Найголовніший ресурс для кожного підприємця — люди. Якщо немає кому купувати товари чи послуги, то немає сенсу працювати. Однак український бізнес здатен адаптовуватися й знаходити рішення навіть у таких складних умовах, як війна. Історія Юлії Баді, засновниці LIA STUDIO, саме про це.
Діяльність в умовах війни
Повномасштабне вторгнення змусило багатьох українців та українок залишити власні домівки. Це вплинуло й на роботу студії жіночої білизни та брафіттингу LIA STUDIO. Через масовий виїзд жінок за кордон — основної аудиторії бізнесу — зменшилася кількість продажів. Постійні повітряні тривоги та небезпека відвідування торговельних центрів стали причиною зменшення відвідувань офлайн-магазину у Вінниці, звідки бізнес родом. Окрім цього, Юлія зазначає, що бойові дії повністю знищили або пошкодили склади постачальників білизни на Сході України.
Попри складну ситуацію, підприємиця відновила роботу магазину вже 6 березня 2022 року, коли почали приходити запити на термобілизну для захисників і захисниць на передову та на білизну для вінницького військового госпіталю.
Ментальне та фізичне здоров’я жінок
Після того, як студія відновила роботу, її засновниця почала проводити лекції та заходи, присвячені жіночому здоровʼю, на яке, зокрема, впливає й носіння жіночої білизни. Окрім цього, Юлія звертає увагу жінок на теми ризиків та діагностування раку молочної залози, як правильно проводити обстеження, а також висвітлює соціальні теми, які виходять за межі жіночого здоровʼя — питання жіночих прав, можливості розширення жіночого підприємництва.
«Соціальна відповідальність — це необхідність для будь-якого бізнесу сьогодні. Досить багато жінок мають низьку обізнаність про власні права та можливості. І, як наслідок, не завжди можуть захистити свої права, коли вони порушуються, чи завдається моральна або матеріальна шкода».
Розширення діяльності
Щодо планів на майбутнє, то Юлія планує нарощувати кількість просвітницьких лекцій і заходів, залучати до цього процесу інші бізнеси та представників громадськості. Акцент цих ініціатив — саме на темах жіночого здоровʼя, адже це те, в чому підприємиця найбільш компетентна й любов до чого хоче культивувати. Також Юлія долучається до різноманітних заходів, що націлені на пошук партнерів для розширення власної діяльності та додаткової промоції власних активностей та цілей підприємства, зокрема вона взяла участь у воркшопі «Синергія співпраці бізнесу і громадських організацій для покращення становища жінок в Україні», який реалізовувався в межах ініціативи «Розширення можливостей жінок у бізнесі», що здійснюється як частина проєкту «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», який втілюється ООН Жінки за фінансової підтримки Уряду Швеції у співпраці з Офісом Віцепрем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.
«Наше тіло завжди сигналізує про проблеми, намагається «привернути до себе увагу». Що менше ми відчуваємо власне тіло, тим сильніше воно «кричить». Коли три роки тому моя бабуся поборола рак молочної залози та пережила операцію з видалення пухлини в грудях, я била тривогу та просила маму, сестру, тітку, подруг та всіх знайомих жінок піти до мамолога та зробити УЗД молочної залози. Зараз я продовжую це робити на ширшу аудиторію, і коли отримую повідомлення з подяками про ранню діагностику — моє серце відчуває, що все роблю правильно».
Довідково:
Матеріал створено в межах ініціативи «Розширення можливостей жінок у бізнесі», що здійснюється як частина проєкту «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», який втілюється ООН Жінки за фінансової підтримки Уряду Швеції у співпраці з Офісом Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.