Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Збереження бізнесу та допомога захисникам — завдання номер один для компанії «Фокстрот» під час війни

28.03.2022, 10:00

Під час військових дій «Фокстрот» залишається найбільшим працюючим продавцем електроніки в Україні, утримує робочі місця, зберіг більшість сервісів, відкрив 4 пункти для переселенців та видав допомоги армії та волонтерам на майже 6 млн. грн., задовольнивши близько 500 запитів від українців.

Сьогодні близько 100 працюючих «Фокстротів» в Україні складають 60% довоєнної кількості торгових точок мережі. Третина персоналу продовжує працювати в магазинах та на сервісі, близько сотні співробітників знаходяться в лавах тероборони і Збройних Сил, компанія утримує за ними робочі місця та заробітну платню. 

За цей період компанія перерахувала 22,44 млн. грн. податку до державного бюджету. Спільно з ПриватБанком на всіх торгових точках організовано послугу «Готівка на касі до 6000 грн».

З перших днів війни менеджмент Фокстрота, як єдиного українського члена міжнародної групи ритейлерів електроніки Euronics Group, розпочав переговори зі світовими ритейлерами про підтримку України. Результат — Euronics Group через неурядову організацію Giro 555 виділила Україні майже 700 000 євро, за які українцям допоможуть житлом, засобами санітарії, чистою питною водою, їжею та медичною допомогою.

«Фокстрот» організував видачу техніки потребуючим допомоги українцям. За місяць кількість опрацьованих запитів на допомогу сягнула майже 500, а сума допомоги наближається до 6 млн. грн. Пріоритетні напрямки роботи – допомога ЗСУ, рятувальникам, військовим шпиталям, силам територіальної оборони, мешканцям міст, що приймають біженців з районів бойових дій. В корпоративному штабі «Допомога нашим» збирається уся інформація щодо потреб українців.

«Фокстрот» не лише відгукується на запити про допомогу, а й має власні соціальні ініціативи. Так у березні відкрилися 2 корпоративні пункти з прийому біженців в магазинах мережі у Львові, на 50 місць та Луцьку на 15 місць. Готуються до відкриття такі тимчасові помешкання у містах Чернівці на 30-40 місць та Ужгороді на 20-30 місць. Ці центри облаштовані кухнями, душовими і спальними місцями.

«Фокстрот», як бізнес, був народжений у  перші роки незалежності України, стояв у витоків галузі торгівлі електроніки, задавав стандарти не гірше європейських, відстоював засади підприємництва з рівними умовами для всіх. Тому у загрозливі військові часи ми робимо все можливе, аби зберегти  ці цінності», — Валерій Маковецький, співзасновник бренду «Фокстрот».

Компанія «Фокстрот» є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів». Дотримується безбар’єрних принципів ведення бізнесу. Робочими місцями забезпечує людей з інвалідністю, людей старшого віку, батьків дітей віком до 6 років, молодь до 35 років. 

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

«Бізнес без бар’єрів»
Історія від
«Бізнес без бар’єрів»
Спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
Інші історії
Всі історії
logo
Бізнес без бар'єрів
EPAM Ukraine: розвиток безбар’єрності в навчанні та цифровому світі
За два роки з початку повномасштабного вторгнення сума фінансової та цифрової допомоги від компанії склала понад 556 млн гривень.
logo
Бізнес без бар'єрів
Ощадбанк започаткував програму адаптації та соціалізації демобілізованих працівників
Державний банк України розробив багатокомпонентну програму відновлення та психологічної підтримки ветеранів під назвою «Без бар’єрів».
logo
Бізнес без бар'єрів
ПриватБанк розповів про підтримку співробітників та реалізацію благодійних ініціатив
ПриватБанк продовжує працювати задля підтримки економіки країни і добробуту українців. За цим стоїть щоденна робота колективу з понад 18 000 співробітників.
logo
Бізнес без бар'єрів
Не зупинятися ні на день: як Укрпошта тримає поштовий стрій під час війни
Від початку повномасштабної війни Укрпошта поєднала роботу за двома пріоритетними векторами: нарівні з основними робочими завданнями компанія задіяла всі можливості, щоб підтримувати країну та протистояти агресору.