Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Інформує, волонтерить та допомагає на різних фронтах: як працює 1+1 media у воєнний час

18.08.2022, 09:56
Story Image

Група 1+1 media, учасник спільноти «Бізнес без бар'єрів», один з найбільших медіахолдингів Східної Європи нині працює 24/7 задля головної мети — перемоги України у війні з рф. 

Фактично з перших днів повномасштабного вторгнення 1+1 media тримає оборону на інформаційному фронті та втілює низку суспільно важливих ініціатив. Розповідаємо, як змінилася робота команди «плюсів» за цей час та які нові проєкти вдалося реалізувати в умовах війни. 

 

Про переформатування роботи та «Єдині новини»

З першими вибухами 24 лютого стало очевидно: українці як ніколи потребують підтримки та оперативного реагування на події. Саме тому в ефірі телеканалу 1+1 безперебійно мовили новини. 

Згодом найбільші українські медіагрупи, Суспільне та канал «Рада» запустили спільний інформаційний марафон «Єдині новини», щоб цілодобово надавати українцям критично важливу інформацію. 

Наразі ефірний слот групи 1+1 media триває шість годин. А над створенням проєкту працюють команди з різних програм — не лише «ТСН», але й «Сніданку з 1+1», «Твого дня», «Джедаїв», «Секретних матеріалів», «Спецкора», «Грошей».

Сьогодні всі представники медіасфери воюють на інформаційному фронті. 1+1 media приділяє цьому величезні зусилля, реалізовуючи низку проєктів та ініціатив. 

У перші дні війни компанія звернулася до міжнародних телевізійних провайдерів з проханням вимкнути мовлення для російських новинних каналів на європейських супутниках, кабельних мережах, ОТТ-платформах та на інших ресурсах. Цю ініціативу практично одразу підтримали понад 40 локальних операторів з різних країн. Також було відправлено відкритий лист до Єврокомісії з проханням накласти санкції на всі телеканали рф, що мовлять на території Європи.

Кількість новин, які продукують новинні ресурси медіагрупи, зокрема ТСН.ua, УНІАН та Главред зросла колосально. Додатково ключові інфоприводи перекладаються різними мовами, аби глядачі та читачі з різних куточків світу мали доступ до достовірної інформації. 

Активна боротьба ведеться і в Digital-просторі. Так, група 1+1 media запустила англомовні та російськомовні Instagram, Facebook, Twitter, TikTok, серію флешмобів та ініціатив, долучається до волонтерських рухів, робить освітні мультфільми про ситуацію в країні, організувала власне інформаційне військо тощо.

Медіахолдинг фокусується на інформаційному мовленні, тому флагманський телеканал 1+1 і команда журналістів з різних проєктів працює на «Єдиних новинах». 

Також 1+1 media долучилася до FREEДОМ — спільного проєкту провідних медіагруп України, розрахованого на російськомовну аудиторію у воєнний період, зокрема на окупаційні війська.

Дитячий телеканал ПЛЮСПЛЮС безперебійно транслює мультиплікацію, аби наймолодші українці мали доступ до улюблених мультиків. Телеканал ТЕТ та 1+1 обʼєднали програмні зусилля і тепер найкращі продукти «плюсів», серед яких — «Сніданок з 1+1», ЖВЛ (Життя відомих людей), «Світ навиворіт» та інші доступні на ТЕТ.

 

Про важливі соціальні проєкти

Група 1+1 media разом з ідейними партнерами привертає увагу світу до подій, що відбуваються в Україні. 

Спільно реалізується низка проєктів під брендом Big Brave Events. Це команда 1+1 media, яка займається створенням мультижанрових міжнародних проєктів, концертів і заходів, що мають світовий вплив. Її головне завдання нині — концентрація зусиль на інформаційному та культурному фронтах, а також розробка масштабних ініціатив, що наближають перемогу України. 

