Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

12 українських компаній презентували продукцію органічного та молочного виробництва на Anuga 2023

04.11.2024, 10:08

7-11 жовтня 2023 року у німецькому місті Кельн пройшла одна з найбільших у світі міжнародних виставок харчових продуктів та напоїв Anuga 2023, яка зібрала 140 000 відвідувачів із 200 країн світу та понад 7900 експонентів зі 118 країн світу.

Вперше на події такого масштабу були представлені експозиції органічного та молочного секторів України. Учасниками національних стендів стали 12 компаній, які отримали можливість презентувати органічну та молочну продукцію з вищою доданою вартістю. Це стало можливим також завдяки підтримці міжнародних партнерів з розвитку.

Органічний експортний потенціал України на ANUGA 2023 було представлено на Національному павільйоні 6 експонентами: ТОВ «Катанзаро Євразія» (ТМ Alta Kraina), ПП «Галекс-Агро», ТОВ «Органік Мілк», ТОВ «УКРОЛІЯ», ТОВ «ХІМЕКС ЛТД» (ТМ ProOrganica), ТОВ «НАТСІ» (ТМ Slow Walnuts). Детальніше ознайомитися з продукцією компаній можна за посиланням.

Для 5 компаній-експонентів Національного павільйону України участь в ANUGA відбулась вперше (окрім «УКРОЛІЯ»), для компанії «НАТСІ» ж захід взагалі послугував першим досвідом щодо представлення продукції на міжнародній виставці.

 

Крім цього, органічна продукція українських експонентів була представлена на Organic Supermarket Anuga 2023 — спеціально розробленій зоні, яка імітує супермаркет, заповнений органічною продукцією експонентів стендів різних країн. Головна ідея такої експозиції — демонстрація різноманітності органічного асортименту та трендів органічного сектору через сучасну інноваційну концепцію органічного супермаркету.

Загалом Organic Supermarket Anuga 2023 послугував виставковою зоною для понад 1500 органічних продуктів роздрібної торгівлі. Серед українських товарів тут можна було знайти соняшникову олію, яблучний сік, фруктове пюре, заморожені та сублімовані ягоди, ягідні пасти, волоські горіхи, молоко, кисломолочні продукти, твердий сир, різноманітні крупи, пластівці, борошно та мед.

Молочний сектор України на ANUGA 2023 був представлений Національним стендом, учасниками якого стали 6 компаній: ТОВ «КЛУБ СИРУ», ТОВ «МК «Галичина», ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування», ТОВ «Люстдорф», ПрАТ «Тернопільський молокозавод» (ТМ «Молокія»), ТОВ «Прайм Снек» (SNECO).

 

Українські виробники презентували широкий асортимент молочної продукції.

Для 5 компаній це був перший досвід участі на ANUGA (окрім ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування»), а для «Галичини» та «Тернопільського молокозаводу» захід став першим досвідом представлення продукції на міжнародній виставці загалом.

Окрім того у партнерстві з ІНФАГРО було організовано ряд В2В зустрічей та супутніх тематичних заходів для представників компаній на стенді. Детальніше про проміжні результати участі виробників-експортерів молочної продукції можна дізнатися у черговій публікації від агентства «Інфагро» за посиланням.

За 5 днів роботи на виставці українські виробники органічної та молочної продукції провели десятки B2В-зустрічей із потенційними покупцями, вивчали тенденції світових ринків, відвідували профільні заходи із ключовими стейкхолдерами харчової промисловості та інше.

 

Національні стенди органічного та молочного секторів України на Anuga 2023 організовані ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» в межах національного проєкту Дія.Бізнес під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України у партнерстві з громадською спілкою «Органічна ініціатива» (органічний сектор) та громадською організацією Unite Ukraine (молочний сектор), за підтримки: Швейцарії через Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань (SECO) у межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), та США в межах проєкту USAID «Економічний розвиток, управління та зростання підприємництва (EDGE) (органічний сектор).

  • My image
  • My image
  • My image
  • My image

0 / 0

Каталог українських експортерів органічної продукції 2023

 

 

Довідково

Національний павільйон України на Anuga Organic 2023 організований державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» в межах національного проєкту Дія.Бізнес під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України у партнерстві з громадською спілкою «Органічна ініціатива» та за підтримки:

  • Швейцарії через Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань (SECO) в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія);

  • США в межах проєкту USAID «Економічний розвиток, управління та зростання підприємництва (EDGE).

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Національний стенд України на Hannover Messe 2024
Hannover Messe 2024 - найбільша у світі промислова виставка, яка щорічно збирає близько 6 000 експонатів та до 250 000 відвідувачів з усього світу. 
logo
Виставкова діяльність
Україна на BIOFACH 2025

BIOFACH — міжнародна та найбільша виставка в Європі, яка щорічно проходить у німецькому місті й охоплює сферу органічних харчових продуктів і напоїв. Вона відбудеться 11–14 лютого 2025 року у виставковому центрі NürnbergMesse.

logo
Виставкова діяльність
Від візитера до експонента: шлях компанії «Арніка органік» та результати участі у BIOFACH 2023
Агропромислова група (АГ) «Арніка» («Арніка органік») — один з найбільших виробників та експортерів органічної сільськогосподарської продукції в Україні, а також один із найбільших органічних холдингів Європи за обсягом сертифікованого земельного банку.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.