Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Сучасне обладнання, нові бізнес-знання та партнерства: як жіночий акселератор «Відважна» вплинув на розвиток бренду іграшок bavka

18.04.2024, 13:11
Story Image

Аліна Хома — підприємиця, засновниця бренду дитячих Монтессорі-іграшок і меблів bavka та педагог із міста Ужгород. Аліна називає себе Монтессорі-мамою, адже саме за таким методом виховує власну дитину, вважаючи методику інноваційною та вартою того, щоб популяризувати її серед усіх батьків України.

За результатами навчання Аліна здобула перемогу у номінації «Візіонерка» жіночого акселератора «Відважна» та залучила 350 000 гривень на розвиток власного бізнесу. Це допомогло втілити в життя найзаповітнішу бізнес-мрію підприємиці.

 

Зародження бізнес-ідеї

Аліна з чоловіком обрали метод Монтессорі для виховання власної доньки ще під час декретної відпустки. Хоча цей метод вже був широко популярний в Європі та США, в Україні на той час пара не знайшла якісних розвивальних матеріалів. Саме бажання дати власній дитині по-справжньому цікаві та ефективні навчальні іграшки змотивувала Аліну самостійно створити такі товари. Так і виникла ідея для бізнесу. Те, що почалося з власної потреби, — закрило проблемне питання не тільки для сім’ї Хома, але й ще для інших батьків.

bavka — це простір, де є все для виховання дітей за системою Монтессорі від народження й до школи: іграшки, меблі та спеціальні інформаційні продукти з виховання дітей.

«Я досвідчений педагог, але нічого не знала про бізнес. На проєкт «Відважна» прийшла тому, що розуміла: якщо стану так само добре розбиратися у бізнесі, як у вихованні дітей, — моя справа буде приречена на успіх. Я відчувала глибоку потребу систематизувати свої знання, бо раніше все робила інтуїтивно, спираючись лише на власні відчуття та принципи, тож не дивно, що мала багато бізнес-помилок», — Аліна Хома, підприємиця. 
My image
 
Допомога у розвитку бізнесу

Проєкт допоміг Аліні розробити свою структуру ведення бізнесу та запустив процес великих змін. За словами підприємиці, темп навчання драйвив та мотивував застосовувати всі отримані знання під час проходження освітнього компонента Програми на практиці. Жінка почала втілювати давні бізнес-ідеї, які допрацювала на проєкті, — розширила лінійку продуктів та вікову групу, щоб охопити ширшу аудиторію. 

«Перемога у проєкті буквально «надала крила» не тільки мені, а й всій команді, ми зарядилися мотивацією та натхненням», — Аліна Хома, підприємиця. 

Під час навчання та вже після перемоги власниця бренду почала активну підготовку виробництва до осінньо-зимового періоду: збільшила обсяг виробництва на 15% (загалом на 60%, порівняно із минулим роком), щоб завчасно заповнити склад більшою кількістю товарів, залучила двох нових працівників, розробила антикризові продукти, які зможуть втримати дохідність підприємства у разі зупинки виробництва.

Так, команда оптимізувала залучення власних виробничих потужностей шляхом друку дидактичних матеріалів великим тиражем. А також запустила електронні навчальні зошити для роботи з дітьми, які допомогли залучити новий сегмент аудиторії, — педагогів та власників навчальних закладів.

My image
«Завдяки отриманому гранту втілилася моя величезна мрія — я придбала станок з числовим програмним управлінням. Його можна було шукати в Італії чи Німеччині, але зараз як ніколи хотілося підтримати наших виробників. Тому інструмент для нас створило релоковане підприємство з Харкова. Обладнання допомогло пришвидшити виробництво товарів. Наприклад, нашої топової іграшки, гусочки-каталки, не було в наявності майже рік через блекаути. Тож, перше, що вирізав цей станок — була наша гуска. Також створили якісно оброблені й продумані тренувальні дошки для підготовки руки до письма», — Аліна Хома, підприємиця.