«Тож усі разом ми вже не робимо Big Shows, ми створюємо Big Brave Events — сміливі проєкти та заходи, що мають світовий вплив. Ми демонструємо, наскільки українці є прогресивними, креативними, сучасними та вміють створювати неймовірні заходи у дуже стислі терміни», — коментує Володимир Завадюк, керівник Big Show 1+1.

Серед ключових Big Brave проєктів:

1. Embrace Ukraine — #StrivingTogether в Амстердамі. 21 червня в столиці Нідерландів відбувся міжнародний благодійний телемарафон, який вже втретє обʼєднав людей з усіх континентів навколо теми підтримки України. Захід відвідали понад 15 тисяч людей, а Digital-кампанія проєкту охопила близько 27 мільйонів. Загалом протягом трьох благодійних телемарафонів на вирішення важливих гуманітарних і медичних проблем було зібрано близько 55 млн грн.

2. Match for peace #StopWarInUkraine в європейських країнах. У квітні стартувала серія благодійних матчів київського «Динамо» на підтримку України, організованих спільно з 1+1 media. Станом на кінець липня пройшло вже 11 ігор у Польщі, Туреччині, Хорватії, Німеччині, Румунії, Швейцарії, Естонії, Іспанії, Іспанії, Бельгії та Великій Британії. Кожен матч супроводжується художнім перформансом від відомих в усьому світі українських зірок.

Сумарно в межах благодійних матчів та інших супутніх заходів вдалося зібрати понад 35 млн грн.

3. Телемарафон Save Ukraine — #StopWar з Берліна та Києва. 29 травня, в День Києва, одночасно зі столиці Німеччини та України пройшов міжнародний телемарафон. Понад 20 000 людей зібралися на площі біля Бранденбурзьких воріт. Також люди з усіх континентів та понад 30 міст світу, серед яких — Берлін, Лондон, Мілан, Торонт, Стокгольм, Софія, Копенгаген, Таллінн, Афіни, Відень, Вашингтон, Тирана вийшли на вулиці з меседжами #StopWarInUkraine #stoprussia #StandWithUkraine #EmbraceUkraine.

4. Благодійний концерт гурту ОЕ в метро. У великодню неділю на більшості телеканалів і платформ України та в міжнародних медіа відбулася телевізійна трансляція благодійного концерту гурту «Океан Ельзи» «І все буде добре». 

Захід пройшов у київському метрополітені, на станції «Золоті ворота» — одній з найкрасивіших у світі. Зйомки концерту відвідали волонтери, медики, військові, співробітники ДСНС, Укрзалізниці, Національної поліції — всі ті, хто зараз цілодобово наближає перемогу України.

5. Save Ukraine — #StopWar у Варшаві. Це наймасштабніший благодійний телемарафон в історії українського телебачення, що пройшов 27 березня. 

Понад 30 телеканалів по всьому світу синхронно транслювали проєкт, загалом 80 млн людей з усіх континентів дивилися телемарафон у прямому ефірі. Мешканці понад півсотні міст та столиць вийшли на вулиці, щоб підтримати Україну та доєднатися до телемарафону, 30 світових політичних лідерів звернулися до українців та міжнародної спільноти. Понад 17 млн людей були об’єднані комунікаційною кампанією в медіа та у соціальних мережах.

 

Про волонтерство та допомогу

1+1 media реалізовує низку волонтерських проєктів серед працівників, а також за участю зірок і ведучих групи, аби обʼєднувати навколо теми якомога більше українців.

Так, Соломія Вітвіцька, ведуча об’єднаного телемарафону «Єдині новини» від 1+1, щоп’ятниці організовує благодійні концерти за участю українських артистів для пацієнтів та працівників НДСЛ «Охматдит» у Києві. Там свою роботу поновили й класи «Школи Супергероїв», якими опікується телеведуча 1+1 та «Єдиних новин» Наталія Мосейчук.

