Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Реальні зміни починаються з жінки, якій дали шанс бути почутою, впевненою та сильною: історія бренду аксесуарів ручної роботи

28.05.2025, 09:54

Підтримувати жінок та трансформувати їхній життєвий шлях можна не лише в масштабах великих компаній. Підприємиця Ольга Яцун власним прикладом демонструє, що навіть маленький бізнес може покращувати життя інших та якісно на них впливати.

 

Розвиток бізнесу під час війни

Ольга Яцун керує невеликою сімейною справою — магазином аксесуарів ручної роботи Sunkissed Lass у місті Києві. Вона створює фартухи, хустинки, комірці, ковдри з сенсами, що зберігають і плекають українську культуру та традиції. Підприємиця вірить, що навіть найменші речі можуть мати величезне значення — і таким підходом керується в бізнесі загалом. 

Попри виклики, спричинені війною, вона продовжує розвивати власну справу, зокрема робить її інклюзивною та гендерно відповідальною. Ольга свідомо наймає на роботу жінок старшого віку з прифронтових міст, зокрема Запоріжжя та Покрова Дніпропетровської області.

«Участь у діяльності бренду стала для них джерелом стабільності, гідного заняття, психологічної підтримки та соціального включення», — коментує підприємиця.  

  • My image
  • My image

0 / 0

 

Принципи розширення прав і можливостей жінок

У магазині діють гнучкі формати роботи. Працівницям дозволяють вибирати час та вид зайнятості — з урахуванням особистих обставин кожної жінки. У колективі панує повага до всіх співробітниць, а сама підприємиця намагається всіляко їх підтримувати — як у плані внутрішнього зростання, так і в психологічному аспекті. 

Також Ольга ділиться всіма здобутими знаннями, зокрема щодо впровадження Принципів розширення прав і можливостей (WEPs). Вона впевнена: лише підтримуючи жінок, можна побудувати сильне суспільство. 

«Я бачу, як підтримка, довіра та залучення жінок змінюють їхні життя. Це також важливо для наших клієнток і партнерок, які шукають не просто продукт, а сенс, підтримку, натхнення. Упровадження таких ініціатив — це шлях до сталості, живого й сильного суспільства, у якому жінки мають голос і можливості реалізувати себе в будь-яких умовах», — пояснює Ольга.

Реалізація WEPs не лише позитивно вплинула на працівниць. Підприємиця каже, що це допомогло їй стабілізувати дохід в умовах війни, адже саме гнучкі умови роботи та взаємоповага «стали ключем до стабільності й розвитку бренду». Також реалізація WEPs дозволила Ользі відчути єдність із бізнес-спільнотою, зрозуміти, що вона не одна справляється з надважкими обставинами, що склалися в Україні.

«Впроваджувати ініціативи для уповноваження жінок — не просто важливо, а життєво необхідно. Як юристка з багаторічним досвідом, я добре розумію цінність прав і можливостей, які мають бути доступні кожній жінці, — незалежно від її віку, статусу або місця проживання. Реальні зміни починаються з малого — з кожної жінки, якій дали шанс бути почутою, впевненою та сильною», — підсумовує Ольга.

Підприємиця зазначає, що й надалі працюватиме над розширенням прав і можливостей жінок  і долучатиметься до нових ініціатив «ООН Жінки» й Українського центру сприяння інвестиціям і торгівлі.

Довідково:

  • Матеріал створено в межах ініціативи «Розширення можливостей жінок у бізнесі», що здійснюється в межах проєкту «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», який втілюється «ООН Жінки» за фінансової підтримки Уряду Швеції у співпраці з Офісом Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Історія від
Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Інші історії
Всі історії
Жіноче підприємництво
Як перемога в програмі «Початок» допомогла підприємиці збільшити обсяги виробництва
Наталія Ольшанська — підприємиця, співзасновниця сімейної компанії Famberry з виробництва натуральної продукції з кизилу, яка розташована в місті Запоріжжя. У саду сім’ї зібрана найбільша колекція кизилу в Європі.
logo
Жіноче підприємництво
Вже на стадії започаткування бізнесу треба розширювати права і можливості жінок: компанія «Залізо» про власний досвід трансформації підприємства
Компанія «Залізо» займається виробництвом металевих опор та меблів, а також впроваджує новації, щоб трансформувати бізнес у більш прогресивне середовище з рівними можливостями для чоловіків та жінок.
logo
Жіноче підприємництво
Сучасне обладнання, нові бізнес-знання та партнерства: як жіночий акселератор «Відважна» вплинув на розвиток бренду іграшок bavka
За результатами навчання підприємиця Аліна Хома, засновниця бренду дитячих Монтессорі-іграшок і меблів bavka та педагог із міста Ужгород, здобула перемогу у номінації «Візіонерка» жіночого акселератора «Відважна» та залучила 350 000 грн на розвиток власного бізнесу.
logo
Жіноче підприємництво
Апсайклінг як бізнес-стратегія
Стійка та відповідальна мода — це не просто «перешив старе в нове», а складний процес, який вимагає креативності та наполегливості. Якщо ви плануєте створювати власний бренд, важливо не лише знайти свою нішу, а й навчитися доносити свої цінності до споживачів.