Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

єРобота: історія харківського заводу, який масштабував виробництво на Івано-Франківщині

05.01.2024, 12:55
Story Image

Історія заводу будівельної композитної арматури та сітки Imperatyv розпочалася у 2012 році на Харківщині. Компанія спеціалізується на виробництві будівельних матеріалів нового покоління на основі скловолокна: композитної арматури, склопластикової арматури з піском, композитної сітки для кладки та композитних опор для рослин. Цю продукцію використовують у будівництві фундаментів, доріг, бетонних споруд. Знайшлося застосування продукції заводу і в ЗСУ — його сітки використовують як антидроновий захист.

Підприємство упродовж 10 років утримувало провідні позиції у своїй галузі, проте у 2022 році компанії довелося розпочинати роботу фактично з нуля. 

 

Новий етап роботи 

Про те, що у 2022 році заводські лінії, які розташовувались у Руській Лозовій на Харківщині, потрапили під окупацію, співвласник Борис Ніколенко згадує неохоче. Важко було залишати рідний регіон, але підприємець розумів, що має вивезти працівників з сім’ями та відновити виробництво.

Виготовлення композитної арматури вирішили відновити в Івано-Франківській області. Переїхати вдалося не всій команді підприємства, а необхідне устаткування довелося збирати самим на новому місці, додаткового закуповуючи необхідні механізми. 

 

My image

 

Грантова підтримка

Масштабувати виробничі потужності вдалося завдяки гранту для переробних підприємств в межах проєкту єРобота від Міністерства економіки України. Кошти вклали в українське обладнання, придбали лінії для виготовлення будівельної сітки та арматури. 

«До гранту у нас була одна лінія, а зараз є чотири повноцінні лінії, навіть працюємо позмінно. Хочемо вийти на довоєнні потужності, щоб створювати нові робочі місця та забезпечити український будівельний ринок сучасними матеріалами», — Борис Ніколенко, співвласник заводу Imperatyv 

 

My image

 

Уся продукція заводу має належні сертифікати відповідності для використання в будівництві на території України та ЄС, тож налагодити роботу вдалося не тільки для потреб українського ринку, але й на експорт. Компанія розгорнула свій офіс у Польщі та має партнерів в Угорщині, Туреччині, Йорданії, Литві, Чехії та Болгарії. Також підприємство стало одним з ініціаторів створення Прикарпатського промислового кластера, щоб спільно розвивати українську промисловість. 

Довідково:

Урядова грантова програма «єРобота» діє з 1 липня 2022 року і передбачає підтримку малого і середнього бізнесу. Серед її переваг — можливість для кожного охочого створити чи розвивати власний бізнес за напрямками:

  • Грант на власну справу

  • Грант на переробне підприємство

  • Грант для ветеранів та членів їхніх сімей

  • Грант на сад

  • Грант на теплицю

 

Програму запущено з ініціативи Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, Міністерства економіки України спільно з Міністерством цифрової трансформації України, Міністерством аграрної політики та продовольства України, Державною службою зайнятості України та Ощадбанком.

Державна програма підтримки підприємців «єРобота»
Історія від
Державна програма підтримки підприємців «єРобота»
Інші історії
Всі історії
logo
Масштабування
Відкриття магазину на Etsy: як уникнути розповсюджених помилок під час реєстрації в Payoneer для Etsy Payments
Відкриття онлайн-магазину на міжнародних маркетплейсах — це чудовий шанс для українських виробників продавати свої товари мільйонам потенційних покупців по всьому світу.
logo
Масштабування
Розвиток бренду Gusto: історія успіху фіналістки Grand Pitch Day акселератора «Власне» Наталії Щербини
Завдяки участі в проєкті фіналістка змогла залучити до 900 000 гривень на розвиток власної справи. Отримані кошти допомогли їй не лише зміцнити позиції бренду на ринку, але й підготуватися до подальшого зростання.
logo
Масштабування
Як створюються успішні бізнеси: історії фіналістів Grand Pitch Day програми «Власне»
Програма надала 4 000 учасників освітню, менторську та фінансову підтримки, забезпечуючи підприємців необхідними знаннями та наставництвом для успішного зростання їхніх бізнесів.
logo
Масштабування
Масштабування бізнесу: як вийти за межі соціальних мереж та збільшити продажі
На певній стадії розвитку бізнесу в соцмережах виникає момент, коли ці платформи перестають задовольняти базові підприємницькі потреби. А тому виникає необхідність перейти до більш комплексного рішення — створення повноцінного інтернет-магазину.