Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

SMM-тренди 2025: як дієво просувати бренд у соцмережах

14.02.2025, 14:47
Story Image

Уявіть свій бізнес без соцмереж. Це складно, чи не так? Інтернет-платформи стали невід’ємною частиною промоції товарів та послуг, але їхні правила часто змінюються, що впливає на ефективність просування. Наприклад, у 2025 році топкомпанії у сфері соціальних платформ переглянули правила модерації контенту. Серед іншого вони, наприклад, заборонили проводити розіграші гаджетів та інших грошових призів, а також спонукати користувачів взаємодіяти з контентом в обмін на доступ до ексклюзивної інформації. Використання таких інструментів може призвести до зниження охоплення публікацій або навіть до блокування облікового запису. Відтак, бізнесам потрібно шукати нові способи залучення клієнтів і бути креативнішими. До того ж аудиторія стає вибагливішою, а конкуренція жорсткішою через велику кількість контенту. Тому SMM у 2025 вже не буде таким, як торік.

Як же тоді виділитися та залишатися на плаву? Треба бути на крок попереду — знати про ключові тренди в соцмережах і адаптувати їх під свій бренд.

 

«Живий» контент

Демонстрація реального життя компанії без постановок та ідеальної естетики. Створювати такий контент можуть як співробітники, так і клієнти. Головне — ділитись правдивими відгуками, історіями та досвідом.

Як це реалізувати?

  1. Залаштунки компанії: покажіть особливості роботи підприємства та те, як створюється продукт. 

  2. Employee Generated Content (контент, створений співробітниками): команда — це також частина бренду, яка не лише знає його цінності та особливості продуктів, а й може пояснити це аудиторії. Тому залучайте їх до створення контенту (наприклад, можете заснувати рубрику «Один день із життя співробітника» та щоразу розкривати різні аспекти діяльності підприємства чи зробити челендж або бліцопитування про улюблений продукт бренду тощо). 

  3. User-generated content (контент, створений користувачами): мотивуйте клієнтів ділитися фото, відео, відгуками, історіями про ваш продукт.  

 

Завдяки «живому» контенту користувачі побачать, які процеси та люди стоять за роботою бренду, що підвищить довіру, залученість та зацікавлення до компанії.

 

Штучний інтелект

Застосування штучного інтелекту для генерації контенту та допомоги у формуванні SMM-стратегії.

Як це реалізувати?

  • Створення контенту: використовуйте AI для генерації ідей, зображень, відео чи музики. Ви можете навіть створити мініфільм за допомогою AI: придумати сценарій, оживити зображення, озвучити ролик.

  • Аналіз аудиторії: застосовуйте інструменти AI для детального аналізу поведінки та потреб вашої цільової аудиторії. 

  • Оптимізація стратегії:  штучний інтелект також може допомогти адаптувати контент-стратегію відповідно до тону голосу бренду та вподобань вашої цільової аудиторії.

 

Штучний інтелект заощаджує час та допомагає втілювати ідеї, які складно реалізувати самостійно. Проте важливо використовувати його як інструмент, а не заміну людської творчості. Сучасні технології мають доповнювати унікальні ідеї та особистий підхід.

 

Унікальні формати відео

Це відеоконтент, що привертає увагу завдяки знайомим сюжетам, персонажам або унікальним сценаріям. Формат може включати адаптації сцен із популярних фільмів чи створення впізнаваного героя, який стане обличчям бренду.

Як це реалізувати?

  • Адаптація сцен із фільмів та серіалів: виберіть сцену, яка перегукується з вашими цінностями, та відтворіть її у власному стилі (можете попросити ChatGPT допомогти обрати уривок і вказати його точний таймінг у фільмі).

  • Створення персонажа бренду: розробіть героя, який надалі буде асоціюватися з вашим продуктом або послугою.

  • Фірмовий стиль і тон голосу: визначте візуальні та мовні особливості, які зроблять ваш відеоконтент впізнаваним.

 

Використання унікальних форматів відео робить компанію ближчою до клієнтів, адже вони впізнають знайомі сюжети та героїв. Це допомагає викликати емоції та збільшити популярність бренду, адже такі відео частіше переглядають і поширюють серед друзів.

 

Pop-up заходи

Тимчасові, обмежені в часі офлайн-івенти, які вирізняються непередбачуваним сюжетом і незвичайним вибором майданчиків, та допомагають бренду вийти за межі онлайну.

Як це реалізувати?

  • Формат події: визначте, який вид pop-up заходу найкраще відповідає інтересам вашої цільової аудиторії (майстер-клас, фотозона, інтерактивний квест тощо).

