Клієнти. Як можна розповісти про свої досягнення клієнтам?
29 November, 2021
Material created with the support of ПРООН
«78% клієнтів за наявності вибору, надали б перевагу товарам та послугам компаній, які запроваджують сталі практики».
Як можна розповісти про свої досягнення Клієнтам?
Три ефективні інструменти
1. Екологічне маркування (еколейблінг) — твердження, в якому зазначено екологічні аспекти певної продукції чи послуги. Може бути у вигляді формулювання, символу чи зображення на етикетці продукції або пакування, в документації на продукцію або рекламних матеріалах.
Приклад: «здатний до розкладання»; «зменшене енергоспоживання»; «зменшене використання ресурсів»; «зменшене водоспоживання»; «придатний для повторного використання» тощо.
Детальніше про маркування та його застосування можна дізнатись на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів.
2. Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) — це концепція, яка заохочує компанії враховувати інтереси суспільства, беручи на себе відповідальність за вплив діяльності компанії на всіх зацікавлених сторін, включно з навколишнім середовищем.
- Приклад компаній із стратегіями КСВ — Центр розвитку КСВ
3. Оповідь (сторітелінг) та історії успіху — це форма комунікації необхідних сенсів у формі історії для того, щоб захопити увагу людини та забезпечити її позитивними емоціями щодо продукту або бренду.
- Приклад Сторітелінгу: Yakusha Design (виробництво меблів з натуральних матеріалів)