Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Ощадбанк: безперешкодний доступ до послуг навіть під час війни

23.01.2023, 15:34
Story Image

Попри всі виклики повномасштабної війни, завданням №1 у переліку стратегічних цілей найстаршого державного банку України залишається забезпечення стабільної роботи відділень та безперешкодний доступ до фінансових послуг.

Під час повномасштабного вторгнення росії одним із найбільших викликів для фінансової системи країни є забезпечення доступу громадян до банківських послуг. Це завдання не з простих, адже робота мережі відділень українських банків залежить від безпекової ситуації в тому чи іншому регіоні країні. Через постійні кібератаки ворога, тривалі відключення світла, проблеми з фізичною безпекою банківських установ дистанційні канали обслуговування перебувають під загрозою.

Попри всі ці виклики Ощадбанку, учаснику спільноти «Бізнес без бар’єрів», як і іншим фінансовим установам країни, вдалось забезпечити безперешкодний доступ до фінансових послуг під час повномасштабного вторгнення. 

Через воєнний стан потреби мільйонів клієнтів у соціальних виплатах та пенсіях стають ще більш критичними, ніж у мирний час. Отримання виплат інколи є питанням виживання під час війни. Під час будь-яких потрясінь найбільше страждають найменш забезпечені громадяни. 

«Ми це добре розуміємо і тому спрямовуємо зусилля на те, щоб наші клієнти максимально задовольняли свої фінансові потреби навіть у нинішніх складних умовах», — коментує голова правління Ощадбанку Сергій Наумов.

Ощадбанк намагається тримати двері своїх відділень відчиненими за будь-якої можливості. Відділення припиняє роботу лише тоді, коли ворог створює безпосередню загрозу безпеці клієнтів та персоналу. 

До того ж Ощадбанк завжди серед перших повертається на території, звільнені від ворога. Банк повністю відновив свою роботу на півночі країни після того, як ворог втік з цих областей. Саме Ощад був одним з перших банків, які повернулись до деокупованого Херсона. 

«Люди одразу вишикувались у черги до наших відновлених відділень, проте ніхто не сварився за те, що їм доводиться витрачати свій час. Навпаки, клієнти дякували працівникам за те, що ми швидко змогли поновити роботу. Така оперативність досягається лише одним — відданістю справі та професіоналізмом колег, які повертають банківські послуги до деокупованих регіонів. Ці дії часто межують зі справжнім героїзмом», — ділиться враженнями від відвідин Херсона Сергій Наумов.
 

Проєкт Power Banking

Восени ворог почав використовувати нову тактику — не досягши успіху на фронті, він почав завдавати ударів по енергетичній інфраструктурі мирних українських міст. Розпочались перебої з енергопостачанням. Спільною відповіддю банківської системи на ці виклики став проєкт Power Banking. За ініціативою НБУ українські банки створили мережу відділень, які будуть надавати послуги навіть під час блекаутів. 

Наразі до мережі Power Banking входять понад 200 чергових відділень Ощаду, згодом їх буде 450. Окрім цього, банки-учасники домовились про банкоматний роумінг, у рамках якого ліміти на зняття готівки уніфікуються. Усю потрібну інформацію з адресами цих відділень Ощаду та інших банків можна знайти на сайті НБУ та Ощадбанку.

 

Реалізація інших проєктів у сфері безбар’єрності

Попри всі складнощі в Ощаді не забувають і про роботу над реалізацією інших програм у сфері безбар’єрності. Банк у партнерстві з платіжною системою Mastercard допоміг зробити інклюзивним XIX Мандрівний міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA, з фільмами якого мали змогу ознайомитись люди з порушеннями зору та слуху.

Також Ощадбанк підтримав випуск інноваційного «Довідника безбар’єрності» — енциклопедії з безбар'єрної комунікації й взаємодії, створеної за ініціативи першої леді Олени Зеленської.

«Наразі українці ведуть запеклий бій з ворогам, щоб у нашій країні продовжилось запровадження європейських цінностей. Одна з цих цінностей — безбар’єрність. В Ощаді добре розуміють, наскільки важлива діяльність у цьому напрямі. Ми продовжуватимемо реалізацію відповідних проєктів», — підсумував голова правління Ощадбанку Сергій Наумов.

Психологічно допомагати колегам у час війни — нині це дуже важливо, тому Ощад підтримав ініціативу першої леді Олени Зеленської зі створення Національної програми ментального здоров'я. В межах проєкту співробітники банку пройшли навчання для тренерів, яке провели фахівці ізраїльської організації Israel Trauma Coalition. Далі тренери передаватимуть здобуті знання широкому колу колег, щоб розвивати психологічну стійкість у колективі.

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
ГО «Безбар’єрність»
Історія від
ГО «Безбар’єрність»
Центр координації експертизи та промоції безбар’єрності
Інші історії
logo
Бізнес без бар'єрів
ДТЕК підтримує енергетичну безпеку України
Підприємства ДТЕК забезпечують безперебійність української енергосистеми: шахтарі видобувають вугілля для потреб оборони, електрики відновлюють електропостачання населених пунктів, постраждалих від бойових дій.
logo
Бізнес без бар'єрів
Asters продовжує працювати з клієнтами та допомагати армії і цивільним в умовах воєнного стану
Юристи Asters надають консультації pro bono тим, хто цього потребує, а також увійшли до складу робочих груп, які консультують органи державної влади з питань законотворчості, формування правових позицій держави у спорах, розширення санкцій тощо.
logo
Бізнес без бар'єрів
Не зупинятися ні на день: як Укрпошта тримає поштовий стрій під час війни
Від початку повномасштабної війни Укрпошта поєднала роботу за двома пріоритетними векторами: нарівні з основними робочими завданнями компанія задіяла всі можливості, щоб підтримувати країну та протистояти агресору.
logo
Бізнес без бар'єрів
Безбарʼєрна залізниця: від застарілої інфраструктури до сучасних інклюзивних рішень
Програма, започаткована в 2023 році, орієнтована на впровадження найкращих світових стандартів для створення безбар'єрного середовища та послуг.