Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Мережа супермаркетів «Сільпо»: продовжуємо працювати заради перемоги

15.06.2022, 08:11

За сто днів повномасштабної війни Fozzy Group, до якої входить мережа супермаркетів «Сільпо» — учасник спільноти «Бізнес без бар'єрів», відновила роботу понад 100 магазинів. 

Так, у травні 2022 року запрацювали супермаркети в Чернігові, а також у постраждалих містах столичного регіону — Бучі, Ірпені та інших. У червні очікується відкриття ще кількох магазинів у Києві та Харкові. Два нових «Сільпо», які мали відкритися ще в березні, запрацювали в Ужгороді та Львові.

«Завдяки ЗСУ, які відтіснили ворога з півночі країни та Київської області, нам вдалося знову відкрити понад 100 магазинів. Деякі з них вимагали докласти більше зусиль після російських снарядів і мародерства окупантів, проте навіть такі ми відновлюємо і знову відкриваємо для гостей», — кажуть у «Сільпо».

У квітні знову запрацював онлайн-магазин shop.silpo.ua, а у травні — стартували акції й персональні пропозиції. Мережа супермаркетів зберегла для своїх гостей програму лояльності «Власний Рахунок», яка дає можливість накопичувати бонуси за здійснювані покупки й згодом використовувати їх для оплати нових.

Відповідно до побажань і нових потреб відвідувачів «Сільпо» починає відновлювати асортимент. Як розповідають в мережі, з цим неабияк допомагають партнери: як українські постачальники, яким вдається відновити свої виробництва і ланцюжки поставок, так і постачальники «Власного Імпорту» — іноземні виробники, з якими співпрацює «Сільпо».

Логістика, яка зазнала найбільше перевтілень і змін через повномасштабне вторгнення, також налагоджується попри поточні проблеми з пальним. Відновлено роботу розподільчих центрів. Торговельна мережа продовжує перевозити вантажі «Укрзалізницею», шукає і знаходить нові порти для міжнародних вантажів.

За час війни 32 649 нових гостей долучилися до Банку Власний Рахунок, який дає можливість переказати кошти за кордон чи на допомогу ЗСУ.

Мережа супермаркетів продовжує надавати та розповсюджувати гуманітарну допомогу по всій Україні. Так, за 100 днів війни групою компаній Fozzy Group було передано понад 1300 тонн продукції на потреби ЗСУ, лікарень, будинків дитини та всіх, хто особливо гостро відчув біду. 

Разом з Мінсоцполітики та БФ «КШЕ» Fozzy Group ввезла в Україну понад 490 тонн гуманітарної допомоги та роздала її у магазинах чотирьох мереж. А ще група долучилася до проєкту єДопомога Мінсоцполітики: благодійники можуть придбати передплату на товари для українців у скруті.

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

«Бізнес без бар’єрів»
Історія від
«Бізнес без бар’єрів»
Спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
Інші історії
Всі історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Ощадбанк започаткував програму адаптації та соціалізації демобілізованих працівників
Державний банк України розробив багатокомпонентну програму відновлення та психологічної підтримки ветеранів під назвою «Без бар’єрів».
logo
Бізнес без бар'єрів
Visa тимчасово скасувала транзакційні комісії та надає гуманітарну допомогу
Світовий лідер платіжних технологій тимчасово скасував транзакційні комісії в Україні, виділяє кошти та розвиває партнерства для надання гуманітарної допомоги постраждалим українцям.
logo
Бізнес без бар'єрів
Як бізнесу стати інклюзивним та брати на роботу людей з інвалідністю?
Різноманіття — це факт, інклюзивність — це вибір. І цей вибір роблять все більше бізнесів, які розуміють, що чим різноманітніша команда — тим відповідальнішими вони стають, тим більше переваг вони отримують. Які ж кроки потрібно зробити власникам та менеджерам компаній, що вирішили стати на шлях безбар’єрності?
logo
Бізнес без бар'єрів
ПриватБанк: долаємо бар’єри заради безмежних можливостей
З 2023 року банк послідовно реалізує власну Стратегію безбар’єрності, розроблену на основі Національної стратегії зі створення безбарʼєрного простору в Україні.