Онлайн-медіа «Українки» присвячене жінкам, їхнім правам і можливостям — від минулого до сьогодення. Віта Гольдман, засновниця та головна редакторка видання, розповідає про те, як компанія підтримує працівниць під час повномасштабної війни та які ініціативи реалізує для розширення прав і можливостей жінок.
Підтримка жіночої аудиторії та працівниць
«Наше онлайн-медіа створює та поширює різноманітні інформаційні продукти, спрямовані на жіночу аудиторію. Однак під час війни основні виклики, з якими ми стикаємося, — це нарощування читацької бази в умовах, коли жіночі теми відступають на другий план, а також пошук нових форм, форматів та способів монетизації», — зазначає Віта.
Видання завжди надає перевагу контенту для жінок, адже висвітлює насамперед ініціативи, товари та послуги, створені жінками для жінок. Також компанія приділяє значну увагу підтримці своїх працівниць. Всередині колективу запроваджено гнучкий графік роботи, який дозволяє їм адаптуватися до викликів, таких як нічні обстріли чи блекаути. До того ж керівництво організовує антистрес-заходи, як-от групові перегляди фільмів, редакційні пікніки й екскурсії містом, аби дати можливість співробітникам відпочити та перемикнутися.
«Впроваджуючи такі підходи ми прагнемо не лише зберегти, але й згуртувати наш колектив. Жодна з працівниць не виїхала з України. Навпаки — вони почуваються впевненіше та мають змогу продовжувати працювати й заробляти тут, попри війну. Ключовий урок, який ми винесли, — що інвестиції та підтримка забезпечують відданість та ефективність. Саме тому ми долучилися до Принципів розширення прав і можливостей жінок (WEPs), впровадження яких дозволило створити більш інклюзивне середовище та підвищити можливості кар'єрного зростання для працівниць у нашій компанії», — розповідає головна редакторка.
У медіа підкреслюють, що жінки відіграють у суспільстві таку саму важливу роль, як і чоловіки. Відповідно, представництво, вплив, рішення, обговорення, залученість у всі сфери життя мають бути рівними й повноцінними. Через війну жінкам доводиться переймати чимало нових функцій, додаткових обов'язків, а часом і заміняти чоловіків. Тож розширення їхніх прав і можливостей стає ще й критичною потребою та важливою запорукою продовження різноманітних процесів у країні зараз та під час повоєнного відновлення.
Наразі у компанії продовжують шукати нові теми для матеріалів та способи підтримки українок, особливо під час війни, щоби надалі надихати дівчат і жінок на нові звершення та реалізацію в різних сферах.
Довідково:
Матеріал створено в межах ініціативи «Розширення можливостей жінок у бізнесі», що здійснюється як частина проєкту «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», який втілюється «ООН Жінки» за фінансової підтримки Уряду Швеції у співпраці з Офісом Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.