Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Зміцнення партнерства та вплив BIOFACH на експортну історію Поділляагробізнес

01.09.2024, 21:00
Story Image

Компанія «Поділляагробізнес» створена у 2015 році на Вінниччині й на початку своєї діяльності займалася виробництвом та експортом борошна й пшеничної висівки. 

У 2016 році компанія переорієнтувалася на перспективний органічний сектор і зараз займається виробництвом, переробленням та заморожуванням ягідних культур: полуниці, чорниці, малини, чорної смородини, вишні. Загальнаcard Text

 площа плодово-ягідних насаджень сільськогосподарського підприємства становить 72 га.

Для задоволення високих вимог клієнтів компанія «Поділляагробізнес» залучає сертифікованих підрядників з високою репутацією та сучасним обладнанням для виробництва замороженої продукції класу А і В у різних видах пакування, зокрема для ритейлу та private label.

Ретельний догляд за ягідними культурами є запорукою великого врожаю та високої якості органічних плодів, а добрива — один із найефективніших засобів впливу на продуктивність і якість рослин. Тому технології компанії спрямовані на пошук найефективніших добрив та засобів захисту рослин від шкідників і бур’янів (ЗЗР), які дійсно працюють.

Компанія має органічні сертифікати двох стандартів та відповідає стандарту EU Organic Standard (Європейський органічний стандарт), що дає змогу експортувати до країн ЄС, зокрема до Німеччини, Франції, Чехії, Польщі, Угорщини та Швейцарії.

Переваги участі у виставці «BIOFACH» для органічних виробників

Найбільша міжнародна виставка органічної продукції «BIOFACH», яка щорічно відбувається у Нюрнберзі, — це можливість для українських експортерів не тільки презентувати органічну продукцію в межах національних експозицій, а й обговорити останні події та тенденції в органічному секторі з міжнародними колегами й партнерами. 

Компанія «Поділляагробізнес» уже вчетверте представляла органічний сектор виробництва ягідних культур на міжнародній виставці «BIOFACH». У 2023 році у межах Національного павільйону України, а цьогоріч — Колективним стендом (зала 4А, стенд: 421). 

«На підготовку до участі BIOFACH 2023 в нас пішло не більше, ніж тиждень, оскільки основною підготовкою займалися організатори. Національний павільйон мав зону переговорів для українських компаній і місце для представлення продукції. Проте, попри професійну організаційну підтримку, ми також заздалегідь підготували рекламний матеріал та зразки органічної продукції. Оскільки знаємо, що впізнаваність нашої компанії досягається саме завдяки участі в таких виставках та організації особистих бізнес-зустрічей», — зауважує Сергій Зінько, директор ТОВ «Поділляагробізнес».
Результати компанії після участі у  виставці «BIOFACH 2023» в межах Національного павільйону України

Останні роки компанія спостерігає деякий спад попиту, який повʼязаний, імовірно, зі штучною кризою та великими обсягами постачання продукції з інших країн. Проте Поділляагробізнес сподівається на стабілізацію ринку. За словами директора компанії, їхній досвід роботи з численними клієнтами з країн ЄС дає змогу оперативно задовольняти специфічні потреби імпортерів. 

За результатами виставки «BIOFACH 2023» фактична вартість контрактів компанії «Поділляагробізнес» становить $110 000.

«Ми були здивовані, що багато потенційних клієнтів на виставці «BIOFACH 2023» зверталися до нас із запитами на товари традиційного сільського господарства. Цього року, на наш погляд, виставка була більш жива: більше людей, зустрічей, конкретики. Подивимося, що з цього вийде в сезоні», — зазначив Сергій Зінько. 

Національний павільйон України на виставці «BIOFACH 2023» був організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес у партнерстві з Міністерством аграрної політики та продовольства України, громадською спілкою «Органічна Україна», асоціацією «Ягідництво України» та Органічною ініціативою.

Підтримку надали: 

  • Європейський Союз і Уряд Німеччини через програму міжнародної співпраці «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» у партнерстві з німецькою урядовою компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH;
  • ЄБРР за фінансування Швейцарії в межах Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР (донори Фонду: Італія, Ірландія, Японія, Корея, Люксембург, Швеція, Швейцарія, США, Тайвань Бізнес — Фонд Технічного Співробітництва ЄБРР та Норвегія);*
  • Швейцарія в межах швейцарсько-українських програм «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP) та «Органічна торгівля заради розвитку у Східній Європі» (OT4D);
  • Проєкт «Німецько-українська співпраця в галузі органічного сільського господарства» (COA), який фінансується Федеральним міністерством продовольства та сільського господарства Німеччини.
Сергій Зінько
Історія від
Сергій Зінько
директор ТОВ «Поділляагробізнес»
Інші історії
logo
Історії успіху
Impact Business: творити зміни може кожний
23 учасники акселераційної програми Impact Business своїми історіями та прикладом доводять — можливості робити позитивні зміни й мати помітний соціальний вплив не залежать від розміру компанії чи галузі, в якій вона працює.
logo
Історії успіху
Ягідний кооператив «Файна поляна»: випускники акселераційної програми Impact Business об’єднали фермерів і залучають громаду та ВПО до агропідприємництва
logo
Історії успіху
Компанія «Україна без сміття»: як випускники акселераційної програми Impact Business заробляють на смітті та привчають українців до сортування відходів
Історії успіху
Як навчання за програмою «Train the Trainers 2.0» допомогло відкрити власну консалтингову компанію
Оксана Старостіна працювала у великій компанії з виробництва кондитерських виробів і паралельно навчалася за інтенсивною довгостроковою програмою «Train the Trainers 2.0» (нова назва з 2023 року — Export Consultants Mastery) для експортних консультантів.