Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

МакДональдз допоміг українцям продукцією на понад 70 млн грн

29.06.2022, 12:33
Story Image

З початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну, коли були проблеми з постачанням продуктів, МакДональдз віддав з ресторанів і складів продукцію міським радам, які розподіляли її відповідно до потреб людей у регіонах. 

Загалом МакДональдз в Україні, учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів», віддав на гуманітарні потреби понад 200 тонн продукції на понад 70 мільйонів гривень.

Першочерговим завданням для компанії стала підтримка команди. Мережа ресторанів швидкого обслуговування забезпечує всіх 10 000 співробітників, які працюють в Україні, повною заробітною платою, а державі продовжує платити відповідні податки.

Компанія допомагає і через партнера — благодійну організацію Фундація Дім Рональда Макдональда. Працівники компанії долучились до Фундації як волонтери і організували три напрями роботи: закупівлю продуктів першої необхідності для людей, які постраждали від війни, гуманітарної допомоги і медичного обладнання для лікарень. 

My image

Як зазначають в компанії, волонтери МакДональдз роблять те, у чому вони найкращі і де найефективніше можуть допомогти країні — займаються організацією ланцюжків поставок, перевіряють запити і пропозиції постачальників, проводять закупівлі.

Працюючи як SCRUM-команда, волонтери мережі можуть робити допомогу швидкою і бути впевненими, що вона якісна і дійде до адресата — буде доступною для тих, хто її потребує.

Гуманітарна допомога для лікарень і родин є різною, залежно від потреб кожної громади. Так, волонтери МакДональдз допомагали переобладнати прихисток для переселенців, закуповували воду та їжу для лікарень, медичне обладнання й апарати вакуумної терапії, які заживляють рани, а також витратні матеріали до них. Вже 26 лікарень отримали таку допомогу.

Тисячі сімей постраждали від війни, залишившись без домівок і засобів до існування. У програмі з надання продуктів першої необхідності волонтери МакДональдз знайшли перевірених постачальників і організували лінію збору й логістику відправки продуктів тим, хто їх потребує.

Один набір продуктів першої потреби, який отримує сім’я з двох-трьох осіб, дозволяє харчуватися упродовж 4-5 днів. 

My image

Сім’ї з різних куточків України отримали вже понад 40 000 продуктових наборів на загальну суму понад 20 млн грн. Продукти відправлено постраждалим родинам у таких містах як Харків, Чернігів, Запоріжжя, Миколаїв, Бориспіль та ін. Реалізація програми триває.

Фундація продовжує займатися також напрямком сімейно-орієнтованої медицини, де працівники МакДональдз волонтерять в сімейних кімнатах при дитячих лікарнях, щоб батьки були поруч з дітьми під час лікування. 

Кожен може долучитися і зробити внесок у допомогу українським родинам, відправивши донейшн через сайт Фундації Дім Рональда МакДональда.

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

ГО «Безбар’єрність»
Історія від
ГО «Безбар’єрність»
Центр координації експертизи та промоції безбар’єрності
Інші історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Мережа супермаркетів «Сільпо»: продовжуємо працювати заради перемоги
Мережа супермаркетів «Сільпо» відновила роботу у звільнених містах столичного регіону й Чернігові, поповнює асортимент відповідно до потреб гостей, надає і розповсюджує гуманітарну допомогу по всій Україні.
logo
Бізнес без бар'єрів
Щомісячний випуск новин спільноти «Бізнес без бар’єрів» за червень 2024 року
У дайджесті зібрано останні досягнення та ініціативи спільноти: читайте про нові проєкти, успішні кейси та практичні поради щодо створення доступних умов для людей з інвалідністю.
logo
Бізнес без бар'єрів
Щомісячний випуск новин спільноти «Бізнес без бар’єрів» за березень 2024 року
У дайджесті зібрано останні досягнення та ініціативи спільноти: читайте про нові проєкти, успішні кейси та практичні поради щодо створення доступних умов для людей з інвалідністю.
logo
Бізнес без бар'єрів
Основи цифрової доступності: як розвинути компанію з користю для суспільства і перевагами для бізнесу
Цифрова безбар’єрність — це рівний доступ до інформації, комунікації, публічних та інших послуг онлайн для всіх суспільних груп, включаючи людей з інвалідністю, людей старшого віку тощо.