Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

ПриватБанк продовжує працювати і тримати фінансовий фронт

22.04.2022, 10:00
Story Image

Щодня по Україні, у тому числі навіть в найгарячіших точках, відкриваються понад 1 000 відділень банку, працюють близько 5 800 банкоматів з готівкою, 9 700 терміналів самообслуговування і 150 000 терміналів на касі для того, щоб українці могли користуватись фінансовими послугами. Банк робить усе, щоб відбувались розрахунки, а в банкоматах була готівка. Усе це забезпечують тисячі працівників ПриватБанку.

Завдяки роботі одного з найбільших банків країни, мільйони людей отримують зарплати, бізнес продовжує робити свій внесок в економіку, а волонтери легко збирають кошти як в Україні, так і закордоном, щоб забезпечити військових і цивільних усім найнеобхіднішим. Щоб ще більше посилити стабільність банку, Голова Наглядової ради Банку Шерон Іскі домовилась з Ілоном Маском про надання систем супутникового зв’язку Starlinks, і ці апарати вже на службі банківської системи.

Уся інформація й актуальні зміни, яких тепер чимало в роботі банку, доступні на спеціальній сторінці. Серед тем, які найбільш затребувані серед клієнтів, — умови кредитних канікул, які запровадив ПриватБанк для підтримки клієнтів з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року.   

ПриватБанк за підтримки Уряду профінансував посівну вже на понад 2,7 мільярда гривень на умовах пільгового кредитування.

ПриватБанк — один з перших партнерів держави у соціальній підтримці українців. Понад 1,6 мільйона наших співвітчизників отримали державну допомогу за втратою доходу на суму 10,4 млрд грн на картки єПідтримка ПриватБанку. Загалом клієнти ПриватБанку подали 2,1 млн заявок на отримання державної допомоги. Зараз розпочинається нова програма соціальної допомоги внутрішньо переміщеним особам. І клієнти ПриватБанку зможуть отримувати таку допомогу на картки для виплат чи картку єПідтримка. Заявку на відкриття картки для цих виплат можна оформити дистанційно, без відвідування банківського відділення.

Українські підприємці з початку воєнних дій активно підключають сервіс Термінал, який дозволяє приймати безготівкову оплату картками зі смартфона без фізичного POS-терміналу.

Робота банку дала змогу численним волонтерським організаціям в Україні та за кордоном зібрати неймовірні кошти для допомоги нашій країні. Через благодійний фонд Банку «Допомагати просто!» від початку війни спрямовано на благодійні потреби українських військових і підтримку українців понад 40 мільйонів гривень. На рахунки НБУ для підтримки ЗСУ та гуманітарні потреби через ПриватБанк перераховано вже понад 2,309 млрд грн. Окрім того, ПриватБанк виділив 41,7 млн грн власних коштів, які спрямовано на допомогу армії, госпіталям, медичним закладам, підрозділам тероборони.

Робити такі пожертви через ПриватБанк легко, зручно і безпечно. Для цього варто скористатись меню «Добро» або меню «Платежі» в Приват24, або через чат-бот в Telegram @PrivatPayBot. Для благодійних організацій та волонтерів банк встановив пільгові умови обслуговування їх рахунків або нульові тарифи.

Попри всі труднощі, велика команда ПриватБанку продовжує єднатися та допомагати один одному. 

Так, в банку протягом багатьох років діє програма для співробітників «Рука допомоги», а в умовах воєнного часу її дію розширили та створили додатковий Фонд допомоги працівникам, що постраждали від воєнних дій. Банк виступає його основним спонсором. Кожен постраждалий працівник може подати заявку з мінімальними документами, щоб отримати необхідну підтримку.

Оплата праці здійснюється в повному об’ємі та вчасно (і навіть завчасно). Банк встановив надбавки для співробітників, які працюють в особливо небезпечних умовах та оплачує роботу у вихідні та святкові дні — адже не секрет, що зараз усі працюють значно більше, ніж раніше.

ПриватБанк є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів». 130 відділень банку обладнані підйомниками, майже 1000 відділень мають спеціальні сигналізації для офісного персоналу. Існує інтерактивна карта, де позначені відділення, облаштовані для людей з інвалідністю. Банк започаткував спеціальну програму «Цінуємо досвід» для людей пенсійного і передпенсійного віку. За цією програмою стажування пройшли 263 літні людини, і найближчим часом програма буде розширена. У банку також є проєкт «Онлайн практика», який допомагає молодим людям отримати перший досвід і практичні навички роботи.

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

ГО «Безбар’єрність»
Історія від
ГО «Безбар’єрність»
Центр координації експертизи та промоції безбар’єрності
Інші історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Як бізнесу стати інклюзивним та брати на роботу людей з інвалідністю?
Різноманіття — це факт, інклюзивність — це вибір. І цей вибір роблять все більше бізнесів, які розуміють, що чим різноманітніша команда — тим відповідальнішими вони стають, тим більше переваг вони отримують. Які ж кроки потрібно зробити власникам та менеджерам компаній, що вирішили стати на шлях безбар’єрності?
logo
Бізнес без бар'єрів
Фокстрот розповів, кому і як допомагав протягом трьох місяців війни
Техніку від ритейлера отримали майже 200 військових частин ЗСУ та Нацгвардії, 62 громадські та 42 волонтерські організації, 37 лікарень та військових шпиталів, 19 загонів рятувальників у регіонах тощо.
logo
Бізнес без бар'єрів
Мережа супермаркетів «Сільпо»: продовжуємо працювати заради перемоги
Мережа супермаркетів «Сільпо» відновила роботу у звільнених містах столичного регіону й Чернігові, поповнює асортимент відповідно до потреб гостей, надає і розповсюджує гуманітарну допомогу по всій Україні.
logo
Бізнес без бар'єрів
Щомісячний випуск новин спільноти «Бізнес без бар’єрів» за липень 2024 року
У дайджесті зібрано останні досягнення та ініціативи спільноти: читайте про нові проєкти, успішні кейси та практичні поради щодо створення доступних умов для людей з інвалідністю.