Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

ПриватБанк розповів про підтримку співробітників та реалізацію благодійних ініціатив

23.02.2023, 12:00
Story Image

ПриватБанк, учасник спільноти «Бізнес без бар'єрів», продовжує працювати, аби підтримувати економіку України і добробут українців. За цим стоїть щоденна робота колективу з понад 18 000 співробітників. Задля їх підтримки Приват докладає максимум зусиль від перших днів повномасштабного вторгнення.

 

Допомога при вимушеному переїзді

Банк розробив спеціальну програму фінансової підтримки задля допомоги у релокації працівників до безпечніших місць й подальшого працевлаштування на вакансії, відкриті в банку. Бюджет програми склав понад 100 мільйонів гривень. Частину коштів було спрямовано на виплату вихідної допомоги та заробітних плат, на компенсацію різних витрат, пов’язаних з релокацією, орендою гуртожитків, створенням робочих місць та працевлаштуванням на новому місці.

За цей час переміщено 430 співробітників, ще 375 співробітникам, які змушені були звільнитися через різні обставини у час війни, банк здійснив виплати вихідної допомоги в розмірі 6 заробітних плат.

 

Внутрішні фонди підтримки

В ПриватБанку діють дві благодійні програми для співробітників: банк робить свої внески на ці програми, а співробітники мають змогу робити власні перекази, щоб підтримати колег.

На благодійну програму «Рука підтримки постраждалим внаслідок воєнних дій» банк витратив понад 100 млн грн протягом 2022 року, а ще 1 млн 335 тисяч до фонду допомоги перерахували самі працівники й профспілки. Допомогу у межах програми отримали 7 226 співробітників — ті, хто виїхали чи були евакуйовані з небезпечних територій, втратили близького родича внаслідок бойових дій, отримали серйозні поранення, зазнали руйнування житла.

Ще одна благодійна програма, «Рука допомоги», існувала в банку і до війни. Фонд цієї програми формують співробітники через добровільні щомісячні відрахування та банк, який вносить власні кошти. За 2022 рік за цією програмою підтримку отримали 103 працівники, які потребували невідкладної медичної допомоги. Загальна сума фінансової підтримки становить 2,9 млн грн, з яких внесок банку — 1,2 млн, а решта — пожертви самих працівників.

 

Психологічна підтримка

У перші дні війни банк дзвонив до кожного з працівників, хто не виходив на зв’язок через внутрішні банківські системи. За перший тиждень було здійснено близько 1 300 дзвінків. Команда, яка здійснювала обдзвін, згодом стала надавати першу психологічну підтримку на волонтерських засадах. У будь-який час фахівці банку, які додатково пройшли спеціальні тренінги, на зв’язку зі співробітниками й готові вислухати, порадити. 

За час війни таким чином близько 3 000 працівників отримали поради та консультації у важкі моменти. Крім того, кожен співробітник може подати заявку на консультацію із зовнішніми професійними психологами і отримати 10 сесій для себе чи близьких. Ці консультації оплачує банк.

My image

 

Бот для пошуку вакансій всередині банку

Через війну багато працівників змушені були переїжджати, але не хотіли втрачати роботу у своєму банку.  Аби допомогти тим, хто переїжджав, з пошуком нового місця роботи, а керівникам — з пошуком працівників на вивільнених місцях, було створено внутрішній бот «Хочу працювати». У ньому можна розмістити оголошення із пропозицією вакансії в будь-якому підрозділі чи регіоні або навпаки — із запитом про роботу. За допомогою бота було подано 980 заявок та пропозицій, а 135 співробітників отримали нове робоче місце.

 

Мотиваційні заходи з особистого розвитку

Задля підтримки морального духу та стійкості в період повномасштабної війни банк організував 12 тематичних вебінарів та тренінгів. Запрошені відомі тренери — Наталя Кадя, Ярослав Грицак, Валерій Пекар, Олексій Соболєв, Роксолана Шимчук надихали приватівців, навчаючи та мотивуючи. Заходи були присвячені до Дня вишиванки, Дня Незалежності, а до Дня української мови було проведено Марафон української мови.

