Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Під час війни Ощадбанк підставив фінансове плече українцям

09.08.2022, 11:34

Безперебійність надання банківських послуг є пріоритетом у роботі Ощадбанку, учасника спільноти «Бізнес без бар'єрів», у воєнний час.

Головне, що робиться в цьому напрямі, — забезпечення стабільної роботи відділень банку на контрольованих територіях та підтримання надійності дистанційних каналів обслуговування в режимі 24/7: карткових платежів, мобільних та інтернет-застосунків, мережі банкоматів та терміналів.

Окрім того, Ощад поступово відновлює кредитування, адже можливість отримати позику у воєнний час може бути справді питанням виживання. У найскладніші тижні на початку повномасштабного вторгнення Ощадбанк не знижував ліміти по кредитних картках фізичних осіб. Наразі банк почав встановлювати нові кредитні ліміти для діючих клієнтів. Відновлено кредитування готівкою, купівлі на виплат, а також кредитування на придбання авто — як нових, так і вживаних. Автокредити поступово додають у популярності — воєнний час висуває нові вимоги до мобільності.

My image

У кінці липня 2022 року Ощадбанк першим серед великих банків відновив іпотечне кредитування. Хоча мінімальний початковий внесок становить 30% і такі кредити видаються тільки в безпечних регіонах, відновлення цієї послуги є дуже важливим. Насамперед з огляду на те, що іпотечні кредити — останній продукт з переліку головних роздрібних продуктів, якого бракувало для того, щоб банк міг заявити про повне відновлення продуктового ряду до довоєнного рівня.

Ще одна перешкода, з якою можуть зіткнутися українці, — неможливість використовувати банківські сервіси через те, що вони не мають змогу обслуговувати свої попередні кредити. Для таких клієнтів–власників карткових рахунків Ощадбанк продовжив кредитні канікули зі зниженням обов’язкового платежу та відсоткової ставки за кредитом. 

Також на початку серпня 2022 року банк запропонував позичальникам опцію реструктуризації, що передбачає зменшення або відтермінування платежів за кредитом, збільшення строку користування позикою або врегулювання простроченої заборгованості. Подати заяву на реструктуризацію можна або безпосередньо у відділенні Ощаду або на офіційному сайті (це зручно для позичальників, які через війну вимушено опинилися за кордоном). 

Ще один сервіс, покликаний допомогти тим, хто перебуває у скруті, полягає в тому, що через Ощад можна отримати грошову допомогу від семи міжнародних благодійних фондів. Варто згадати і те, що банк нещодавно реалізував можливість підтвердження операцій в мобільних застосунках не тільки через SMS-повідомлення, але й через Viber. Це зроблено для клієнтів, які перебувають на тимчасово окупованій території і часом позбавлені мобільного зв’язку.

«Повномасштабне вторгнення агресора призвело до того, що перед українцями з’явилися нові бар’єри. Ощадбанк націлений на те, щоб навіть у воєнний час люди не відчували браку фінансових сервісів. Для цього ми організуємо безперервне обслуговування через наші відділення та діджитал-канали. Окрім того, повністю відновлено всі послуги для фізичних осіб, пропонуються програми реструктуризації клієнтам, які опинились у скрутному фінансовому становищі», – зазначив голова правління Ощадбанку Сергій Наумов.
«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
 
«Бізнес без бар’єрів»
Історія від
«Бізнес без бар’єрів»
Спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
Інші історії
Всі історії
Бізнес без бар'єрів
Як оцифрувати рівень безбарʼєрного простору в Україні — досвід ЛУН щодо запуску інтерактивної Мапи безбарʼєрності
Мета ініціативи — зібрати актуальні дані про рівень доступності міст України, підвищити обізнаність суспільства про принципи безбарʼєрності та сприяти створенню інклюзивного середовища.
logo
Бізнес без бар'єрів
Visa тимчасово скасувала транзакційні комісії та надає гуманітарну допомогу
Світовий лідер платіжних технологій тимчасово скасував транзакційні комісії в Україні, виділяє кошти та розвиває партнерства для надання гуманітарної допомоги постраждалим українцям.
logo
Бізнес без бар'єрів
Як бізнесу стати інклюзивним та брати на роботу людей з інвалідністю?
Різноманіття — це факт, інклюзивність — це вибір. І цей вибір роблять все більше бізнесів, які розуміють, що чим різноманітніша команда — тим відповідальнішими вони стають, тим більше переваг вони отримують. Які ж кроки потрібно зробити власникам та менеджерам компаній, що вирішили стати на шлях безбар’єрності?
logo
Бізнес без бар'єрів
Як Нова пошта робить безбар’єрність частиною свого продукту
Компанія активно інтегрує безбар’єрність у свої продукти, щоб всі послуги та простори підприємства були комфортними та доступними для кожного клієнта.