Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Як створити ефективну контент-стратегію для соцмереж, щоб зростали продажі та охоплення?

22.01.2025, 16:20
Story Image

Чимало підприємців та компаній досі не вбачають у соціальних мережах ефективний інструмент збільшення продажів та створення довірливих відносин із клієнтами. Хоча за результатами опитування Social Media Examiner серед маркетологів, які працюють із соцмережами, 55 % спеціалістів повідомили про зростання обсягу продажів завдяки просуванню продукції та послуг на цифрових платформах, а 36 % клієнтів зазначили, що знаходять товарні новинки безпосередньо на онлайн-платформах.

Як зрозуміти, який контент буде ефективним, і вибрати інструменти, що сприятимуть зростанню продажів та зміцненню репутації вашого бізнесу? 

 

Чи допоможуть соцмережі бізнесу: визначення цілей і стратегій

На ринку давно сформувався стереотип: «соцмережі = мільйонний заробіток». Високий прибуток дійсно може бути, але для цього результату бізнеси та інфлюенсери роками працюють над одним і тим же проєктом, постійно вдосконалюючи результати. Заробіток в цьому випадку — наслідок комбінації зусиль, часу, аналізу, ефективних інструментів та інвестицій у розвиток. Тож, перш ніж створювати контент і йти у соцмережі, поміркуйте над метою. Чесно дайте відповідь на питання: навіщо вашому бізнесу соцмережі? Чи точно це той інструмент, який зараз приведе до бажаного результату?

Чітка постановка цілей визначає, що саме компанія буде робити та який контент створювати. Серед таких задач може бути:

  • збільшення охоплень цільової аудиторії;

  • підвищення впізнаваності бренду;

  • генерація відгуків та користувацького контенту;

  • забезпечення взаємодії з клієнтами в реальному часі;

  • зростання довіри покупців до бренду;

  • збільшення трафіку на сайт;

  • продаж товарів та послуг у мобільному застосунку;

  • керування репутацією бренду.

 

Розглянемо на реальних прикладах, як змінюється контент компанії у соціальних мережах залежно від чітко визначених цілей: 

  • Виробник інженерної паркетної дошки: мета присутності бренду у соцмережах — збільшити впізнаваність. Тож, компанія стратегічно зосередилася на генерації великої кількості якісного контенту (атмосферні відео, естетичні фото, розповіді  про свою діяльність), щоб формувати  довіру клієнтів.

  • Виробник витяжок для манікюру. Зважаючи на те, що основними клієнтами компанії є майстри манікюру та педикюру, то основна мета присутності бренду у соціальних мережах — формування репутації. Тому почали зі створення професійного контенту, співпраці з інфлюенсерами у цій сфері, активне залучення співзасновниці бренду до цього процесу.  Всі дії призвели до збільшення охоплень серед цільової аудиторії та зміцнення довіри покупців. 

     

Обидва бренди об'єднує специфічність ніші та бажання збільшити прибуток. Давайте відверто, всі хочуть більше заробляти. Це нормально. Але варто бути реалістами. 

Соцмережі не є інструментом для прямого збільшення продажів, а радше слугують засобом формування довіри, розширення охоплень та управління репутацією.

 

Від стратегії до тактики: використовуйте різні формати контенту

Розглянемо формати контенту, які найбільш ефективні для досягнення успіху в просуванні в соціальній мережі Instagram. Зауважу, ефективним є той підхід, де кожна одиниця комунікації має конкретну ціль, а ви маєте відповідь на питання «навіщо це публікувати?».

 

1.Відео

  • Контент, створений користувачами (UGC) — можливість продемонструвати продукт у процесі використання з погляду самого споживача. Аудиторія дивиться такий контент та краще уявляє як саме буде займатись спортом у цій залі, милуватись новою сукнею у дзеркалі чи як атмосферно питиме каву у новому закладі. 

  • Прямі етери. Спілкування «без фільтрів» показує характер підприємця, його якості та харизму. Переконливість власника бізнесу здатна формувати довіру у клієнтів.