Всі ці ініціативи — не тільки про навчання, розвиток чи допомогу, а й про силу бути єдиними, про підтримку та людяність. Адже люди — основа корпоративної культури ПриватБанку і фінансова сила України. 

 

Допомога шпиталям та медзакладам від клієнтів банку

ПриватБанк надає свої сервіси для того, аби кожен міг реалізувати бажання робити добрі справи та підтримувати фінансово важливі ініціативи.

З початком війни банк переформатував свій підхід до благодійної діяльності, аби відповідати на потреби країни і суспільства. Так, у розділі «Добро» з’явились прямі рахунки НБУ і Міністерства соціальної політики, куди клієнти можуть перераховувати кошти у два кліки на підтримку ЗСУ та гуманітарну допомогу, а також рахунок благодійного фонду «Повернись живим», інші партнерські програми.

Вже понад 12 років працює благодійний фонд ПриватБанку «Допомагати просто!», який вибудував свою експертизу, зокрема, у підтримці медичних закладів. Фонд отримує багато запитів про допомогу медичним обладнанням, медикаментами, ліками, тож започаткував власну програму «Допомога шпиталям і медзакладам».

Від старту програми в червні 2022 і на кінець року клієнти банку задонатили понад 46 млн грн, які було спрямовано на закупівлю необхідного медичного обладнання, медикаментів, витратних матеріалів, які рятують життя як військових, так і цивільних. Обладнання закуплене і доставлене в 19 медзакладів різних регіонів України.

Програма реалізується за участі та підтримки Міністерства охорони здоров‘я України. Аби бути певними, що допомога, на яку жертвують кошти клієнти, була справді дієвою, ПриватБанк і його благодійний фонд підписали тристоронній Меморандум про співпрацю з МОЗ. Тож усі запити, які надходять до ПриватБанку і фонду «Допомагати просто!», переглядаються, оцінюються та узгоджуються з Міністерством. Зокрема, відомство задіяне і допомагає ідентифікувати запити від медзакладів, підтвердити негайну потребу, розставити пріоритетність в обладнанні та черговість доставок в регіони.

Обладнання, яке передається в медзаклади, надсучасне і відповідає всім міжнародним стандартам. Все це насамперед завдяки меценатам, які підтримують програму. Посильні пожертви, часом зовсім невеликі, в декілька гривень, складаються у великі суми, адже робити добро разом – просто. 

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
ГО «Безбар’єрність»
Історія від
ГО «Безбар’єрність»
Центр координації експертизи та промоції безбар’єрності
Інші історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Як облаштувати робоче місце для людини з інвалідністю?
Одразу попередимо: це не потребує якихось надлюдських зусиль. Доступність і безбар’єрність насправді стосується набагато ширшого кола людей: осіб з тимчасовими порушеннями здоров'я, батьків з маленькими дітьми та ін. Хто знає, можливо, ви згодом вирішите зробити дитячу кімнату у своєму офісі? А ваше приміщення уже буде доступним та зручним.
logo
Бізнес без бар'єрів
Щомісячний випуск новин спільноти «Бізнес без бар’єрів» за березень 2024 року
У дайджесті зібрано останні досягнення та ініціативи спільноти: читайте про нові проєкти, успішні кейси та практичні поради щодо створення доступних умов для людей з інвалідністю.
logo
Бізнес без бар'єрів
Цифрова доступність для освітян. Як програма Teachers Internship змінила підхід до викладання
EPAM Ukraine, як учасник спільноти «Бізнес без бар'єрів», створює можливості для навчання вчителів та викладачів освітніх закладів, допомагаючи їм не лише покращувати технічні знання та дізнаватися більше про індустрію, але й опановувати навички цифрової доступності.
logo
Бізнес без бар'єрів
Безбарʼєрна залізниця: від застарілої інфраструктури до сучасних інклюзивних рішень
Програма, започаткована в 2023 році, орієнтована на впровадження найкращих світових стандартів для створення безбар'єрного середовища та послуг.