Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Як навчання за програмою «Train the Trainers 2.0» допомогло відкрити власну консалтингову компанію

02.09.2024, 21:00

Оксана Старостіна працювала у великій компанії з виробництва кондитерських виробів і паралельно навчалася за інтенсивною довгостроковою програмою «Train the Trainers 2.0» (нова назва з 2023 року — Export Consultants Mastery) для експортних консультантів. 

Учасниця розповідає, що найбільше сподобався формат навчання, який передбачав збалансованість у всьому — спілкування з командою, менторами, самостійне вивчення та закріплення матеріалу. 

«Логіка курсу проста і зрозуміла, був навіть час порефлексувати та в якісь теми глибше пірнути», — підкреслила Оксана.
 

Оксана також розповіла, що найбільше їй запамʼятався модуль про Digital sales strategy. Також у межах модуля пройшов воркшоп, під час якого учасники навчилися аналізувати конкурентів та сайти, відстежувати тренди тощо. 

Усі теми програми були актуальними. Експертка досі заглядає у конспекти й часто користується інструментами, про які дізналася під час навчання, серед яких: Google Trends, Google Analytics, Trello, Alexa, Neil Patel, Jungle scout, similarweb, forecasting tools тощо. 

Наша мета — запалювати бажання людей рухатися далі

Train the Trainers 2.0 — практична програма, оскільки всі кейси учасників відпрацьовували на реальних компаніях, які потребували консультації та свіжого погляду. 

Учасниця згадує, що під час першої зустрічі з клієнтом запам’ятовувала реакцію й робила нотатки, щоб потім її порівняти на останній, уже під час презентації фінального звіту щодо їхнього кейсу. 

«Я пам’ятаю першу зустріч із директором з продажу великої ювелірної компанії, який, попри зацікавленість до співпраці, досить скептично поставився до нашого проєкту, який ми планували реалізувати за один місяць. Він уважав, що неможливо вивчити ринок обручок США, знайти нішу й визначити план виходу на ринок за такий термін. Проте під час фінальної зустрічі та презентації звіту партнер загорівся реалізовувати його. А це те, заради чого потрібно займатися консалтингом: запалювати бажання людей рухатися далі, визначати напрям і, звичайно, радіти досягненням клієнта», — згадує партнерка з продажів з експорту AVK.

Вплив програми на подальший розвиток

Працюючи у сфері практичного експорту, Оксана Старостіна додала також у своє життя консалтинг — відкрила власну консалтингову компанію, у якій працюють фахівці з різних країн, що робить її діяльність масштабнішою. Команда налічує експертів з досвідом роботи від 10 років.

Оскільки в Україні через повномасштабну війну багато бізнесів скорочує співробітників і послаблює експортний кадровий ресурс, агенція, окрім консультацій, пропонує їм аутсорсингові послуги. Так покриває частину роботи відділу експорту, пропонує аудит напрямів на предмет їх ефективності, а також допомагає з мотиваційними програмами. 

«Наша місія полягає у тому, щоб мінімізувати тимчасові та фінансові втрати наших клієнтів на шляху до ефективних продажів за кордон. Надихаємо бізнес на нові звершення та перемоги у сфері експорту», — підкреслила Оксана.
 

Сьогодні консалтингова компанія перебуває на етапі розвитку, проте вже співпрацює з клієнтами з України, Польщі та країн Близького Сходу.

Навчальна програма «Train the Trainers 2.0» допомогла розвинути нові навички, структурувати знання та досвід, щоб створити якісну послугу, отримані інструменти — використати для створення власного продукту та покращити відносини з теперішніми клієнтами.

Оксана Старостіна
Історія від
Оксана Старостіна
власниця консалтингової компанії
Інші історії
Всі історії
logo
Історії успіху
Зміцнення партнерства та вплив BIOFACH на експортну історію Поділляагробізнес
Компанія «Поділляагробізнес» створена у 2015 році на Вінниччині й на початку своєї діяльності займалася виробництвом та експортом борошна й пшеничної висівки.
logo
Історії успіху
Ягідний кооператив «Файна поляна»: випускники акселераційної програми Impact Business об’єднали фермерів і залучають громаду та ВПО до агропідприємництва
logo
Історії успіху
Impact Business: творити зміни може кожний
23 учасники акселераційної програми Impact Business своїми історіями та прикладом доводять — можливості робити позитивні зміни й мати помітний соціальний вплив не залежать від розміру компанії чи галузі, в якій вона працює.
Історії успіху
ТМ «Андре Тан»: українська мода та автентичність на шляху підкорення світової арени
ТМ «Андре Тан» — один із найбільш впізнаваних українських брендів одягу, який успішно просувається не тільки на внутрішньому ринку, але й за кордоном.