ANUGA 2025 — одна з наймасштабніших у світі міжнародних виставок харчових продуктів та напоїв, яка раз у два роки об’єднує провідних виробників, імпортерів і байєрів з усього світу у виставковому центрі Koelnmesse (Кельн, Німеччина). У 2023 році виставка зібрала понад 7 900 компаній зі 188 країн, перевершивши показники попередніх років.
Виставка охоплює майже всі категорії продуктів і напоїв: від свіжих, заморожених, м’ясних, молочних і морепродуктів до органічних продуктів, випічки, солодощів, закусок та напоїв, як алкогольних, так і безалкогольних. Також представлені рішення у сфері виробництва, технологій і логістики.
Водночас виставка — це не лише про експозицію. У межах події також відбуватимуться галузеві конференції, панельні дискусії та презентації інновацій. Це — жива платформа для обміну досвідом, ідей та бачення майбутнього харчової індустрії.
Набір експортерів органічної та молочної продукції для участі в межах Національних стендів України на ANUGA 2025
Стартував набір 7 українських виробників молочної продукції та 7 експортерів органічної продукції, які презентують експортний потенціал у межах двох Національних стендів України, а також отримають:
обладнане робоче місце;
часткове покриття виставкових витрат;
супровід та організаційну підтримку (залучення партнерів, супровід під час B2B-зустрічей тощо);
комунікаційну підтримку (висвітлення роботи Національних стендів України та його експонентів).
Критерії відбору компаній
Для органічних компаній:
підприємство має бути зареєстрованим на території України (фізична особа-підприємець або юридична особа);
мати чинний сертифікат, що підтверджує відповідність вимогам міжнародних стандартів у сфері органічного виробництва та/або обігу органічної продукції, продукція має статус «органічна»;
мати досвід роботи на органічному ринку понад 2 роки на момент подання заявки;
бути суб’єктом господарської діяльності, у якого мінімум 50% власності належить громадянам України або юридичним особам, що зареєстровані в Україні;
кількість постійних співробітників підприємства становить не більше, ніж 250 осіб;
мати досвід та бути готовим експортувати продукцію з України;
наявність вебсайту й промоційних матеріалів англійською мовою;
наявність англомовного співробітника / співробітниці (потенційного представника компанії на виставці) та готовність відрядити його / її до Німеччини на період роботи виставки;
готовність покрити витрати на логістику, проживання, харчування / добові для представників компанії, логістику (чи оренду) обладнання (наприклад, холодильника) та зразків продукції (якщо потрібно);
відсутність будь-яких юридичних чи фінансових зв’язків із російською федерацією та/або білоруссю;
вибираючи експонентів, організатор віддаватиме перевагу представленню якнайширшого асортименту органічної продукції з України.
Для молочних компаній:
підприємство має бути зареєстроване в Україні (перевагу віддають суб’єктам господарської діяльності, 50% власності яких належить громадянам України або юридичним особам, що зареєстровані в Україні);
компанія веде господарську діяльність мінімум 3 роки на момент подання заявки;
наявність актуального вебсайту та промоційних матеріалів англійською мовою;
наявність англомовного співробітника / співробітниці (потенційного представника компанії на виставці) та готовність відрядити його / її до Німеччини на період роботи виставки;
готовність покрити витрати на логістику, проживання, харчування / добові для представників компанії, логістику (чи оренду) обладнання (наприклад, холодильника) й зразків продукції (якщо потрібно);
відсутність будь-яких юридичних чи фінансових зв’язків із російською федерацією та/або білоруссю;
перевагу віддають компаніям, що підпадають під категорію малих і середніх підприємств (МСП)*;
виробничі потужності мають бути занесені до Реєстру авторизованих експортерів до ЄС (верифікація з Розділом Food, Секцією Raw milk, dairy products, colostrum and colostrum-based products);
підприємства мають попередній досвід участі в міжнародних торговельних заходах.
Перевагу під час відбору експонентів віддаватимуть експортерам продукції з високою доданою вартістю.
*Продукти з високою доданою вартістю — сільськогосподарська продукція, яка має загальну високу (або вищу) вартість завдяки залученню (а) більшої кількості праці в процесі виробництва (наприклад, «цінні культури», «дотримання вищих / суворіших стандартів виробництва») та/або (б) переробки (наприклад, «напівфабрикати» або «готові до вживання продукти»), та/або (в) маркетингових заходів (наприклад, «брендування», «цінова політика», «прямі поставки споживачам» тощо).
Після ретельної перевірки компаній організатори формують короткий перелік потенційних учасників та комунікують з ними для підтвердження участі або уточнення даних. За результатами обробленої інформації організатори, враховуючи коментарі представників проєктів технічної допомоги, які надають фінансову підтримку Національним стендам України, визначають експонентів й інформують їх щодо підтвердження участі у виставці ANUGA.