Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Реальні зміни починаються з жінки, якій дали шанс бути почутою, впевненою та сильною: історія бренду аксесуарів ручної роботи

28.05.2025, 09:54

Підтримувати жінок та трансформувати їхній життєвий шлях можна не лише в масштабах великих компаній. Підприємиця Ольга Яцун власним прикладом демонструє, що навіть маленький бізнес може покращувати життя інших та якісно на них впливати.

 

Розвиток бізнесу під час війни

Ольга Яцун керує невеликою сімейною справою — магазином аксесуарів ручної роботи Sunkissed Lass у місті Києві. Вона створює фартухи, хустинки, комірці, ковдри з сенсами, що зберігають і плекають українську культуру та традиції. Підприємиця вірить, що навіть найменші речі можуть мати величезне значення — і таким підходом керується в бізнесі загалом. 

Попри виклики, спричинені війною, вона продовжує розвивати власну справу, зокрема робить її інклюзивною та гендерно відповідальною. Ольга свідомо наймає на роботу жінок старшого віку з прифронтових міст, зокрема Запоріжжя та Покрова Дніпропетровської області.

«Участь у діяльності бренду стала для них джерелом стабільності, гідного заняття, психологічної підтримки та соціального включення», — коментує підприємиця.  

  • My image
  • My image

0 / 0

 

Принципи розширення прав і можливостей жінок

У магазині діють гнучкі формати роботи. Працівницям дозволяють вибирати час та вид зайнятості — з урахуванням особистих обставин кожної жінки. У колективі панує повага до всіх співробітниць, а сама підприємиця намагається всіляко їх підтримувати — як у плані внутрішнього зростання, так і в психологічному аспекті. 

Також Ольга ділиться всіма здобутими знаннями, зокрема щодо впровадження Принципів розширення прав і можливостей (WEPs). Вона впевнена: лише підтримуючи жінок, можна побудувати сильне суспільство. 

«Я бачу, як підтримка, довіра та залучення жінок змінюють їхні життя. Це також важливо для наших клієнток і партнерок, які шукають не просто продукт, а сенс, підтримку, натхнення. Упровадження таких ініціатив — це шлях до сталості, живого й сильного суспільства, у якому жінки мають голос і можливості реалізувати себе в будь-яких умовах», — пояснює Ольга.

Реалізація WEPs не лише позитивно вплинула на працівниць. Підприємиця каже, що це допомогло їй стабілізувати дохід в умовах війни, адже саме гнучкі умови роботи та взаємоповага «стали ключем до стабільності й розвитку бренду». Також реалізація WEPs дозволила Ользі відчути єдність із бізнес-спільнотою, зрозуміти, що вона не одна справляється з надважкими обставинами, що склалися в Україні.

«Впроваджувати ініціативи для уповноваження жінок — не просто важливо, а життєво необхідно. Як юристка з багаторічним досвідом, я добре розумію цінність прав і можливостей, які мають бути доступні кожній жінці, — незалежно від її віку, статусу або місця проживання. Реальні зміни починаються з малого — з кожної жінки, якій дали шанс бути почутою, впевненою та сильною», — підсумовує Ольга.

Підприємиця зазначає, що й надалі працюватиме над розширенням прав і можливостей жінок  і долучатиметься до нових ініціатив «ООН Жінки» й Українського центру сприяння інвестиціям і торгівлі.

Довідково:

  • Матеріал створено в межах ініціативи «Розширення можливостей жінок у бізнесі», що здійснюється в межах проєкту «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», який втілюється «ООН Жінки» за фінансової підтримки Уряду Швеції у співпраці з Офісом Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Історія від
Ініціатива «Розширення можливостей жінок у бізнесі»
Інші історії
Всі історії
logo
Жіноче підприємництво
Почуватися захищеними в умовах війни: як бренд дитячого одягу впроваджує безпечні та комфортні умови для працівниць
Надання працівницям освітніх можливостей та підтримки, зокрема у ситуаціях, коли потрібен додатковий час, аби забрати дітей зі школи, або навіть взяти їх з собою на роботу — про це історія підприємиці Марти Краснощокої.
logo
Жіноче підприємництво
єРобота: харків’янка відкрила стоматологічний кабінет завдяки гранту від держави
Історія харків’янки Олени Фінкевич доводить, що навіть з невеликим бюджетом, але бажанням працювати на себе, можна створити успішний бізнес.
logo
Жіноче підприємництво
єРобота: як грант допоміг українському виробнику одягу та взуття відновити та розвивати бізнес
Про грант «Власна справа» Людмила дізналась від брата, який пішов захищати країну.
Жіноче підприємництво
Незламні творчині: як українки будують свій бізнес в умовах війни
Учасниці здобули знання з підприємництва, фінансового планування, онлайн-продажів та маркетингу, а також впевненість у власних силах завдяки підтримці на етапі запуску власної справи.