Повага та увага до потреб жінок — один з аспектів гендерної рівності. Надання освітніх можливостей та підтримки, зокрема у ситуаціях, коли працівницям потрібен додатковий час, аби забрати дітей зі школи або навіть взяти їх з собою на роботу — про це історія підприємиці Марти Краснощокої.
SistersCherries — доволі молодий бренд дитячого одягу, який спеціалізується на виготовленні речей для дівчаток від 5 до 14 років. Попри нетривалу діяльність, власниця бізнесу вже впроваджує на підприємстві принципи свідомого виробництва. Наразі увесь штат SistersCherries — жінки. Кожна з них відіграє важливу роль в організації робочого процесу і має можливість проявити власні лідерські якості. Також для працівниць регулярно влаштовують навчання, зокрема, з впровадження принципів розширення прав і можливостей жінок.
Для власниці надважливо створити для жінок безпечні та комфортні умови роботи. Так, для швачок облаштували спеціальні стільці, які зменшують негативний вплив сидячої роботи. Також передбачені відпочинкове та окреме місце для обіду з гарячими напоями та питною водою. Але найголовніше — Марта приділяє чималу увагу потребам жінок у догляді за дітьми: працівницям можна приводити на роботу дітей, брати лікарняні відпустки, пов’язані з хворобою в родині та самостійно коригувати свій робочий графік.
Власниця виробництва дитячого одягу публічно підтримує дотримання гендерної рівності на роботі. Зокрема, у соцмережах компанія систематично висвітлює роботу працівниць, підкреслює їхні навички та особисті якості, піднімає теми розширення прав і можливостей жінок, а також активно діляться власним досвідом. У своїх рекламних матеріалах бренд немає гендерних стереотипів, а під час зустрічей з партнерами чи постачальниками Марта використовує фемінітиви. До речі, підприємиця спеціально прагне розширювати ділові стосунки з тими бізнесами, якими володіють саме жінки.
У планах Марти залучати ще більше спеціалісток на виробництво. Також вже розроблені нові заходи та підходи, щоб зробити умови роботи ще зручнішими.