Ціль 8. Гідна праця та економічне зростання
28 листопада, 2021
Матеріал створений за підтримки ПРООН
Економічне зростання та добробут населення є важливим орієнтиром для реалізації Цілей сталого розвитку. В Україні за останнє десятиліття помітні вагомі покращення в цьому напрямку. Проте, все ще актуальними є питання підвищення рівня продуктивності праці, залучення технологічних інновацій у виробничий процес, розвиток малого та середнього бізнесу, підвищення їх ефективності, зменшення гендерної нерівності у доходах та забезпечення належних умов праці та рівних можливостей незалежно від статі, віку, національності та тп. Одним із пріоритетів держави є підвищення рейтингу України з легкості ведення бізнесу.
Завдання Цілі 8.
8.1. Забезпечити стійке зростання ВВП на основі модернізації виробництва, розвитку інновацій, підвищення експортного потенціалу, виводу на зовнішні ринки продукції з високою часткою доданої вартості
8.2. Підвищувати ефективність виробництва на засадах сталого розвитку та розвитку високотехнологічних конкурентних виробництв
8.3. Підвищити рівень зайнятості населення
8.4. Скоротити частку молоді, яка не працює, не навчається і не набуває професійних навичок
8.5. Сприяти забезпеченню надійних та безпечних умов праці для всіх працюючих, зокрема шляхом застосовування інноваційних технологій у сфері охорони праці та промислової безпеки
8.6. Створити інституційні та фінансові можливості для самореалізації потенціалу економічно активної частини населення та розвитку креативної економіки
Для бізнесу реалізація Цілі 8 є передумовою конкурентоспроможності на ринку праці та здатності формувати далекоглядні стратегії розвитку компанії.
Також Ціль 8 сприяє активному розвитку креативних індустрій.
Український бізнес активно використовує інструменти Цілі 8 «Гідна праця та економічне зростання» для втілення HR стратегій, формування бренду роботодавця, зміцнення відносин з працівниками, формування результат орієнтованої корпоративної культури на основі спільних цінностей та цілей.
Рекомендація українським підприємцям провести аналіз формування ланцюга вартості вироблених продуктів та наданих послуг з метою пошуку можливостей для збільшення доданої вартості продукції чи послуги, та застосуванню креативних підходів до бізнесу.