Постачальники. Як стимулювати постачальників бути більш сталими?
29 November, 2021
Material created with the support of ПРООН
Відповідальне проведення закупівель та вибір підрядників, які декларують досягнення Цілей сталого розвитку, може посилити позитивний імідж компанії та дозволити пришвидшити трансформацію бізнесу у категорію «сталий».
З іншого боку, саме ваш проєкт може стимулювати ваших постачальників бути більш сталими. Досягнути цього дозволяє підхід, що застосовується до підготовки Impact Canvas — спеціальної канви, розробленої для представлення імпакт-проектів. Врахування впливу, який здійснюють ваші клієнти та партнери, є важливою частиною оцінки інвестиційної привабливості проекту з точки зору інвесторів, що орієнтовані на досягнення ЦСР.
Дотримання засад сталого розвитку на прикладі ланцюжка постачання сільськогосподарської продукції з фермерського господарства до магазину, означає:
дотримання прав людини загалом
прав працівників
екологічних стандартів і правил керування фермерськими господарствами
оптимізацію логістичних маршрутів
безпечні умови праці
енергоощадні технології
дотримання вимог виробництва та зберігання продукції
високі стандарти обслуговування клієнтів
У кожному з ланцюжків набір рішень може бути різним, незмінним залишається головний принцип — вплив (позитивний чи негативний) поширюється ланцюжком вартості. Залучення більш сталих партнерів покращує показники впливу вашого проєкту. А ваш проєкт більш цікавий для інвестування у тому випадку, якщо здатний створити більше стимулів для партнерів впроваджувати сталі рішення у свої бізнес-моделі.