Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Від стартапу до міжнародної експансії: історія «Доберман Груп»

14.01.2025, 09:37
Story Image

Що спільного між амбітним стартапом і родиною, яка обожнює своїх чотирилапих улюбленців? Відповідь знає «Доберман Груп» — українська компанія, яка спеціалізується на виготовленні та продажі товарів для домашніх улюбленців під власним брендом «Мавсі». Завдяки інноваційним підходам та розширенню асортименту бренд швидко завоював довіру покупців. 

«Бажання вийти на нові ринки було ключовим для нашого бізнесу, але першим фактором стало те, що ми не знали, як це робити. Саме тому звернулися до експертів Офісу з розвитку підприємництва та експорту за менторською підтримкою. Під час співпраці ми отримали важливі інсайти щодо ринку: деякі моменти кардинально відрізняються від українських реалій, як-от формування попиту та ставлення до тварин. Це не лише відкрило нам нове бачення, а й показало виклики, з якими потрібно працювати», — ділиться співвласниця та директорка компанії Світлана Манушко. 

 

Інноваційна адаптація: як індивідуальні дослідження зовнішніх ринків вплинули на стратегію

Для найглибшого розуміння потреб кожного з ринків компанія «Доберман Груп» замовила в Офісу з розвитку підприємництва та експорту детальні дослідження кормів для собак і котів на ринку Румунії, Нідерландів та Норвегії в межах послуги «Індивідуальні дослідження зовнішніх ринків». Результати цих досліджень виявили низку важливих факторів, які можуть суттєво вплинути на стратегію виходу на ці ринки. Зокрема, показали, що Нідерланди та Норвегія характеризуються високою кількістю домашніх улюбленців у середньостатистичній родині та значними витратами на їх утримання. Тоді як Румунія має меншу кількість домашніх тварин на родину й нижчий рівень витрат. Ці фактори не лише підкреслили потенціал ринків, а й створили нові можливості для адаптації портфеля продукції.

«Дослідження ринків виявило значні відмінності у формуванні попиту та ставленні до домашніх улюбленців у країнах Європи порівняно з українськими реаліями. Це дало нам нове бачення ринку, яке стало водночас і цінними інсайтами, і викликами, що потребують адаптації та роботи», — зазначає Світлана Манушко

My image

Послуга індивідуальних досліджень зовнішніх ринків стала поштовхом для переосмислення продуктової стратегії компанії. Інсайти, отримані під час аналізу європейських споживачів, підштовхнули до розробки нового напряму в асортименті. 

«Ми  вирішили зосередитися на нових продуктах — вологих кормах, адже побачили значний потенціал у цьому сегменті. Це стало для нас головним відкриттям. Смаколики, зокрема функціональні, залишаються чудовим продуктом, але ніша вологих кормів зараз дуже актуальна і дає змогу проявити творчий підхід. Ми можемо створювати не лише стандартні додаткові корми, а й справжні гастрономічні страви з функціональними елементами — від підтримки здоров’я суглобів у великих порід собак до виведення шерсті зі шлунків котів. Тут є величезний простір для інновацій і креативу», — зазначають у компанії.

 

Менторство як ключ до виходу на міжнародні ринки

Попри те, що на внутрішньому ринку компанія лише розпочинає свій шлях, її продукція вже продається в Румунії, Польщі та Молдові, а стратегічним напрямом розвитку стало розширення присутності на ринках Європи. Такий амбітний крок став можливим завдяки ретельно продуманій стратегії та менторській підтримці з експортного планування від Офісу з розвитку підприємництва та експорту й національного проєкту Дія.Бізнес. Бажання вийти на нові ринки та відсутність практичного досвіду у цій сфері стали ключовими мотиваторами звернення до експертів. 

Процес створення індивідуального експортного плану став для компанії «Доберман Груп» цінним досвідом, який поєднував практичну роботу та інтенсивне навчання. Регулярні зустрічі з експертами дозволили глибоко проаналізувати нові ринки, адаптувати бізнес-план і поступово впроваджувати здобуті знання в діяльність. Особливу увагу приділили аналізу даних: кожен інсайт одразу залучали в стратегію. Це дало змогу не тільки розробити чіткий експортний план, а й успішно запустити продажі в Румунії. Ретельно сплановані дії вже дають свої результати. 

My image

«Ми вже забезпечили стабільну присутність у Румунії, створивши власний склад із налагодженою логістикою, де зберігаються наші товарні запаси на суму 32 000 євро. Загальний обсяг реалізованої продукції на ринках Румунії, Польщі, Молдови та Іспанії досягнув 8 400 євро. Компанія працює як у сегменті B2C через локальні маркетплейси, так і в B2B, співпрацюючи з грумінг-салонами та спеціалізованими магазинами», — зазначає Світлана Манушко

 

Плани на майбутнє

«Доберман Груп» бачить співпрацю з європейським ринком амбітною та багатообіцяльною. Компанія готується до масштабування бізнесу, адаптуючи свою модель залежно від специфіки кожної країни, де будуть представлені товари. Якщо в Румунії достатньо віддаленої роботи маркетингової та продажної команд, то в інших регіонах, імовірно, знадобиться глибша локальна присутність, включно з відкриттям місцевих офісів і залученням торгових представників. На найближчий рік у планах компанії — вихід на ринки країн Бенілюксу та Німеччини, із перспективою розширення на Скандинавію. У компанії  впевнені, що наполегливість, стратегічний підхід і готовність діяти — ключ до успіху на міжнародній арені.

Довідково: 

  • Послугу з індивідуального дослідження зовнішніх ринків надає Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Експорт
Як отримувати ліди для B2B-продажів на експорт
Отримувати замовлення і продавати оптом в інші країни стає зрозуміліше і простіше, якщо знати як на практиці організувати процес лідогенерації B2B-продажів для експорту.
logo
Експорт
Яким має бути інтернет-магазин орієнтований на експорт: поради українським виробникам від Shop-Express
Бізнес, навіть попри складні умови, активно прокладає шлях до глобальних ринків. Цьому процесу сприяють ефективні інструменти онлайн-торгівлі, в тому числі — запуск експортного інтернет-магазину.
logo
Експорт
Світовий успіх з українським смаком: як індивідуальні дослідження зовнішніх ринків допомогли MOVA BEER збільшити експорт
Уявіть, що ваш бренд, який почався з мрії трьох друзів, уже завтра може підкорити світ. Саме так розпочалася історія MOVA BEER, яка завдяки співпраці з Офісом з розвитку підприємництва та експорту й національним проєктом Дія.Бізнес здійснює свій прорив на міжнародні ринки.
Експорт
Прямий і непрямий митний брокер: новації законодавства та ключові відмінності

Оновлення митного законодавства України, впроваджене Законом №3926-IX, стало кроком до гармонізації української митної системи з європейськими стандартами. Відтепер митні брокери поділяються на два типи: прямі та непрямі, що надає нові можливості для бізнесу, але також змушує клієнтів ретельно аналізувати свої потреби та відповідальність.