Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Співробітники ДТЕК Мережі працюють 24/7, щоб світло перемогло темряву

21.03.2023, 15:00
Story Image

З початку повномасштабної війни енергетична інфраструктура набула особливого значення для всієї країни. Електричні мережі стали не просто джерелом світла у будинках українців, а основою забезпечення життєдіяльності країни. 

Оператори системи розподілу ДТЕК, учасника спільноти «Бізнес без бар'єрів», героїчно відновлюють інфраструктуру електромереж після бойових дій та російських обстрілів. Це суттєвий внесок компанії у створення необхідних умов для життя українців, підтримання економіки та відновлення країни.

З 24 лютого 2022 року по 1 березня 2023 року РФ зруйнувала або пошкодила 4,5 тис. об'єктів енергоінфраструктури, з них близько 4,4 тис. енергетики ДТЕК вже відновили. За цей період повернули світло понад 7 млн клієнтів (накопичувальний сумарний показник, у тому числі враховує клієнтів, яким відновлювали електропостачання по кілька разів). 

My image

Щоб оперативно відновлювати електропостачання, енергетики ДТЕК з різних регіонів об’єдналися в одну команду і допомагають одне одному. Так, на деокуповану Київщину в квітні-травні 2022 року повертали світло, як місцеві бригади, так і енергетики з Києва, Одещини, Дніпропетровщини. Такий приклад командної роботи енергетиків ДТЕК став першим від початку війни, але не останнім.

У 2022 році електромонтери ДТЕК допомагали відновлювати пошкоджене обладнання та зруйновані підстанції «Укрзалізниці», яка в умовах війни є ключовим транспортним сполученням та має стратегічне значення — це один із ключових способів евакуації та пересування країною для мирного населення та волонтерів. А також брали участь у відновленні зруйнованих мереж на Херсонщині. 

Після масованих ракетних атак ворога на енергетичну інфраструктуру в жовтні — грудні 2022 року ДТЕК, як і інші енергокомпанії України, був змушений застосовувати стабілізаційні та екстрені відключення електроенергії для запобігання серйознішим аваріям в енергосистемі. Це стало ще одним величезним викликом для електросистем, спроєктованих для того, щоби включати електропостачання клієнтам, а не відключати.

Оператори системи розподілу ДТЕК розробили графіки, що відповідають складній ситуації в енергосистемі. Розмістили їх на своїх сайтах та у соціальних мережах, щоб дати клієнтам можливість планувати свій день, роботу, навчання. 

В компанії розуміли, наскільки важливо залишатися на зв'язку з клієнтами, навіть у тих регіонах, де відбуваються активні бойові дії чи обстріли. Тому в усіх енергокомпаніях перевели співробітників працювати віддалено та налаштували робочі місця у бомбосховищах. Тож, контакт-центри та центри обслуговування клієнтів продовжували працювати весь цей час. 

За 2022 рік було прийнято 10,8 млн дзвінків і оброблено близько 700 000 звернень.

My image

Під час планових відключень світла була збільшена кількість операторів та підключено 5 партнерських контакт-центрів для роботи в періоди пікового навантаження. Завдяки цьому компанія змогла приймати усі дзвінки навіть у період аварій та екстрених відключень.

Продовжуючи роботу та відновлення мережі, ДТЕК паралельно підтримує економіку країни та забезпечує роботою та зарплатою 14 300 співробітників. Кожен співробітник робить внесок у відновлення України: хтось на енергофронті, а хтось — на полі бою.

490 співробітників ДТЕК Мережі зараз служать у ЗСУ та захищають нас на передовій. На жаль, війна забрала життя 22 співробітників. 

Для ДТЕК — людина — головна цінність. Так, з турботою про ментальне здоров'я своїх співробітників, компанія доєдналася до ініціативи першої леді Олени Зеленської зі створення Всеукраїнської програми ментального здоров'я, у межах якої її тренери пройшли навчання зі стрес-менеджменту за курсом «Самодопомога Плюс» від ВООЗ.  

Попри війну ДТЕК не зупинив проєкт «Дуальна освіта», який реалізує з 2019 року. 

«Талановита молодь — це майбутнє нашої країни після війни. Тим більше, енергетики. Вони не лише тримають оборону на енергофронті та повертають світло в оселі українців. Враховуючи, що енергетика є основою економіки та соціальної стабільності країни, — вони тримають на своїх плечах всі основні сфери функціонування та життя країни. І найближчим часом, коли нам доведеться відновлювати енергетику України, зруйновану російською агресією, і паралельно її розвивати — це незамінні і дуже важливі фахівці для нашої держави», — зазначають в ДТЕК. 

Як додають у компанії, у 2023 році ДТЕК не лише продовжить відновлювати мережі після обстрілів, а й розвиватиме енергетичну інфраструктуру, застосовуючи сучасні цифрові технології та спираючись на принципи сталого розвитку. 

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
ГО «Безбар’єрність»
Історія від
ГО «Безбар’єрність»
Центр координації експертизи та промоції безбар’єрності
Інші історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Інформує, волонтерить та допомагає на різних фронтах: як працює 1+1 media у воєнний час
Один з найбільших медіахолдингів Східної Європи у воєнний час тримає оборону на інформаційному фронті, втілює соціальні та низку волонтерських ініціатив і проєктів.
logo
Бізнес без бар'єрів
Як «Укрзалізниця» турбується про психічне здоров'я своїх співробітників
Національний перевізник організовує для своїх співробітників навчання, спрямоване на піклування про психічне здоров'я.
logo
Бізнес без бар'єрів
Mastercard: платіжні технології для фінансової інклюзії, підтримка підприємців та рівні можливості для всіх
З початку повномасштабного вторгнення першочерговим завданням для компанії стало забезпечення безперебійної роботи безготівкових оплат та цифрових сервісів, щоби кожен українець мав доступ до необхідних фінансових послуг.
logo
Бізнес без бар'єрів
«Безбар’єрний Фокстрот»: як український ритейлер електроніки запровадив сервіс з обслуговування жестовою мовою
У співпраці з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність» Фокстрот запровадив сервіс комунікації з покупцями із залученням онлайн-перекладача жестової мови як на сайті магазину, так і безпосередньо в торговій залі.