Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Ветеран створив сервіс з оренди електроскутерів та майстерню з їх ремонту

16.01.2024, 12:00

Андрій Щурук став ветераном у 20 років. Його історія — це бої на Сході у 2014 році, повернення до цивільного життя, оборона країни у 2022 році, адаптація до нового цивільного життя вдруге, навчання для ветеранів, а також запуск власної справи. Сьогодні бізнес Андрія Щурука — це оренда електротранспорту у Луцьку, у планах — масштабування справи. Але шлях до цього був непростим. 

 

Адаптація до цивільного життя

Після демобілізації у 2015-му році Андрію було важко адаптуватися до цивільного життя. 

Тоді життя було дещо туманним. Ти повертаєшся — долар виріс майже вдвічі, отримуєш мізерну зарплату. Я не знав, що робити. Влаштуватись на роботу також було непросто. Але до мене, як до ветерана, поставились із розумінням.

Однак Андрій не опускав рук, а вирішив діяти. Ветеран почав шукати себе. Спочатку працював на залізниці, потім виїхав до Польщі, де займався реставрацією старих мотоциклів. Повернувшись в Україну, одружився та разом з дружиною мав декілька невеличких бізнесів — кафе та МАФи. 

 

Повномасштабне вторгнення

З початком  повномасштабного вторгнення росіян на українські землі Андрій знову взяв зброю до рук. Ветеран брав участь у боях на сході країни у складі 14-ї бригади.

Ми брали участь у Харківському наступі. Ми одні з перших почали наступ на Харківщині. Згодом поїхали на Бахмут. У Бахмуті ще два тижні тримали оборону. Далі — знову Харківщина і Куп'янськ. Там ми зимували остаточно. 

Після демобілізації Андрій знову мав шукати себе. За його словами, друге повернення не йде в порівняння із першим. Однак ветеран не здався і почав активно шукати можливості для професійного зростання. Профільні бізнес-навчання для ветеранів, детальний аналіз ринку та  грантові можливості.

 

Заснування бізнесу

Зрештою Андрій знайшов себе у власному бізнесі.

Побачив потребу в електротранспорті для кур'єрів. Спочатку зібрав електровелосипед та здав його в оренду. Зрозумів, що є попит.

Андрій став одним із переможців грантової програми «Варто: Золоті руки» від Українського ветеранського Фонду і отримав кошти на розвиток власної справи — оренди електроскутерів та майстерні.

My image

Ветеран вірить, що його бізнес має великі перспективи, тож прагне, аби створений сервіс був у кожному місті із населенням від 200 000. Крім того, Андрій має на меті допомагати іншим ветеранам, показуючи, що «ветеран — не якась там людина з ПТСР», а успішний підприємець.

Потрібно наголошувати на сучасному образі ветерана-підприємця, успішної у своїй справі людини. Хотілося б, щоб після повернення з фронту ветерани та ветеранки ставали ще успішнішими, ніж до служби в армії. Тому я працюю над собою і працюватиму для інших.

Український ветеранський фонд
Історія від
Український ветеранський фонд
Державна установа у сфері управління Міністерства у справах ветеранів. Платформа розвитку ветеранських можливостей.
Інші історії
Всі історії
logo
Ветеранський бізнес
На Львівщині колишній військовий разом із синами розвиває власну кузню
Щоб залучити фінансування на розвиток власної справи, вирішив подати заявку на конкурс проєктів «Варто: підтримка ветеранського бізнесу».
logo
Ветеранський бізнес
Психологічний хаб: як ветеран допомагає тим, хто повертається з війни
Володимир Мамалига відкрив психологічний хаб для українських захисників і захисниць, майбутніх ветеранів. Тут вони можуть отримати допомогу і підтримку від кваліфікованих психологів та юристів, які також проводять групові тренінги та навчання.
logo
Ветеранський бізнес
Ветеран разом із сином розвиває будівельний бізнес та допомагає інтегруватися іншим ветеранам
Коли розпочалися Революція Гідності, а згодом і війна на Сході України, Відаді не вагаючись став на захист своєї нової батьківщини. Спершу на Майдані, потім як доброволець у лавах ЗСУ.
logo
Ветеранський бізнес
Як хобі перетворилося на масштабний бізнес — історія успіху освітньо-грантової програми «Траєкторія»
Компанія Віктора Ковалика не лише оптимізувала виробництво, а й заклала міцний фундамент для масштабування. Наступні кроки — вихід на міжнародні ринки, розширення асортименту та розвиток освітніх ініціатив, що сприятимуть популяризації бджільництва як перспективної галузі.