Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Work.ua: про допомогу у воєнний час та ініціативи для підтримки державної мови

21.12.2022, 12:23

Work.ua, учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів», з початку повномасштабного російського вторгнення в Україну активно залучений до процесу допомоги нашим захисникам, волонтерам, людям, які були вимушені покинути свої домівки та шукати прихистку в інших регіонах. 

Компанія розповіла, які 24 волонтерські завдання виконала за місяць, що придбала та передала нашим захисникам, на що задонатила, а також, які ініціативи вдалося втілити для підтримки державної мови.

 

Допомога захисникам

Автомобільна техніка завжди потрібна на фронті, тож команда Work.ua не пропускає можливості купити, відремонтувати й передати нашим захисникам машини. У листопаді 2022 року було придбано 5 таких авто.

Окремо була надана допомога коштами на придбання авто — компанія передала 4 500 євро та купила потрібний для ремонту акумулятор. А ще одну машину було передано повторно — після ремонту вона поїхала в протитанковий дивізіон.

1 млн гривень компанія задонатила на дрони для «Азова». Також купила та передала, зокрема й 2 квадрокоптери DJI Mavic 3, тепловізор, рації, планки Пікатінні, тактичні аптечки та тактичні наплічники тощо.

Компанія продовжує щотижня забезпечувати продуктами для приготування булочок жіночий монастир у Дніпрі. Закупила та передала дріжджі, сіль, цукор, молоко, джеми, ізюм, мак, заморожені ягоди, з яких випікають смаколики для бійців ТрО.

 

Актуальна аналітика ринку праці

Кожного місяця експерти Work.ua готують аналітичні дослідження ринку праці для інформування українців про динаміку вакансій, кількість пропозицій роботи, які сфери та посади мають найбільший попит, статистику заробітних плат тощо. 

Як вважають у компанії, фахові дослідження також є вкладом у розвиток економіки України. З даними дослідження за результатами листопада можна ознайомитись тут.

 

Підтримка української мови

Work.ua відмовився від російської мови у застосунку, а на кожній сторінці російськомовної версії почав закликати користувачів переходити на українську.

На початку листопада аналітики Work.ua підготували матеріал про те, як змінилося вживання української мови в бізнесі після повномасштабного вторгнення.

Щоб мотивувати роботодавців відмовлятися від російської, команда компанії розробила суперчекліст «Як компаніям перейти на українську». Також компанія поділилася своїм досвідом, як підтримує прагнення колег і заохочує команди вивчати українську, спілкуватися державною мовою й що цікавого для цього впроваджує.

Для рекрутерів та HR-фахівців є поради, створені спільно з докторкою наук із соціальних комунікацій Оленою Рижко, які допоможуть вільно й правильно говорити українською мовою. А ще є словник термінів зі сфери HR з українськими відповідниками. 

У компанії зазначають, що прагнуть допомогти всім, хто працює з персоналом, опанувати ділову українську мову, щоб звучати впевнено й вільно.

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
«Бізнес без бар’єрів»
Історія від
«Бізнес без бар’єрів»
Спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
Інші історії
Всі історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Досвід ОККО: як безбар’єрність масштабується з однієї заправки на всю країну
Ще 15 років тому, у 2009 році, автозаправний комплекс ОККО у Львові став першим в Україні серед усіх АЗС, хто пройшов аудит доступності для людей, що користуються кріслом колісним.
logo
Бізнес без бар'єрів
Технології без бар’єрів: над чим у SoftServe працює команда інженерів з порушеннями зору
Вже понад рік в SoftServe працює відділ Accessibility Service, в якому — восьмеро осіб, п’ятеро з яких мають порушення зору. Відділ займається тестуванням вебресурсів, програм та мобільних додатків на доступність для людей з інвалідністю.
logo
Бізнес без бар'єрів
Інформує, волонтерить та допомагає на різних фронтах: як працює 1+1 media у воєнний час
Один з найбільших медіахолдингів Східної Європи у воєнний час тримає оборону на інформаційному фронті, втілює соціальні та низку волонтерських ініціатив і проєктів.
logo
Бізнес без бар'єрів
Мережа магазинів «Фора»: працюємо на перемогу
З початку повномасштабної війни «Фора» активно допомагає продуктами та предметами першої необхідності армії, теробороні, медикам, Нацполіції та волонтерам, які готують їжу для захисників.