Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Набір компаній на Anuga 2025

ANUGA 2025 — одна з наймасштабніших у світі міжнародних виставок харчових продуктів та напоїв, яка раз у два роки об’єднує провідних виробників, імпортерів і байєрів з усього світу у виставковому центрі Koelnmesse (Кельн, Німеччина). У 2023 році виставка зібрала понад 7 900 компаній зі 188 країн, перевершивши показники попередніх років.

Виставка охоплює майже всі категорії продуктів і напоїв: від свіжих, заморожених, м’ясних, молочних і морепродуктів до органічних продуктів, випічки, солодощів, закусок та напоїв, як алкогольних, так і безалкогольних. Також представлені рішення у сфері виробництва, технологій і логістики.

Водночас виставка — це не лише про експозицію. У межах події також відбуватимуться галузеві конференції, панельні дискусії та презентації інновацій. Це — жива платформа для обміну досвідом, ідей та бачення майбутнього харчової індустрії.

 

Набір експортерів органічної та молочної продукції для участі в межах Національних стендів України на ANUGA 2025

 

Стартував набір 7 українських виробників молочної продукції та 7 експортерів органічної продукції, які презентують експортний потенціал у межах двох Національних стендів України, а також отримають: 

  • обладнане робоче місце; 

  • часткове покриття виставкових витрат;

  • супровід та організаційну підтримку (залучення партнерів, супровід під час B2B-зустрічей тощо); 

  • комунікаційну підтримку (висвітлення роботи Національних стендів України та його експонентів).

 

Критерії відбору компаній

 

Для органічних компаній:

  • підприємство має бути зареєстрованим на території України (фізична особа-підприємець або юридична особа); 

  • мати чинний сертифікат, що підтверджує відповідність вимогам міжнародних стандартів у сфері органічного виробництва та/або обігу органічної продукції, продукція має статус «органічна»; 

  • мати досвід роботи на органічному ринку понад 2 роки на момент подання заявки;

  • бути суб’єктом господарської діяльності, у якого мінімум 50% власності належить громадянам України або юридичним особам, що зареєстровані в Україні;

  • кількість постійних співробітників підприємства становить не більше, ніж 250 осіб;

  • мати досвід та бути готовим експортувати продукцію з України;

  • наявність вебсайту й промоційних матеріалів англійською мовою;

  • наявність англомовного співробітника / співробітниці (потенційного представника компанії на виставці) та готовність відрядити його / її до Німеччини на період роботи виставки;

  • готовність покрити витрати на логістику, проживання, харчування / добові для представників компанії, логістику (чи оренду) обладнання (наприклад, холодильника) та зразків продукції (якщо потрібно);

  • відсутність будь-яких юридичних чи фінансових зв’язків із російською федерацією та/або білоруссю;

  • вибираючи експонентів, організатор віддаватиме перевагу представленню якнайширшого асортименту органічної продукції з України.

 

Для молочних компаній: 

  • підприємство має бути зареєстроване в Україні (перевагу віддають суб’єктам господарської діяльності, 50% власності яких належить громадянам України або юридичним особам, що зареєстровані в Україні);

  • компанія веде господарську діяльність мінімум 3 роки на момент подання заявки; 

  • наявність актуального вебсайту та промоційних матеріалів англійською мовою;

  • наявність англомовного співробітника / співробітниці (потенційного представника компанії на виставці) та готовність відрядити його / її до Німеччини на період роботи виставки;

  • готовність покрити витрати на логістику, проживання, харчування / добові для представників компанії, логістику (чи оренду) обладнання (наприклад, холодильника) й зразків продукції (якщо потрібно);

  • відсутність будь-яких юридичних чи фінансових зв’язків із російською федерацією та/або білоруссю;

  • перевагу віддають компаніям, що підпадають під категорію малих і середніх підприємств (МСП)*;

  • виробничі потужності мають бути занесені до Реєстру авторизованих експортерів до ЄС (верифікація з Розділом Food, Секцією Raw milk, dairy products, colostrum and colostrum-based products); 

  • підприємства мають попередній досвід участі в міжнародних торговельних заходах.

 

Перевагу під час відбору експонентів віддаватимуть експортерам продукції з високою доданою вартістю.

 

*Продукти з високою доданою вартістю — сільськогосподарська продукція, яка має загальну високу (або вищу) вартість завдяки залученню (а) більшої кількості праці в процесі виробництва (наприклад, «цінні культури», «дотримання вищих / суворіших стандартів виробництва») та/або (б) переробки (наприклад, «напівфабрикати» або «готові до вживання продукти»), та/або (в) маркетингових заходів (наприклад, «брендування», «цінова політика», «прямі поставки споживачам» тощо).

 

Після ретельної перевірки компаній організатори формують короткий перелік потенційних учасників та комунікують з ними для підтвердження участі або уточнення даних. За результатами обробленої інформації організатори, враховуючи коментарі представників проєктів технічної допомоги, які надають фінансову підтримку Національним стендам України, визначають експонентів й інформують їх щодо підтвердження участі у виставці ANUGA.

 

Контакти

У разі виникнення запитань, звертайтеся до експертки Офісу з розвитку підприємництва та експорту з організації міжнародних заходів Байрук Софії за електронною адресою: sbairuk@epo.org.ua

Як взяти участь?

Дедлайн подання заявок — 13 липня 2025 року. 

 

Реєстрація для експортерів органічних продуктів


 
 

 

Реєстрація для виробників молочних продуктів


Довідково: 

Національні стенди України на ANUGA 2025 буде організовано державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України й за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджує Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), та Швейцарської програми просування імпорту (SIPPO), що впроваджує Швейцарська фундація технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт».

My image
  • Дата:
    04 жовтня 06:00 - 08 жовтня 20:59
  • Тривалість:
    5 днів
  • Формат:
    Офлайн
  • Локація:
    Німеччина, Кельн
  • Напрям:
    Виставка

Дедлайн приймання аплікаційних заявок:

13 липня 2025 року

ЗареєструватисяДодати до календаря
Вам також можуть сподобатися
18-20.07
07:00 - 15:00
Україна
Київ
Veteran Expo
Сектори:
ІТ, приладобудівна промисловість, сектор послуг, будівельна промисловість, хімічна промисловість, фармацевтична промисловість, меблева промисловість, машинобудівна промисловість, харчова промисловість, парфумерно-косметична промисловість, легка промисловість, енергетична промисловість, пакувальна промисловість, лісова і деревообробна промисловість, освіта, медицина
Додати до календаря
16-18.07
06:00 - 20:00
Сингапур
Сингапур
SIGEP Asia
Сектори:
харчова промисловість
Додати до календаря
23-25.07
06:00 - 20:00
США
Нью-Йорк
Apparel Sourcing Expo
Сектори:
легка промисловість
Додати до календаря