Як зареєструвати Amazon-акаунт у 2021 році?
23 September, 2021
Міжнародна юридична компанія 4В з досвідом 7 років з супроводження Amazon-підприємців в США та ЄС.
Компанія 4B стала першою компанією з України, а також першою з СНД і країн Східної Європи, що отримала лейбл Amazon SPN і приєдналася до мережі постачальників послуг відібраних самим Amazon. Місія — допомагати бізнесу системно розвиватися на іноземних ринках.
У попередній статті ми розповіли, чим перспективний Amazon і хто може побудувати бізнес на маркетплейсі. Сьогодні поділимося покроковою інструкцією реєстрації Amazon-акаунта продавця:
- Що необхідно для реєстрації Amazon-акаунта?
- Як підготувати документи до реєстрації акаунта?
- Інструкція реєстрації Amazon-акаунта
- Які можуть бути відповіді від Amazon після заповнення анкети?
- Як пройти Tax interview і додати Deposit method?
- Переведення акаунта Individual на Professional план
Що необхідно для реєстрації Amazon-акаунта
Перерахуємо список документів, необхідних для успішної реєстрації акаунта:
- Електронна пошта, бажано Gmail.
- Ваш реальний номер мобільного телефону.
- Паспорт, бажано закордонний. Якщо у вас його немає, то необхідно зробити нотаріальний переклад внутрішнього паспорта англійською мовою. Для тих, у кого є паспорт з дублюванням англійською мовою, наприклад, як в ID паспорті — можна використовувати його. Головне, щоб ім'я/прізвище та інша інформація дублювалася також англійською мовою.
- Банківська картка.
- Банківська виписка англійською мовою з ПриватБанку або Monobank.
- Номер рахунку в американському банку для виведення коштів з Amazon. (Payoneer).
Готувати документи до реєстрації слід заздалегідь, це дозволить мінімізувати помилки та збільшити шанс успішної реєстрації. Не завантажити або завантажити потім — не вийде.
Як підготувати документи до реєстрації акаунта
«Амазонівська мудрість» говорить: «Які документи завантажиш, так човен і попливе».
Тому давайте зберемо документи правильно.
1. Паспорт.
Документ повністю повинен поміщатися в скан, не бути обрізаним, лежати рівно і легко читатися (вертикальний розворот). Скан необхідно використовувати кольоровий.
Готові скани помістити в один PDF файл. Іноді можна прикріпити фото паспорта, але без зайвих елементів (рук, ніг, документів на задньому фоні тощо).
2. Банківська картка.
Підійде будь-яка фізична карта, головне, щоб на ній не було інтернет-ліміту, і на момент реєстрації на рахунку знаходилося 40$. Оскільки Амазон відразу після переведення на Professional-план зніме абонентську плату за перший місяць.
3. Банківська виписка.
Далі відскануйте банківську виписку в тому ж форматі, що і паспорт.
Виписка повинна містити:
- ваше ім'я і прізвище латиницею;
- вашу адресу;
- адресу банку;
- останні цифри номера банківської карти та кілька транзакцій за останні 60 днів.
Виписка повинна бути англійською мовою і повністю збігатися з вашими даними з паспорта.
Важливо! Адреса реєстрації на Amazon повинна збігатися з адресою у виписці з банку. Якщо ви отримали документ в електронному вигляді, то роздрукуйте його, а потім зробіть кольоровий скан.
4. Номер рахунку в американському банку
Щоб отримувати виплати від Amazon, потрібен рахунок у банку. Тут можна скористатися Payoneer.
Payoneer — це платіжна система, що офіційно співпрацює з Amazon. Практично всі Amazon-підприємці отримують виплати на Payoneer, а далі виводять на картку свого банку.
Реєстрація рахунку в платіжній системі не займе багато часу, а якщо реєстрацію ви пройдете за посиланням, то після першої виплати на рахунок 1000$, ви отримаєте бонусні 50$.
Є два види виписки: Credit card statement та Bank account statement.
- Credit card statement — це виписка англійською мовою по вашій карті, тобто виписка по транзакціях по вашій карті, яку ви можете отримати у себе в банку.
- Bank account statement — це виписка з Payoneer, яка необхідна для отримання коштів від Амазону.