  • Концепція: продумайте ключову ідею та ціль івенту, інтерактиви, конкурси, подарунки тощо.

  • Просування: використовуйте соціальні мережі для публікації анонсів і розповсюдження інформації про івент.

 

Такі заходи залишаються в пам’яті клієнтів та привертають увагу в інфопросторі. А ажіотаж навколо pop-up подій допоможе залучити нових клієнтів і підвищити впізнаваність бренду.

 

Крос-платформи 

Використання одразу кількох соціальних мереж для залучення ширшої аудиторії. Але тут є важливий момент — в кожній соцмережі має бути унікальний контент. 

Як це реалізувати?

  • Аналіз аудиторії та платформ: визначте, яку цільову аудиторію ви хочете залучити та проаналізуйте, які соцмережі найбільше підходять для цього.

  • Створення унікального контенту: розробіть різний контент-план для кожної платформи з огляду на її особливості. 

  • Синхронізація публікацій: інтегруйте соцмережі бренду між собою, щоб залучати підписників з однієї платформи на іншу.

 

Застосування кількох каналів комунікації збільшує охоплення та допомагає залучати різну цільову аудиторію.

 

Відеоподкасти від 1 хвилини

Короткі відео у форматі подкастів, де обговорюються актуальні теми в стилі розмовних шоу. 

Як це реалізувати?

  • Вибір тем: визначте, що цікавить вашу аудиторію: поради, огляд трендів, відповіді на поширені запитання.

  • Спікери: запрошуйте експертів, співробітників або клієнтів для участі у відеоподкастах. Це додає різноманіття та авторитету контенту.

  • Структура відео: поділіть розмову на фрагменти, де кожне відео присвячене одній темі. Знімайте ролики в невимушеній атмосфері, наприклад, за чашкою кави.

  • Монтаж: додайте субтитри, підписи або інші візуальні елементи для кращого сприйняття інформації.

 

Лаконічні відео краще утримують увагу глядачів, адже в них розкривається одна конкретна тема чи питання, а не одразу декілька. А якщо контент відповідає актуальним трендам, публікація має більше шансів потрапити у рекомендації.

 

Несподівані колаборації

Партнерства між брендами, які, на перший погляд, здаються незвичними, проте можуть стати ефективним маркетинговим ходом.

Як це реалізувати?

  • Пошук партнера: знайдіть бренд, який може доповнити ваш продукт. Важливо, щоб у вас були близькі цінності або мета. 

  • Ідея колаборації: розробіть концепцію, яка об’єднає ваші аудиторії та розв'яже спільні потреби клієнтів. Наприклад, подумайте, як продукти компаній можуть взаємодіяти між собою.

  • Взаємний маркетинг: використовуйте канали обох брендів для просування колаборації. Це можуть бути спільні дописи чи відео.

 

Такі партнерства створюють потужні інфоприводи та привертають увагу нової аудиторії.

2025 рік — час креативних підходів, сміливих рішень і нестандартних стратегій у SMM. Проте, щоб привернути та утримати увагу аудиторії, важливо не лише наслідувати тренди, а й адаптувати їх до свого бізнесу. Сфокусуйтеся на людях, емоціях, інноваціях та реальних історіях — ось формула, що працюватиме, і дозволить збільшити впізнаваність бренду та розширити коло клієнтів. Зараз ідеальний момент, щоб переглянути свою стратегію, інтегрувати нові формати та почати створювати контент, який буде на крок попереду від інших.

Дарина Лоткова
Історія від
Дарина Лоткова
Head of Kukurudza Agency
Інші історії
Всі історії
logo
Маркетинг
Як бренду транслювати власні цінності так, щоб клієнти хотіли їх розділяти. Поради від комунікаційної агенції «ВАРТО»
У своїх комунікаціях бізнесу важливо ефективно транслювати «я» бренду. Маніфестуючи власні цінності та позиції, компанія здобуває найважливіше — прихильність аудиторії.
logo
Маркетинг
5 порад початківцям для ефективного запуску сезонних акцій
Сезонні акції — це чудова можливість для будь-якого бізнесу збільшити продажі, залучити нових клієнтів та пожвавити свою маркетингову стратегію.
logo
Маркетинг
Як створити ефективну контент-стратегію для соцмереж, щоб зростали продажі та охоплення?
Під час опитування 55 % маркетологів, які працюють із соцмережами, повідомили про зростання обсягу продажів завдяки просуванню продукції та послуг на цифрових платформах.
logo
Маркетинг
Створення digital-стратегії для бізнесу: з чого почати. Рекомендації маркетингового агентства VAU Agency
Digital-стратегія — це план дій з застосуванням діджитал-технології для досягнення конкретних маркетингових цілей і завдань.