Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Руйнування й окупація нас не зупинили, а лише підштовхнули до розвитку: історія українського виробника доглядової косметики

16.04.2024, 14:00

Війна негативно вплинула на економічні та фінансові можливості українців та українок на ринку праці. Особливо незахищеними виявились жінки. Проте українські підприємиці не знижують обертів і щодня доводять, що здатні на більше. Український виробник рослинної доглядової косметики Vesna — компанія, яка вірить у потенціал кожної жінки, робить кроки в досягненні гендерної рівності та розширенні можливостей жінок на робочому місці. Підприємство пережило випробування, які розділили життя на «до» та «після». Релокація, руйнування, відновлення — це лише частка їхнього непростого шляху. 

 

Лікувальна косметика для захисників та захисниць

Виробництво розташовувалося у Бучі. Під час окупації магазин, офіс та лабораторії розграбували, а більшість обладнання знищили. Вціліло лише декілька речей і лабораторний стіл. Але економіка має продовжувати працювати, а людям потрібна робота. Тож керівництво компанії не опустило руки й вивезло залишки продукції та технічного обладнання до Львова, щоб відновити виробництво.

Після переїзду одразу почали допомагати захисникам і захисницям: виробляють безоплатні «фронтові набори» з кремами та маззю для загоювання ран і тріщин. Також компанія підтримує жінок з Маріуполя та жінок з дітьми, чиї чоловіки проходять військову службу та відправляє їм косметику, креми для рук і обличчя.

 

Навчання та розвиток колективу

Керівні посади в компанії обіймають жінки. Підприємство поважає та підтримує працівниць, адаптується до потреб кожної.

 

«Важливим аспектом ініціатив є намір покращити якість життя людей, зробити його легшим та кращим. Саме тому ми намагаємося допомагати жінкам, адже це розвиває не лише нашу компанію, а й усе суспільство», — розповідає співзасновниця бренду Вікторія Маслова.

 

У колективі створено умови для саморозвитку та самоосвіти. Щотижня для працівників і працівниць проводять загальні збори, де поширюють нову корисну інформацію про продукти та технології виробництва. Щомісяця відбуваються навчальні психологічні тренінги, також є додаткові відпустки для навчання. 

Зараз бізнес виріс майже втричі від того, що було на початку повномасштабного російського вторгнення. Компанія виготовляє близько 50 000 товарних найменувань на місяць та має 6 магазинів по всій території України — у Бучі, Києві, Львові, Мукачеві та Ужгороді. На цьому зупинятися не збираються, адже прагнуть не просто виробляти косметику, а й створювати спільноту, яка підтримує та надихає.

Довідково:

  • Матеріал створено в межах ініціативи «Розширення можливостей жінок у бізнесі», що здійснюється як частина проєкту «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», який втілюється ООН Жінки за фінансової підтримки Уряду Швеції у співпраці з Офісом Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. 

Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Історія від
Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Інші історії
Всі історії
logo
Жіноче підприємництво
Історії успіху переможниць акселераційної програми «Відважна»
За результатами голосування журі обрало шість переможниць проєкту, які сумарно отримали 1,3 млн гривень для реалізації презентованих бізнес-концептів. Кожна з підприємиць має унікальний інноваційний підхід до свого бізнесу та вміння перетворити та адаптувати свою мрію в успішну реальність.
logo
Жіноче підприємництво
«Власне», «Відважна 2», «Траєкторія»: програми підтримки підприємців, які сприяли розвитку Cozy Corner
Олена Сипіта, підприємиця та засновниця майстерні декору зі стабілізованих рослин Cozy Corner, втілила свою пристрасть до флористики у бізнес, який пропонує унікальні рішення для інтер'єрів, поєднуючи природну красу та довговічність.
logo
Жіноче підприємництво
Реальні зміни починаються з жінки, якій дали шанс бути почутою, впевненою та сильною: історія бренду аксесуарів ручної роботи
Підтримувати жінок та трансформувати їхній життєвий шлях можна не лише в масштабах великих компаній. Підприємиця Ольга Яцун власним прикладом демонструє, що навіть маленький бізнес може покращувати життя інших та якісно на них впливати.
logo
Жіноче підприємництво
Засновниця студії жіночої білизни проводить просвітницькі лекції про здоров'я жінок, підприємництво та захист прав
Український бізнес здатен адаптовуватися й знаходити рішення навіть у таких складних умовах, як війна. Історія Юлії Баді, засновниці LIA STUDIO, саме про це.