Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Три мрії — три досягнення: історії учасниць онлайн-академії «Мрій та Досягай»

04.03.2024, 12:00
Story Image

Щоб допомогти жінкам, які стали вимушеними переселенками, знайти нові можливості для бізнесу та досягти фінансової стабільності, українська неурядова організація Impact Force разом з ООН Жінки та за підтримки Міністерства цифрової трансформації запустили безоплатну онлайн-академію «Мрій та Досягай» для переселенок. Під керівництвом топових менторів учасниці проєкту навчилися будувати бізнес в Інтернеті з нуля або переходити з офлайну до онлайну, розвивати власні бренди в мережі, шукати аудиторію, нових клієнтів та ринки. 

 

Онлайн-академія «Мрій та Досягай»

Організатори отримали понад 1 300 заявок на участь — такий активний відгук свідчить, що тема проєкту сьогодні дуже актуальна. До першого набору академії потрапило понад вісімдесят учасниць. За кілька місяців насиченої програми з підтримкою від понад двадцяти експертів учасниці навчилися будувати бізнес в Інтернеті з нуля та переходити з офлайну до онлайну, розвивати власний бренд, шукати свою аудиторію та здобувати нових клієнтів. Кожна з випускниць також отримала ваучер на розвиток бізнесу в розмірі $1 000.

У всіх дівчат є власні маленькі та великі перемоги, і ми б хотіли розповісти про деякі з них.

В’язані вироби Олени Комарової

My image

Понад двадцять років Олена в’яже на замовлення та для своїх чотирьох дітей. Старший син зараз в ЗСУ, тож вона продовжує в'язати йому та його побратимам.

Жінка прагнула перейти від індивідуальних замовлень на щось масштабніше, але не знала, як це зробити. Олена була вимушена переїхати до Польщі, і чужа країна ще більше позбавляла впевненості. 

Коли Олена дізналася про проєкт «Мрій та Досягай», то зрозуміла, що це якраз те, що їй потрібно, і подала заявку. Під час навчання в онлайн-академії майстриня навчилася масштабувати свою майстерню Mama Lama та просувати її серед своєї аудиторії — магазинів дитячого одягу та салонів для вагітних. Ексклюзивні вироби Олени дозволяють власникам магазинів розширити свій товарний ряд та відбудуватися від конкурентів.

«Знаходячись в іншій країні, де я мало кого знаю та погано володію мовою, мені було страшно йти до польських магазинів та домовлятися про співпрацю. Академія дала мені впевненість, я налагодила відносини з власниками магазинів, які добре мене сприйняли. У мене є замовлення, є певний грошовий потік, тож ця впевненість розповсюджується не лише на бізнес, але й на все життя, на побут», — розповідає Олена.

Mama Lama вже має контракти з двома польськими та одним українським магазином та планує цього року вийти на ринок інших країн ЄС. Для цього Олена за допомогою менторів розробила стратегію та склала бізнес-план.

Маркетингова агенція Аліни Гондар

My image

Аліна Гондар — керівниця маркетингової агенції rebus.agency, яку вона заснувала у 2014 році. Після початку повномасштабної війни для її бізнесу наступили скрутні часи, а їй самій довелося переїхати з України до Польщі. Вимушений переїзд вплинув на повсякденне та професійне життя Аліни. Керувати невеликим маркетинговим агентством за таких обставин було нелегко, а майбутнє було повним невизначеностей.

Проте все змінилося, коли Аліна приєдналася до програми «Мрій та Досягай». Навчання та підтримка додали їй впевненості у власних силах. Менторські сесії допомогли жінці побачити свої минулі досягнення та потенціал для ще більшого успіху в майбутньому.

«Завдяки онлайн-академії я знов повірила у свої сили. Лише за тиждень я захистила вже три великі тендерні проєкти й успішно представила аудиторії вражаючий SEO-аудит величезного сайту на 87 сторінок», — поділилася першими результатами навчання Аліна.

Музичний бізнес Лілії Слюсар

My image

Лілія живе в Києві та працює у сфері шоу-бізнесу — займається дистрибʼюцією та просуванням українських артистів та їх музики в Україні та по всьому світу. Її компанія Music MOL була створена у 2022 році.

На початку повномасштабного вторгнення, Лілія, як і багато українців перебувала в пошуку нових ідей та можливостей, коли випадково натрапила на пост у соціальних мережах про набір до програми. Вона довго вагалася, чи заповнювати анкету, бо не вірила, що її відберуть. Але все ж вирішила спробувати, адже проєкт надихав величезною підтримкою жіночого комʼюніті.

«Програма «Мрій та Досягай» допомогла мені неабиякою підтримкою від всіх організаторів, менторів та інших учасниць, додала впевненості та натхнення не здаватися і продовжувати рухатися далі в моїй професійній діяльності. Також я змогла навчитися структуровано підходити до роботи, визначати подальші цілі та спрямувати свої зусилля в правильному напрямку», — коментує Лілія.

В планах Лілії на поточний рік — колаборації з новими амбітними проєктами, а також підтримка жінок, що є розвивають свій шлях у музичній сфері.

Мрійте, навчайтеся та досягайте

Роль жінок в економічному житті нашої країни зростає, а для майбутнього відновлення після війни вона буде ще вагомішою. Тому їх треба підтримувати у всіх сферах, а особливо в освіті, щоб жінки отримали актуальні знання та навички.
На 2024 рік Impact Force планує новий набір для участі в програмі. Про старт нової хвилі навчання організатори повідомлять згодом. 
Окрім цього, 11 відеолекцій від онлайн-академії «Мрій та Досягай» залишаються доступними для всіх охочих на порталі Дія.Бізнес. Наразі відкрите навчання пройшли вже понад 3 000 українців. 

Довідково:

  • Програма «Мрій та Досягай» здійснюється Impact Force в партнерстві з ООН Жінки за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та за фінансової підтримки Уряду Японії та Уряду Австрії. Інформаційними партнерами виступають Офіс з розвитку підприємництва та експорту та національний проєкт Дія.Бізнес.
«Мрія та Досягай»
Історія від
«Мрія та Досягай»
Онлайн-академія
Інші історії
Жіноче підприємництво
Легко про бізнес з Мариною Васильєвою
logo
Жіноче підприємництво
Засновниця студії жіночої білизни проводить просвітницькі лекції про здоров'я жінок, підприємництво та захист прав
Український бізнес здатен адаптовуватися й знаходити рішення навіть у таких складних умовах, як війна. Історія Юлії Баді, засновниці LIA STUDIO, саме про це.
logo
Жіноче підприємництво
Сучасне обладнання, нові бізнес-знання та партнерства: як жіночий акселератор «Відважна» вплинув на розвиток бренду іграшок bavka
За результатами навчання підприємиця Аліна Хома, засновниця бренду дитячих Монтессорі-іграшок і меблів bavka та педагог із міста Ужгород, здобула перемогу у номінації «Візіонерка» жіночого акселератора «Відважна» та залучила 350 000 грн на розвиток власного бізнесу.
logo
Жіноче підприємництво
Почуватися захищеними в умовах війни: як бренд дитячого одягу впроваджує безпечні та комфортні умови для працівниць
Надання працівницям освітніх можливостей та підтримки, зокрема у ситуаціях, коли потрібен додатковий час, аби забрати дітей зі школи, або навіть взяти їх з собою на роботу — про це історія підприємиці Марти Краснощокої.