Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Під час війни Ощадбанк підставив фінансове плече українцям

09.08.2022, 11:34

Безперебійність надання банківських послуг є пріоритетом у роботі Ощадбанку, учасника спільноти «Бізнес без бар'єрів», у воєнний час.

Головне, що робиться в цьому напрямі, — забезпечення стабільної роботи відділень банку на контрольованих територіях та підтримання надійності дистанційних каналів обслуговування в режимі 24/7: карткових платежів, мобільних та інтернет-застосунків, мережі банкоматів та терміналів.

Окрім того, Ощад поступово відновлює кредитування, адже можливість отримати позику у воєнний час може бути справді питанням виживання. У найскладніші тижні на початку повномасштабного вторгнення Ощадбанк не знижував ліміти по кредитних картках фізичних осіб. Наразі банк почав встановлювати нові кредитні ліміти для діючих клієнтів. Відновлено кредитування готівкою, купівлі на виплат, а також кредитування на придбання авто — як нових, так і вживаних. Автокредити поступово додають у популярності — воєнний час висуває нові вимоги до мобільності.

My image

У кінці липня 2022 року Ощадбанк першим серед великих банків відновив іпотечне кредитування. Хоча мінімальний початковий внесок становить 30% і такі кредити видаються тільки в безпечних регіонах, відновлення цієї послуги є дуже важливим. Насамперед з огляду на те, що іпотечні кредити — останній продукт з переліку головних роздрібних продуктів, якого бракувало для того, щоб банк міг заявити про повне відновлення продуктового ряду до довоєнного рівня.

Ще одна перешкода, з якою можуть зіткнутися українці, — неможливість використовувати банківські сервіси через те, що вони не мають змогу обслуговувати свої попередні кредити. Для таких клієнтів–власників карткових рахунків Ощадбанк продовжив кредитні канікули зі зниженням обов’язкового платежу та відсоткової ставки за кредитом. 

Також на початку серпня 2022 року банк запропонував позичальникам опцію реструктуризації, що передбачає зменшення або відтермінування платежів за кредитом, збільшення строку користування позикою або врегулювання простроченої заборгованості. Подати заяву на реструктуризацію можна або безпосередньо у відділенні Ощаду або на офіційному сайті (це зручно для позичальників, які через війну вимушено опинилися за кордоном). 

Ще один сервіс, покликаний допомогти тим, хто перебуває у скруті, полягає в тому, що через Ощад можна отримати грошову допомогу від семи міжнародних благодійних фондів. Варто згадати і те, що банк нещодавно реалізував можливість підтвердження операцій в мобільних застосунках не тільки через SMS-повідомлення, але й через Viber. Це зроблено для клієнтів, які перебувають на тимчасово окупованій території і часом позбавлені мобільного зв’язку.

«Повномасштабне вторгнення агресора призвело до того, що перед українцями з’явилися нові бар’єри. Ощадбанк націлений на те, щоб навіть у воєнний час люди не відчували браку фінансових сервісів. Для цього ми організуємо безперервне обслуговування через наші відділення та діджитал-канали. Окрім того, повністю відновлено всі послуги для фізичних осіб, пропонуються програми реструктуризації клієнтам, які опинились у скрутному фінансовому становищі», – зазначив голова правління Ощадбанку Сергій Наумов.
«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
 
«Бізнес без бар’єрів»
Історія від
«Бізнес без бар’єрів»
Спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
Інші історії
Всі історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Безбарʼєрна залізниця: від застарілої інфраструктури до сучасних інклюзивних рішень
Програма, започаткована в 2023 році, орієнтована на впровадження найкращих світових стандартів для створення безбар'єрного середовища та послуг.
logo
Бізнес без бар'єрів
ПриватБанк розповів про підтримку співробітників та реалізацію благодійних ініціатив
ПриватБанк продовжує працювати задля підтримки економіки країни і добробуту українців. За цим стоїть щоденна робота колективу з понад 18 000 співробітників.
logo
Бізнес без бар'єрів
Як бізнесу стати інклюзивним та брати на роботу людей з інвалідністю?
Різноманіття — це факт, інклюзивність — це вибір. І цей вибір роблять все більше бізнесів, які розуміють, що чим різноманітніша команда — тим відповідальнішими вони стають, тим більше переваг вони отримують. Які ж кроки потрібно зробити власникам та менеджерам компаній, що вирішили стати на шлях безбар’єрності?
logo
Бізнес без бар'єрів
Досвід ОККО: як безбар’єрність масштабується з однієї заправки на всю країну
Ще 15 років тому, у 2009 році, автозаправний комплекс ОККО у Львові став першим в Україні серед усіх АЗС, хто пройшов аудит доступності для людей, що користуються кріслом колісним.