Додатково Соломія Вітвіцька спільно з параолімпійцем Сергієм Ємельяновим та за підтримки Благодійного фонду «Ти не один» провела аукціон з унікальним лотом — олімпійською золотою медаллю Сергія. За понад 1 млн грн виручених коштів вдалося придбати захисну амуніцію для ЗСУ.

Продюсер та ведучий 1+1 Юрій Горбунов разом з громадським об’єднанням «Спілка підприємців кіно та телеіндустрії», до складу якого він входить, допомагає збирати кошти для придбання машин швидкої медичної допомоги. А разом з колегами, гумористами із ШОУЮРИ та авторами фільмів «Скажене весілля»-1,2,3 й серіалу «Скажені сусіди» дає концерти нашим воїнам на передовій — для підняття бойового духу. До того ж спільно з колегами Юрій відвідує у Львові дітей зі східного регіону України, які стали вимушеними переселенцями.

Кураторки та волонтерки проєкту «Здійсни мрію», а також ведучі 1+1 — Неля Шовкопляс, Наталія Островська та Олександра Лобода продовжують реалізовувати бажання мрійників. Так, Неля Шовкопляс разом із партнерами ВБФ «Крона» подарували 9-річній Катрусі Лелеці, яка бореться з онкологічним захворюванням, бажаний рожевий смартгодинник. Також регулярно проводяться уроки мрій з метою психологічної підтримки в Охматдиті.

Ведуча ТСН Лідія Таран, яка наразі перебуває у Франції, співпрацює з мерією міста Нансі, веде благодійні концерти у різних містах Європи.

Ведуча «Голосу країни» та «Світського життя» Катерина Осадча спільно з 1+1 media допомагає українцям знайти близьких, з якими було втрачено зв’язок через вторгнення рф на територію України, в межах соціального проєкту «Знайти своїх». 

Аби зробити пошук зниклих українців ще більш ефективним, проєкт почав співпрацювати з Національною поліцією України та Національним інформаційним бюро, започатковим Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України. 

Турбуючись про громадян України, які були змушені залишити свої домівки, телеведучі Єгор Гордєєв і Людмила Барбір спільно з Європейським Союзом та Міжнародною організацією з міграції (МОМ) запустили всеукраїнську комунікаційну кампанію для запобігання торгівлі людьми під час війни. В її межах вони розповідали про основні правила безпеки та ризики торгівлі людьми, про які необхідно знати українцям, які рятуються від російського вторгнення. 

Крім цього, ведучий «Сніданку з 1+1» та продюсер Єгор Гордєєв і благодійний фонд «Ти не один» 1+1 media опікуються Бородянським психоневрологічним інтернатом з геріатричним відділенням, регулярно відвідуючи заклад та надаючи волонтерську допомогу.

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

ГО «Безбар’єрність»
Історія від
ГО «Безбар’єрність»
Центр координації експертизи та промоції безбар’єрності
Інші історії
logo
Бізнес без бар'єрів
ЕРАМ надає допомогу для облаштування прихистків для вимушених переселенців і подоланні продуктової кризи
Відомий виробник програмного забезпечення робить вагомий внесок у боротьбу проти війни і захист українців.
logo
Бізнес без бар'єрів
Збереження бізнесу та допомога захисникам — завдання номер один для компанії «Фокстрот» під час війни
Головні напрямки роботи «Фокстрот»: підтримка економіки, збереження робочих місць, допомога ЗСУ, рятувальникам, військовим шпиталям, силам територіальної оборони, вимушеним переселенцям.
logo
Бізнес без бар'єрів
Під час війни Укрзалізниці вдалося налагодити системну евакуаційну кампанію та успішно працювати на економіку держави
Укрзалізниця, яка є інфраструктурною опорою економіки, евакуює людей та доставляє гуманітарні вантажі.
logo
Бізнес без бар'єрів
EPAM Ukraine: розвиток безбар’єрності в навчанні та цифровому світі
За два роки з початку повномасштабного вторгнення сума фінансової та цифрової допомоги від компанії склала понад 556 млн гривень.