  • Огляди. Роздивитися товар з усіх боків, узяти в руки, приміряти — те, чого не вистачає в онлайн-продажах. Спростіть клієнтам процес вибору, покажіть найдрібніші деталі.

 

2. Візуал

  • Фото — теж частина комунікації. Демонструйте фотографіями видимий контекст, у якому використовується ваш товар або послуга, транслюйте сенси, які будуть об’єднувати вас і вашу аудиторію.

  • Карусель (поєднання в одному дописі одразу декількох фотографій). Такий формат затримує увагу користувача, дозволяє розглядати її. Окрім того, внутрішній алгоритм видачі контенту у соцмережі «розуміє», що це цікавий допис та показує його більшій кількості людей. Відповідно це може призвести до збільшення охоплень та покращення залученості аудиторії. 

  • Інфографіка. Хороший дизайн має бути зрозумілим. Розкажіть про складні речі простою мовою, використовуючи схеми, плани, графіки, текст.

 

3. Текст

  • Відгуки. Споживачі довіряють відгукам так само як і особистим рекомендаціям друзів і членів сім’ї. Після оформлення замовлення, доставки та використання продукту заохочуйте клієнтів залишати конструктивні відгуки.

  • Сторітелінг (контент, поданий у форматі історій). Щодня ми ділимося історіями з друзями, рідними, колегами. Слухачі натомість схильні візуалізувати описані події та ототожнювати себе з дійовими особами оповіді. Так само можна розповідати історії про компанію, її шлях, клієнтів, продукти, успіхи та невдачі. Важливо, щоб аудиторія впізнала себе, побачила знайому проблему та її розв’язання, і відчула: «Хочу так само!».

  • Корисні публікації. Це контент, з якого клієнт може дізнатись цікаву, нову, цінну інформацію про продукти компанії, їх застосування, вплив тощо. Важливо, щоб такі тексти були дійсно корисними, щоб люди захотіли зберегти їх або переслати їх друзям, рідним, колегам. Якщо не впевнені, яка інформація буде цінною для вашої аудиторії, просто запитайте, що цікавить ваших клієнтів. 

 

Впроваджувати різні формати контенту — запорука ефективної контент-стратегії. Однак варто пам’ятати, що не існує єдиного універсального підходу до створення «працюючого» контент-плану, адже кожен бізнес має свої особливості та цілі. Тому перед створенням відео, фото чи тексту, важливо чітко визначити стратегічні цілі та окреслити напрямок розвитку компанії. Постійна і систематична робота з вашою аудиторією дозволить сформувати довіру та репутацію, що є ключовими для успіху в довгостроковій перспективі.

Ірина Сігарьова
Історія від
Ірина Сігарьова
Засновниця студії контенту та комунікації Content Bar
Інші історії
Всі історії
Маркетинг
Особливості створення відеоконтенту в соціальних мережах: 14 ідей Reels для бізнесу
З кожним роком все більше брендів використовують формат коротких відео для досягнення маркетингових цілей. І понад 90% маркетологів, які вже використовують Reels у своїх стратегіях, продовжать це робити й надалі.
logo
Маркетинг
5 фундаментальних правил копірайтингу для збільшення продажів
Текст — сильний та ефективний інструмент комунікації між бізнесом та клієнтами. Застосування фундаментальних правил копірайтингу допоможуть вибудувати міцні стосунки з покупцями, підвищити лояльність аудиторії та збільшити продажі.
logo
Маркетинг
5 порад початківцям для ефективного запуску сезонних акцій
Сезонні акції — це чудова можливість для будь-якого бізнесу збільшити продажі, залучити нових клієнтів та пожвавити свою маркетингову стратегію.
logo
Маркетинг
Як організувати святковий розпродаж із вигодою для бізнесу
Розпродаж у сезон свят — це нагода «ввімкнути» інтерес у клієнтів: залучити нових, а також приємно вразити лояльних та активувати тих, хто давно не купував.