Співробітники. Як здобути лояльність працівників?
29 November, 2021
Material created with the support of ПРООН
Дії компанії, спрямовані на досягнення цілей сталого розвитку, викликають повагу у потенційних співробітників, демонструють серйозне відношення до бізнесу, навколишнього середовища, а як наслідок — і до своїх працівників.
Комунікація сталих рішень для своїх існуючих та потенційних співробітників сприяє залученню людей із цінностями, які близькі вашим, і формує можливість для формування високої лояльності.
Як здобути лояльність працівників?
ЦСР № 8 «Гідна праця та економічне зростання» містити поняття «гідної праці», яка передбачає справедливі умови праці, відсутність дискримінації на робочому місці, можливість для працівників одержати професійний розвиток, нові знання в умовах свободи, рівності та соціальної захищеності.
Конкурентні заробітні плати — це такий рівень оплати праці, за який працівники готові ефективно виконувати свої професійні обов'язки. Справедлива заробітна плата повинна періодично проходити індексування, а перелік обов'язків на тій чи іншій посаді може переглядатись та, за потреби, знижуватись.
Навчання — корпоративна освіта може бути спрямована не тільки на професійний розвиток, але й на розвиток управлінських, лідерських навичок, цифрової грамотності — в залежності від потреб особистості та суспільства.
Формування корпоративної культури — це процес, який важко стимулювати, але для якого легко підтримувати мотивацію. Культура — це сукупність усіх взаємодій всередині компанії та за її межами. Найчастіше культура базується на спільних цінностях та закріплюється практикою їх реалізації. Зріла компанія завжди має свою культуру, але не кожна корпоративна культура сприяє підвищенню лояльності працівників та розвитку сталості вашого бізнесу.