 

Окрім цього, частина грантових коштів допомогла Аліні налагодити партнерство із дистрибʼютором відомих брендів дитячих фігурок. У колаборації бренди створили проєкт «Цикл розвитку» для дошкільнят. 

My image

 

Вихід на міжнародний ринок

У грудні 2023 року Аліна представила bavka на міжнародній арені й зараз активно просуває бізнес у країнах Європи та США. Товари бренду можна також придбати офлайн у Румунії та онлайн на платформі Etsy.

«Так лише за два місяці ми відправили наші товари в США, Францію, Німеччину, Австрію, Чехію, Канаду та Австралію. Цей етап роздрібної торгівлі для мене є можливістю заявити про бренд і здобути позитивну репутацію в інших країнах. Це дозволить природно перейти на новий рівень гуртових продажів через партнерів у світі», — Аліна Хома, підприємиця. 

Перемога на «Відважна» стала для Аліни Хоми рушійною силою, що допомогла масштабувати бізнес попри нелегкі часи. Спільнота проєкту дала можливість підприємиці знайти нові бізнес-знайомства, партнерства, мотивацію й підтримку. Наразі місячний оборот бізнесу становить у середньому 250 000 гривень. Майже все бренд реінвестує для того, щоб пришвидшити власний ріст та розвиток.

 

Новий напрям діяльності

Наразі підприємиця працює над створенням нового напряму в роботі компанії — написання дитячих книг, що надаватимуть дітям відповіді на важливі й бентежні питання. А наступною ціллю є завершення книги для батьків із практичними рекомендаціями з виховання дітей вдома за Монтессорі-методом.

Також Аліна готує власну доньку до школи цьогоріч, і як колись у декретній відпустці, її власна потреба «народила» продукти bavka, так і зараз, вона бачить необхідність у певних товарах для цієї вікової групи дітей. Тому вже до кінця весни бренд запустить ще дві новинки. 

«Українки, які ще досі не подали заявку на новий сезон акселератора, не сумнівайтеся та беріть участь. Якщо ви не впевнені, чи варто починати бізнес, — починайте, адже шанси розвинути власну справу до неймовірних висот завжди є. Головне — використовуйте ці шанси на максимум», — Аліна Хома, підприємиця.
«Відважна»
Історія від
«Відважна»
Візійний жіночий акселератор
Інші історії
logo
Жіноче підприємництво
Засновниця студії жіночої білизни проводить просвітницькі лекції про здоров'я жінок, підприємництво та захист прав
Український бізнес здатен адаптовуватися й знаходити рішення навіть у таких складних умовах, як війна. Історія Юлії Баді, засновниці LIA STUDIO, саме про це.
logo
Жіноче підприємництво
Три мрії — три досягнення: історії учасниць онлайн-академії «Мрій та Досягай»
Під керівництвом топових менторів учасниці проєкту навчилися будувати бізнес в Інтернеті з нуля або переходити з офлайну до онлайну, розвивати власні бренди в мережі, шукати аудиторію, нових клієнтів та ринки.
logo
Жіноче підприємництво
«Освіта — ключ до успіху»: вплив жіночого акселератора «Відважна» на розвиток бренду VM way
Шлях до підприємництва може бути не завжди простим. Проте важливо не зупинятись і користуватись безоплатними можливостями для розвитку бізнесу. Яскраве тому свідчення — приклад Валентини Павалюк, переможниці першого сезону жіночого візійного бізнес-акселератора «Відважна».
logo
Жіноче підприємництво
Почуватися захищеними в умовах війни: як бренд дитячого одягу впроваджує безпечні та комфортні умови для працівниць
Надання працівницям освітніх можливостей та підтримки, зокрема у ситуаціях, коли потрібен додатковий час, аби забрати дітей зі школи, або навіть взяти їх з собою на роботу — про це історія підприємиці Марти Краснощокої.