Буває, що Amazon відхиляє документи навіть, якщо ви зробили все правильно. Не хвилюйтеся та уважно перевірте всі дані в акаунті, вони повинні збігатися з документом буква в букву, цифра в цифру. Якщо все добре, то зробіть нові скани, можливо роботу не вдалося зчитати документ. Або ж іноді допомагає зміна розширення — з jpg в pdf і навпаки. Спробуйте розташувати документ по іншому. Переконайтеся, що на сканові немає зайвих об'єктів.
Якщо відхилили виписку, то можна зробити скан разом із банківською картою. Тільки розмістіть карту так, щоб вона не перекривала важливі елементи документа.
Інструкція по реєстрації Amazon-акаунта
Для підвищення шансу успішної реєстрації акаунта продавця, рекомендуємо спочатку зареєструвати bayer-акаунт (покупця).
Для цього знадобитися:
- ім'я та прізвище латиницею;
- електронна пошта;
- пароль;
- номер телефону.
Для початку реєстрації слід зайти на сайт Amazon.com, у правому верхньому кутку вибрати Account & Lists, далі натиснути new customer start here.
Перенести в анкету всі раніше підготовлені дані та натиснути Create your Amazon account.
Після цього на пошту надійде код підтвердження — OTP, введіть його в наступному вікні:
Вітаємо, ви створили обліковий запис покупця. Далі приступимо до найвідповідальнішого і хвилюючого моменту — реєстрації Seller Account.
Рекомендуємо заздалегідь підготувати відповіді на ці пункти в окремому документі, а потім за допомогою Ctrl+C, Ctrl+V перенести в анкету реєстрації. Це дозволить не допуститися помилки.
На цьому етапі вам знадобиться:
- Ім'я та прізвище латиницею.
- Дата народження.
- Номер паспорта, дата видачі, термін дії.
- Адреса латиницею, місто, індекс.
- Номер телефону.
- Банківська карта, термін дії.
- Номер рахунку Payoneer USD, Routing number.
- Електронна пошта.
Перевірте кілька разів, щоб всі перераховані вище дані співпадали з документами, що ви будете відправляти в Amazon.
Після того, як все перевірено, переходимо до реєстрації.
Крок 1.
У футері сайту знайдіть посилання Sell on Amazon, як зі скріншоту нижче.
Крок 2.
Існує два види акаунтів: Individual та Professional. В основному продавці використовують Professional, але спочатку ми зареєструємо Individual (щоб в разі блокування, не втратити автоматом списану суму в 40$), а потім перейдемо на Professional-план.
Вибираємо в меню сайту Pricing, у випадаючому вікні — Selling plans.
Прокрутивши нову сторінку вниз, натискаємо Sign up for Individual.
Крок 3.
Ви потрапляєте на нову сторінку, де вам пропонують вибрати країну проживання. Вибираємо Ukraine та переходимо далі.
Крок 4.
У графі Business type вибираємо None, I am an Individual.
Крок 5.
Зазначаємо ім'я та прізвище, поле Middle name залишаємо порожнім, натискаємо Agree and continue.
Крок 6.
Продовжуємо переносити дані з підготовленого раніше документу.
- Country of citizenship — країна вашого проживання, обираємо Ukraine.
- Country of birth — країна вашого народження, обираємо Ukraine.
- Date of birth — дата народження. Будьте уважні, не переплутайте день, місяць, рік.
- Proof of identity — введіть номер паспорта.
- Expiration date — дата закінчення дії паспорта.
- Country of issue — країна видання паспорта.
- Business address — в нашому випадку це адреса проживання. Саме вона повинна фігурувати у всіх документах.
- У полі State і City вказуємо місто проживання, а Address Line 2 залишаємо порожнім.
Наступним кроком у відповідне поле вводимо свій номер телефону і натискаємо Send SMS. Отриманий код переносимо в спливаюче вікно і натискаємо Next.
Крок 7.
Заповнюємо дані карти для списання коштів Amazon.
У полі Card holder`s name вкажіть своє ім'я та прізвище. У Billing address підтягнеться ваша електронна адреса, вказана раніше. Натискаємо Next.
Крок 8.
Вписуємо в Store name назву вашого магазину, вона може бути будь-якою, це не буде далі ні на що впливати.
На наступні два питання не має значення, які ви дасте відповіді, можете проставити No, і натискаємо Next.
Крок 9.
