Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

ВОХУ: історія бізнесу з коробкиВОХУ: історія бізнесу з коробки

17.08.2022, 10:23

Як почалась наша історія

У 2020 році я вперше опинилась в крамниці ВОХУ в Луцьку і закохалась в концепцію та асортимент цього магазину: українські виробники, екологічні матеріали, унікальний дизайн, широкий вибір. І це не тільки пакувальні матеріали для подарунків, кондитерських виробів, одягу тощо. З моїм постійним бажанням створювати затишний та функціональний простір, ховати все зайве з відкритих поверхонь, зберігати документи та фотографії в окремих архівних коробках, радувати близьких приємними сюрпризами та природнім бажанням економити — це була любов з першого знайомства. Спочатку я стала клієнткою магазину, а потім вирішила познайомитись з власниками виробництва та попросити про надання франшизи. Ігор і Юлія виявились відкритими до співпраці, проте бізнес-модель не була готова до масштабування, а торгівельна марка була лише в процесі реєстрації. Наше спілкування та спільне бажання стати партнерами пришвидшили всі процеси реєстрації та початок співпраці. 

 

У вересні 2020 року ми відкрили перший великий шоурум в Харкові на проспекті Ювілейний 1. Магазин швидко набирав популярності, а любов команди до продукту зростала з кожним днем. Ми планували відкривати нові магазини восени 2020 року в Дніпрі, Запоріжжі, Полтаві, Сумах, розвивали потрібні навички та створювали мережу партнерств. 

 

В серпні 2021 року підписали угоду з основними виробниками картонної продукції ТзОВ «Луцьккартон» та ТзОВ «Моделпак» про постачання продукції до Харкова. Згідно з угодою стали представниками виробників в Харківській, Луганській, Донецькій, Дніпровській, Сумській, Запорізькій та Полтавській областях. У вересні 2021 відкрили ще один великий шоурум в Харкові в районі ринку Академіка Барабашова. 

 

Наша продукція швидко ставала впізнаваною та мала великий попит серед покупців. Менеджери стрімко укладали договори з новими великими клієнтами, а середні та дрібні покупці легко могли замовити товар на сайті та отримати його за допомогою служб доставки.

 

З середини 2022 року січня почали отримувати новий асортимент пакування з весняними принтами, взяли кредит, відвантажували продукцію в торгівельні мережі, очікували сезонних продажів в березні та квітні 2022. Відмічали позитивний тренд в продажах, розвивали сайт, Інстаграм та телеграм, розробляли нові модифікації коробочок та сучасні кольорові кліше для друку. 

 

Під торгівельною маркою ВОХУ ми пропрацювали в Харкові 5 місяців. Планували відкрити шоуруми у п’яти обласних центрах, перший — у вересні 2022 року в Дніпрі.

 

Як повномасштабна війна все змінила

Це був наш сімейний бізнес. 23 лютого 2022 року ми закінчили звичайний робочий день о 19:00, вимкнули техніку, зачинили крамницю і повернулися… через місяць, щоб фурами евакуювати товар до Луцька. 

 

Наш магазин вцілів, попри те, що майже весь ринок, де ми розташовувались, був знищений бомбардуванням та пожежами. Завдяки вчасно здійсненій релокації та допомозі наших партнерів ми маємо збережений товар, техніку та обладнання. Проте залишились борги перед банком та товарний кредит від виробників. 

 

Стан бізнесу на цю мить та плани на майбутнє

Мій друг зробив репост і я побачила пропозицію від West Business Hub щодо релокації бізнесів, які постраждали від військової агресії росії. Можливості, які пропонувала організація, стала поштовхом для прийняття рішення на користь поновлення діяльності магазина ВОХУ в новому регіоні. Завдяки проєкту маю пільгові умови на оренду приміщення. Важливо й те, що участь в проєкті дала бачення довготривалої співпраці та розвитку.

 

Ведення бізнесу під час війни ускладнюється через невизначеність, гіперризики та обмеженість ресурсів. Намагаєшся зважити всі «за» та «проти» і постійно стикаєшся з новими питаннями та викликами. Наразі наша компанія планує посилення партнерських відносин в центрі та на заході нашої країни, а пізніше — вихід на європейський ринок. Після перемоги мріємо повернутись в Харків і відновити роботу в рідному місті.

Наталія Рябуха
Історія від
Наталія Рябуха
Співзасновниця магазину упаковки ВОХУ
Інші історії
Всі історії
logo
Жіноче підприємництво
Сучасне обладнання, нові бізнес-знання та партнерства: як жіночий акселератор «Відважна» вплинув на розвиток бренду іграшок bavka
За результатами навчання підприємиця Аліна Хома, засновниця бренду дитячих Монтессорі-іграшок і меблів bavka та педагог із міста Ужгород, здобула перемогу у номінації «Візіонерка» жіночого акселератора «Відважна» та залучила 350 000 грн на розвиток власного бізнесу.
logo
Жіноче підприємництво
Реальні зміни починаються з жінки, якій дали шанс бути почутою, впевненою та сильною: історія бренду аксесуарів ручної роботи
Підтримувати жінок та трансформувати їхній життєвий шлях можна не лише в масштабах великих компаній. Підприємиця Ольга Яцун власним прикладом демонструє, що навіть маленький бізнес може покращувати життя інших та якісно на них впливати.
logo
Жіноче підприємництво
Вже на стадії започаткування бізнесу треба розширювати права і можливості жінок: компанія «Залізо» про власний досвід трансформації підприємства
Компанія «Залізо» займається виробництвом металевих опор та меблів, а також впроваджує новації, щоб трансформувати бізнес у більш прогресивне середовище з рівними можливостями для чоловіків та жінок.
logo
Жіноче підприємництво
Почуватися захищеними в умовах війни: як бренд дитячого одягу впроваджує безпечні та комфортні умови для працівниць
Надання працівницям освітніх можливостей та підтримки, зокрема у ситуаціях, коли потрібен додатковий час, аби забрати дітей зі школи, або навіть взяти їх з собою на роботу — про це історія підприємиці Марти Краснощокої.