Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Легко про бізнес з Вікторією Колодій

30.01.2025, 12:00

Вікторія Колодій

  • Засновниця міжнародної мережі майстерень нігтьової естетики MVK
My image

Ідея бізнесу народилася

Тоді коли я зрозуміла, що мої стандарти та підходи до манікюру та педикюру змінюються. У 2000-х вибір послуг був обмеженим: класичний манікюр із покриттям звичайним лаком або моделювання для кардинальних змін. Я обслуговувала до 12 клієнтів на день, але з появою нових продуктів, як-от кольорові гелі, процес став більш тривалим. Я не могла відмовляти клієнтам, але часу не вистачало, тому вирішила залучити помічників. Це дозволило не лише зберегти якість, а й масштабуватися. Я зрозуміла, що догляд має бути ефективним і економити час, а клієнти повинні отримувати однакову якість послуг, незалежно від майстра. Так з’явився не просто бізнес, а бренд, що ставить у центрі комфорт, професійність і стандарти сучасного догляду.

 

Важливі навички, які допомагають в роботі

Для мене важливі планування, систематизація та адаптація. Незалежно від того, в якій країні ми працюємо, ми завжди підлаштовуємо наші послуги під потреби клієнтів у конкретному регіоні. При цьому корективи вносяться дуже лояльно та продумано.

 

Важлива порада, яку я отримала

  • Чим більше паперів — тим спокійніше життя. 

  • Навіть якщо нудить від страху, ти маєш рухатися далі!

 

Криза в бізнесі та вихід з неї

Критичний момент настав із початком війни, коли ми втратили значну частину команди. Це поставило перед компанією складне завдання — розформувати наявний штат і швидко зібрати нових спеціалістів для підтримки роботи салонів, особливо тих, що відкривалися в Європі. Вихід із цієї ситуації став можливим завдяки оперативному пошуку фахівців у різних країнах та активній роботі над формуванням нового штату з українських спеціалістів. Їх навчали й адаптували до умов роботи в інших локаціях, що допомогло зберегти якість послуг та забезпечити безперервну роботу салонів на міжнародному рівні.

My image
My image
My image

 

Найкраща реклама — це…

люди, які діляться своїм досвідом і рекомендують нас іншим. Саме ці живі відгуки є найціннішими. В іншу рекламу я не вірю. Хоча є досвід, спроби й експерименти, вони не дають такого ефекту, як щира рекомендація клієнта.

 

Гроші люблять

коли до них ставляться з любов’ю та повагою. Важливо сприймати їх як інструмент для масштабування, розвитку та інвестицій, а не просто як засіб для задоволення миттєвих потреб.

 

Мій бізнес через 5 років

Через п’ять років MVK — це впізнаваний бренд, який вийшов на міжнародні ринки, впроваджує передові технології та працює за чітко систематизованими стандартами. Основна мета — увійти в історію як український бренд, який задає світові стандарти у сфері нігтьової естетики.

 

Я навчаюся від людей

Для мене головне — це живе спілкування, обмін енергією, знаннями та досвідом. Це взаємодія, яка заряджає, надихає і дає можливість рости. А ще важливу роль відіграє відпочинок, який допомагає відновити сили та знайти нові ідеї.

 

Три основних кити філософії мого бізнесу
Філософія мого бізнесу грунтується на системності, реалістичному підході в наші часи та розвиток. Стратегічне  управління в машинобудуванні, адаптація до ринку та ефективне управління кожним процесом.

 

Наша новинка та бестселер

Ми постійно впроваджуємо нові технології та продукти, які привозимо на ринок, ретельно відбираючи найкраще для вдосконалення нашої роботи. Одним із наших досягнень є впровадження послуги лікувального покриття. Ми також намагаємось дотримуватися гендерно-нейтрального підходу, не поділяючи вартість послуг за статевою ознакою. Адже для нас головне — це якість, безпека та комфорт клієнта, незалежно від статі.

 

Запитання, яке б я хотіла почути для розкриття своєї діяльності
Як ви забезпечуєте підготовку та розвиток майстрів, щоб вони відповідали високим стандартам бренду?

 

Моя порада підприємцям

Не зупиняйтесь, адже кожного дня народжується новий клієнт, який шукає саме ваш продукт чи послугу. Мудрість приходить із досвідом і діями, а шлях до успіху відкривається тим, хто наполегливо рухається вперед.

Правила / Успішного / Бізнесу

Нова колонка експертки із сорсингових запитів Офісу з розвитку підприємництва та експорту Валентини Ляшенко познайомить вас із ідеями бізнесу, порадами та інсайтами українських та міжнародних підприємців.

Легка розмова про не завжди прості ситуації, виклики та насолоду від перемог.

Валентина Ляшенко
Історія від
Валентина Ляшенко
Експертка із сорсингових запитів ДУ «Офісу з розвитку підприємництва та експорту»
Інші історії
Всі історії
logo
Жіноче підприємництво
Історії успіху переможниць акселераційної програми «Відважна»
За результатами голосування журі обрало шість переможниць проєкту, які сумарно отримали 1,3 млн гривень для реалізації презентованих бізнес-концептів. Кожна з підприємиць має унікальний інноваційний підхід до свого бізнесу та вміння перетворити та адаптувати свою мрію в успішну реальність.
logo
Жіноче підприємництво
Як учасниці онлайн-академії «Мрій та Досягай» досягають успіху у власному бізнесі
Успішна власна справа — надійний шлях виходу зі складних обставин, в яких опинилися українські жінки-переселенки. Щоб підтримати таких жінок та допомогти їм відкрити чи розвинути свій бізнес, створено онлайн-академію «Мрій та Досягай».
logo
Жіноче підприємництво
єРобота: в Бучі відкрили нове виробництво взуття та сумок
Світлана Рощенко — модельєр-конструктор та дизайнер взуття як за освітою, так і за покликанням.
logo
Жіноче підприємництво
Розширення прав і можливостей жінок: історія трансформації соціального підприємства з Дніпра
Підприємиця Олександра Сопрунова поділилася про те, як навчання зі впровадження Принципів розширення прав і можливостей жінок (WEPs) змінило її життя й відкрило шлях до змін.