Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Інклюзивний підхід у ритейлі: як проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» відкриває нові можливості

29.01.2025, 13:00
Story Image

Фокстрот став першою компанією в Україні у сфері ритейлу побутової та електронної техніки, яка започаткувала адаптацію бізнесу до потреб нечуючих людей, і розпочала створення безбар'єрного торгового простору у своїх магазинах.

Проєкт отримав назву «Безбар’єрний Фокстрот». Ініціатива підприємства спрямована на створення рівних можливостей для різних клієнтів, зокрема й із порушеннями слуху. Її мета — забезпечити доступність і зручність обслуговування для кожного відвідувача.

Одним з основних досягнень проєкту стало впровадження спеціальних сервісів для комунікації з людьми з порушенням слуху із залученням онлайн-перекладачів жестової мови. Проєкт охоплює інтеграцію новітніх технологій, що полегшують взаємодію з цією групою клієнтів, а також навчання персоналу коректної комунікації.

 

«Безбар’єрний Фокстрот»: цілі та результати

Пілотний запуск проєкту відбувся у червні 2023 року, і протягом 2023-2024 років тривало його масштабування. Команда мала на меті:

  • інтегрувати спеціалізоване програмне забезпечення в операційну роботу, забезпечивши комфортні та рівні умови під час комунікації з компанією;

  • покращити клієнтський досвід нечуючих людей;

  • сприяти формуванню безбар’єрного мислення та руйнуванню стереотипів у персоналу;

  • об’єднати співробітників навколо спільної мети, яка не тільки принесе користь суспільству та бізнесу, а й підкреслить сильні сторони бренду роботодавця.

 

Проєкт отримав широку підтримку працівників, адже його реалізація залучила практично всю команду ритейлера. Завдяки спільним зусиллям вдалося створити комфортне середовище для шопінгу покупців із порушеннями слуху, що стало не лише важливим кроком у розвитку бізнесу, але й сприяло зміцненню принципів соціальної відповідальності.

Наразі сервіс «Безбар’єрний Фокстрот» забезпечує доступність для користувачів у різних форматах:

  • офлайн: функціонує у 30 магазинах 14 міст;

  • онлайн: повне охоплення послугою відвідувачів інтернет-магазину;

     

Щомісяця сервіс обслуговує понад 200 консультацій офлайн та понад 100 консультацій онлайн. У результаті безбар’єрна ініціатива підсилила у працівників відчуття причетності до глобальних трансформацій і зміцнила бренд роботодавця.

My image

«Такі здобутки — результат наполегливої роботи всієї команди, спрямованої на забезпечення доступності та рівних можливостей для всіх клієнтів. Це надихає нас продовжувати розвивати та вдосконалювати наші сервіси, забезпечуючи кожного клієнта комфортом і доступністю у всіх аспектах. Разом перетворюємо безбар’єрність на нову суспільну норму. Адже це про людяність, відповідальність і небайдужість», — зазначила Леся Нікуліна, ініціаторка і кураторка проєкту, керівниця відділу торгового маркетингу Фокстрот.

 

Створення безбар'єрного торгового простору

Окрім того, ритейлер системно працює над розширенням ініціатив із безбар’єрності. Впродовж 2024 року у Фокстрот розпочали активну розбудову безбар'єрного торгового простору в магазинах. У межах проєкту розроблено і встановлено сервісний хаб, адаптований для людей на кріслах колісних, і тактильну навігацію. Ініціативу вже реалізовано в торгових залах Одеси, Білої Церкви, Івано-Франківська, Запоріжжя, а також планується подальше впровадження безбар’єрного простору й у інших магазинах мережі. 

 

My image

 

Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» не залишився непоміченим на професійному рівні та отримав кілька престижних нагород у 2024 році:

  • срібло в номінації «Кращий приклад впровадження інклюзивного підходу» на Всеукраїнській премії з клієнтського досвіду UCXE’2024;

  • срібло на міжнародній Премії Partnership for Sustainability Award 2024 від ГД ООН в Україні в номінації «Суспільство», що визнає внесок у розвиток відповідального бізнесу та підтримку інклюзивності;

  • 1 місце в Премії HR-бренд Україна 2024 в номінації Diversity & Inclusion за досягнення у галузі управління персоналом;

  • особлива відзнака від спільноти «Бізнес без бар’єрів», об'єднаної навколо ініціативи першої леді України Олени Зеленської.

     

My image

 

У межах проєкту компанія продовжуватиме адаптацію своїх послуг для створення рівних можливостей для всіх українців, аби перетворювати безбар’єрність на новий суспільний стандарт.

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
 

Дізнатися більше про спільноту

«Бізнес без бар’єрів»
Історія від
«Бізнес без бар’єрів»
Спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
Інші історії
Всі історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Щомісячний випуск новин спільноти «Бізнес без бар’єрів» за квітень 2024 року
У дайджесті зібрано останні досягнення та ініціативи спільноти: читайте про нові проєкти, успішні кейси та практичні поради щодо створення доступних умов для людей з інвалідністю.
logo
Бізнес без бар'єрів
ПУМБ боронить фінансову стабільність і підтримує Збройні Сили України
Пріоритетами діяльності банку у воєнний час залишається збереження бізнесу, клієнтів та команди, а також допомога українським захисникам.
logo
Бізнес без бар'єрів
МакДональдз допоміг українцям продукцією на понад 70 млн грн
Мережа закладів швидкого обслуговування віддає продукцію зі своїх ресторанів та складів на гуманітарні потреби, виплачує зарплату працівникам й сплачує податки країні, а також допомагає українським лікарням і родинам.
logo
Бізнес без бар'єрів
Відділення Укрпошти в умовах воєнного стану працюють у всіх регіонах України
Виплата пенсій, доставка замовлень і допомога постраждалим — основні напрямки роботи Укрпошти під час війни.