Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Вже на стадії започаткування бізнесу треба розширювати права і можливості жінок: компанія «Залізо» про власний досвід трансформації підприємства

23.04.2024, 10:00
Story Image

Продовжувати бізнес-діяльність в умовах повномасштабної війни в прифронтовому Миколаєві — вже є завданням із «зірочкою», а ще й водночас підтримувати права жінок на фоні всіх небезпек і викликів — досвід, який по-справжньому надихає. Компанія «Залізо» займається виробництвом металевих опор та меблів, а також впроваджує новації, щоб трансформувати бізнес у більш прогресивне середовище з рівними можливостями для чоловіків та жінок. 

 

Виклики війни

«Компанія два з чотирьох років свого існування функціонує в умовах повномасштабної війни. Підприємство стикнулося з нестачею кваліфікованих працівників, адже люди залишають свої домівки та переїжджають до більш безпечних регіонів країни. Окрім цього, релокація місцевих постачальників послуг унеможливлює здатність кваліфіковано обслуговувати станки на місці. А постійні обстріли та перебої з електро- та водопостачанням впливають на собівартість продукції», — розповідає Крістіна Ніколаєнко, заступниця головного директора компанії. 

Щоб мати змогу забезпечувати людей робочими місцями та загалом працювати для підтримки економіки країни, бренд активно працює у В2В сегменті: виготовляє меблі та металеві конструкції на замовлення інших бізнесів. Також компанія бере участь у тендерних аукціонах, що дає можливість підтримувати життєдіяльність підприємства. Важливу роль в забезпеченні безперервного виробництва відіграє сприяння держави, громадських організацій та робота асоціацій, до яких належить компанія. 

 

Трансформація підприємства

«У контексті цих викликів розпочалася трансформація підприємства згідно з Принципами розширення прав та можливостей жінок (WEPs). Хоч «Залізо» — це сімейний бізнес, яким керують дві жінки, через специфіку роботи у компанії працює 67% чоловіків. Нам важливо підтримувати жінок у цей складний час та стимулювати їх залишатися в команді. Наразі така підтримка втілюється в індивідуальних ініціативах: надається одяг, продуктові набори, виплачуються премії. Ми прагнемо створити дружнє робоче середовище», — каже підприємиця. 

Окрім поліпшення психологічної складової, підприємство адаптує й умови праці на виробництві для безпечної роботи жінок. Також проводиться робота щодо налагодження комунікації в колективі для досягнення комфортної атмосфери спілкування. 

Навчання з впровадження WEPs допомогло компанії поглянути на свою діяльність під іншим кутом та виявити чимало слабких сторін. А тому на 2024 рік заплановано комплекс дій, щоб трансформувати бізнес у прогресивне підприємство, яке пропонує рівні можливості для жінок та чоловіків.

«WEPs необхідно впроваджувати вже на стадії започаткування бізнесу, щоб вибудовувати цінності, які є важливими для клієнтів і партнерів. Зважаючи на глобальність проблеми гендерної нерівності, що ускладнює життя жінок в патріархальному середовищі вдома й на роботі, прогресивні керівник чи керівниця мають взяти на себе відповідальність та виконати роль соціального активіста чи активістки. Важливо створити справедливі конкурентні умови праці, служити прикладом та стимулом для партнерів та мотивувати їх для боротьби зі соціальною проблемою. Руйнування застарілих принципів та стереотипів допоможе жінкам досягати успіхів та жити в комфорті без утиску в різних сферах діяльності», — вважає Крістіна Ніколаєнко.

Компанія має амбітні цілі. Перш за все, це навчання та практика з працевлаштуванням жінок на «нежіночі» вакансії. Слюсарі, зварювальниці, свердлувальниці, збиральниці корпусних меблів — підприємство прагне дати поштовх для жінок не боятися здобувати навички в нетипових професіях і досягти гендерної рівності в якісних та кількісних показниках.

Довідково:

  • Матеріал створено в межах ініціативи «Розширення можливостей жінок у бізнесі», що здійснюється як частина проєкту «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», який втілюється ООН Жінки за фінансової підтримки Уряду Швеції у співпраці з Офісом Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Історія від
Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Інші історії
logo
Жіноче підприємництво
«Власне», «Відважна 2», «Траєкторія»: програми підтримки підприємців, які сприяли розвитку Cozy Corner
Олена Сипіта, підприємиця та засновниця майстерні декору зі стабілізованих рослин Cozy Corner, втілила свою пристрасть до флористики у бізнес, який пропонує унікальні рішення для інтер'єрів, поєднуючи природну красу та довговічність.
logo
Жіноче підприємництво
«Освіта — ключ до успіху»: вплив жіночого акселератора «Відважна» на розвиток бренду VM way
Шлях до підприємництва може бути не завжди простим. Проте важливо не зупинятись і користуватись безоплатними можливостями для розвитку бізнесу. Яскраве тому свідчення — приклад Валентини Павалюк, переможниці першого сезону жіночого візійного бізнес-акселератора «Відважна».
logo
Жіноче підприємництво
Історії успіху переможниць акселераційної програми «Відважна»
За результатами голосування журі обрало шість переможниць проєкту, які сумарно отримали 1,3 млн гривень для реалізації презентованих бізнес-концептів. Кожна з підприємиць має унікальний інноваційний підхід до свого бізнесу та вміння перетворити та адаптувати свою мрію в успішну реальність.
logo
Жіноче підприємництво
Сучасне обладнання, нові бізнес-знання та партнерства: як жіночий акселератор «Відважна» вплинув на розвиток бренду іграшок bavka
За результатами навчання підприємиця Аліна Хома, засновниця бренду дитячих Монтессорі-іграшок і меблів bavka та педагог із міста Ужгород, здобула перемогу у номінації «Візіонерка» жіночого акселератора «Відважна» та залучила 350 000 грн на розвиток власного бізнесу.