Компанія «Поділляагробізнес» створена у 2015 році на Вінниччині й на початку своєї діяльності займалася виробництвом та експортом борошна й пшеничної висівки.
У 2016 році компанія переорієнтувалася на перспективний органічний сектор і зараз займається виробництвом, переробленням та заморожуванням ягідних культур: полуниці, чорниці, малини, чорної смородини, вишні. Загальна площа плодово-ягідних насаджень сільськогосподарського підприємства становить 72 га.
Для задоволення високих вимог клієнтів компанія «Поділляагробізнес» залучає сертифікованих підрядників з високою репутацією та сучасним обладнанням для виробництва замороженої продукції класу А і В у різних видах пакування, зокрема для ритейлу та private label.
Ретельний догляд за ягідними культурами є запорукою великого врожаю та високої якості органічних плодів, а добрива — один із найефективніших засобів впливу на продуктивність і якість рослин. Тому технології компанії спрямовані на пошук найефективніших добрив та засобів захисту рослин від шкідників і бур’янів (ЗЗР), які дійсно працюють.
Компанія має органічні сертифікати двох стандартів та відповідає стандарту EU Organic Standard (Європейський органічний стандарт), що дає змогу експортувати до країн ЄС, зокрема до Німеччини, Франції, Чехії, Польщі, Угорщини та Швейцарії.
Найбільша міжнародна виставка органічної продукції «BIOFACH», яка щорічно відбувається у Нюрнберзі, — це можливість для українських експортерів не тільки презентувати органічну продукцію в межах національних експозицій, а й обговорити останні події та тенденції в органічному секторі з міжнародними колегами й партнерами.
Компанія «Поділляагробізнес» уже вчетверте представляла органічний сектор виробництва ягідних культур на міжнародній виставці «BIOFACH». У 2023 році у межах Національного павільйону України, а цьогоріч — Колективним стендом (зала 4А, стенд: 421).
«На підготовку до участі BIOFACH 2023 в нас пішло не більше, ніж тиждень, оскільки основною підготовкою займалися організатори. Національний павільйон мав зону переговорів для українських компаній і місце для представлення продукції. Проте, попри професійну організаційну підтримку, ми також заздалегідь підготували рекламний матеріал та зразки органічної продукції. Оскільки знаємо, що впізнаваність нашої компанії досягається саме завдяки участі в таких виставках та організації особистих бізнес-зустрічей», — зауважує Сергій Зінько, директор ТОВ «Поділляагробізнес».
Останні роки компанія спостерігає деякий спад попиту, який повʼязаний, імовірно, зі штучною кризою та великими обсягами постачання продукції з інших країн. Проте Поділляагробізнес сподівається на стабілізацію ринку. За словами директора компанії, їхній досвід роботи з численними клієнтами з країн ЄС дає змогу оперативно задовольняти специфічні потреби імпортерів.
За результатами виставки «BIOFACH 2023» фактична вартість контрактів компанії «Поділляагробізнес» становить $110 000.
«Ми були здивовані, що багато потенційних клієнтів на виставці «BIOFACH 2023» зверталися до нас із запитами на товари традиційного сільського господарства. Цього року, на наш погляд, виставка була більш жива: більше людей, зустрічей, конкретики. Подивимося, що з цього вийде в сезоні», — зазначив Сергій Зінько.
Національний павільйон України на виставці «BIOFACH 2023» був організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес у партнерстві з Міністерством аграрної політики та продовольства України, громадською спілкою «Органічна Україна», асоціацією «Ягідництво України» та Органічною ініціативою.