Це завершальний етап реєстрації акаунта. Саме час звірити достовірність усіх зазначених даних і довантажити ваш паспорт, а також виписку з банку та натиснути Submit.
Далі ви потрапляєте на наступну вкладку та очікуєте підтвердження від Amazon. Це може зайняти близько двох днів.
Якими можуть бути відповіді від Amazon?
Протягом двох днів після заповнення заявки на реєстрацію акаунта на зазначену вами пошту прийде лист з інформацією про реєстрацію:
- ви успішно зареєстровані;
- ви не пройшли реєстрацію;
- або перевірте документи.
Якщо ви отримали відповідь «You may not sell on Amazon», «We review your account and we have decided that you may not sell on Amazon» або «Unable review documents as a result you may not sell on Amazon» — це найпесимістичний варіант без можливості щось змінити, вам заборонено продавати.
Якщо у відповідь запросять перевірити інформацію, то дотримуйтесь прохання, відправте інакше відскановані документи. У вас ще є шанс успішно зареєструватися.
Після того, як вам прийде сповіщення про успішну реєстрацію, при вході в акаунт вас можуть запросити QR код — це 2 step verification.
Для проходження верифікації вам потрібно завантажити Google Authenticator (він є в AppStore або ж на Play Market). Після цього ви заходите в додаток, натискаєте на "+" і далі наводите камеру на цей QR-код. Після цього в додатку з'явиться код, що необхідно ввести в поле Enter OTP і натиснути Verify OTP and continue.
Рекомендуємо зробити скріншот QR-коду і зберегти його в місці, до якого завжди є доступ. Це дозволить вам зберегти акаунт у разі втрати телефону.
Як пройти Tax interview і додати Deposit method?
Після того, як ви потрапите у свій акаунт, вам необхідно буде пройти Tax interview і додати Deposit method.
Відповідно до скріншоту вище, вказуємо дані із вже заповнених у вашому обліковому записі, вводимо ім'я магазину і номер картки Payoneer.
Тепер залишилося пройти Tax interview.
Повторюємо всі дії відповідно до скріншотів.
Потім заповнюємо дані, що збігаються з інформацією в обліковому записі. Поле State варто пропустити.
У наступному вікні вказуємо ім'я і переходимо до заповненого бланку, де натискаємо Submit.
Вітаємо, ви щасливий володар Individual-акаунта.
Переведення акаунта на Professional-план
Оскільки ми реєстрували Individual-акаунт, вам доведеться перевести його на Professional. Для цього рекомендуємо почекати якийсь час (півдня/день) з моменту успішної реєстрації.
Навіщо здійснювати переведення? Інструменти, призначені для Individual-акаунта дуже обмежені, починаючи від кількості продажів на місяць, закінчуючи можливостями налаштування реклами.
Якщо через деякий час на акаунт не надійшли обмежувальні повідомлення — обліковий запис можна переводити.
У верхньому правому куті вибираємо Settings ⇒ Account Info.
Після чого вам відкриється наступне вікно, де слід вибрати Manage.
Наступним кроком натискаємо Upgrade.
Потім — Proceed.
Основна інформація у нас вже вказана, нас просять дозаповнити. Вводимо свій номер телефону, підтверджуємо його кодом за допомогою SMS.
У наступному вікні вручну заповнюємо всі звичні нам дані.
Далі відповідаємо на кілька простих запитань:
- Якщо ви будете ввозити товар на склади Amazon — ставимо Yes.
- No
- Тут ви можете вибрати будь-яку кількість товарів, яку плануєте виставити на Amazon.
В останньому вікні вибираємо категорії товарів і натискаємо Finish.
Вітаємо, ви успішно перевели свій акаунт на Professional-план!
Підсумок
Якщо підготувати всю інформацію заздалегідь, то нічого страшного в реєстрації Amazon-акаунта немає. Але все ж хочемо відзначити, що правила і політики Amazon постійно змінюються, інтерфейс, який представлений в скріншотах може відрізнятися, як і проходження Tax interview може бути в процесі реєстрації акаунта або після.
Головне дотримуватися основних правил:
- підготуйте інформацію для реєстрації акаунта заздалегідь;
- інформація в паспорті, в акаунті і в банківській виписці повинна співпадати;
- скани доданих документів повинні бути високої якості та легко читатися.
Успішних продажів!