Згідно з дослідженням Gradus Research понад чверть українців надавали перевагу покупкам в Інтернеті. Тож, підприємці мають бути готовими до активізації онлайн-продажів, зокрема, через соціальні мережі та сайти, оскільки цей показник буде зростати.
Як привернути увагу аудиторії до свого продукту, викликати її довіру та збільшити продажі за допомогою копірайтингу у соцмережах та на сайті, розглянемо далі.
Для ефективної роботи з контентом, подивіться на свій продукт очима клієнта. Не думайте, що саме ви продаєте, зосередьтеся на тому, що люди купують. Більшість технічних характеристик для покупців — незрозумілі слова, які потребують додаткового дослідження, часу, сил. Замініть список характеристик на список переваг для клієнта.
Замість «екологічно чистий» — «безпечний для довкілля», «високотехнологічний зносостійкий матеріал» — «можна прати в машинці».
Люди люблять спостерігати за іншими — брендами, власниками бізнесу, експертами. Але найбільше їх цікавлять вони самі. Тому зробіть аудиторію головним персонажем історії.
Можливо, ви зараз згадали свої тексти, де кожне речення починається з «ми». Спробуйте змінити їх для читача і про читача. Наприклад, «Ми підготували для вас новинку, яка підкорить ваше серце» замініть на: «Відчувайте себе впевнено у новинці від “назва бренду”».
Голос бренду — це стиль комунікації, який компанія використовує для взаємодії зі своєю аудиторією через усі доступні канали зв’язку. Він віддзеркалює цінності, місію та характер бізнесу, створює цілісний завершений образ. Це не означає, що ви завжди маєте спілкуватися абсолютно однаково на всіх майданчиках, адже ваша аудиторія — це різні люди.
Якщо хочете, що б вас чули та впізнавали навіть за текстом, опишіть свій голос бренду та дотримуйтеся його.
«Люди не читають». Чули такий вислів?
Вони справді не читають довгі полотна тексту. Великі обсяги інформації викликають лише дві емоції — нудьгу та роздратування. Як розумієте тут навіть не може йти мови про збільшення продажів з такими почуттями. Натомість опишіть враження від користування продуктом, щоб клієнт захотів відчути цей ефект на собі, підсвітіть ситуацію, що викликає обурення і гнів, аби показати — ви з аудиторією на одному боці.
Ще одна можливість захопити читача — цікавий сторітелінг. Дослідження показали: коли людина занурюється в історію, її погляди змінюються, оминаючи етап критичного осмислення. Тож емоційний сюжет — прямий шлях до серця і розуму аудиторії.
Ви можете розповісти чесну історію невдачі, які складнощі довелось подолати, щоб випустити нову колекцію або написати спогади про вашу дитячу мрію, яка реалізувалась через бізнес.
Час перетворився на ресурс, який набагато цінніший за гроші. Тому не варто очікувати, що клієнт озвучуватиме всі свої питання та сумніви, чекатиме на відповідь або проводитиме власне дослідження. Натомість він піде до того онлайн-магазину, в якому буде просто, зрозуміло й одразу пояснено.
Зберіть і закрийте всі запитання, які можуть виникнути на стадії вибору, під час користування і навіть утилізації товару. В цьому і є секрет переконливих та дієвих текстів.