Креатив без обмежень: як ситуативні та масштабні ідеї допомагають бізнесам закривати благодійні збори
28 березня, 2023
Благодійний фонд «Діти Героїв» опікується дітьми, які втратили батьків під час війни. Їм надають психологічну, юридичну, фінансову, медичну, екстрену допомогу, а також займаються дитячою соціалізацією. Зараз Фонд підтримує понад 4 000 дітей та супроводжуватиме підопічних аж до повноліття, допомагаючи досягати успіхів попри перенесену трагедію та підтримуючи їхні здібності, інтереси, психологічне та фізичне здоров'я.
Маленьких донатів не буває, адже кожна пожертва так чи інакше рятує життя тому, хто її потребує. У колабораціях бізнесів та благодійних організацій важливо правильно сформувати й подати зрозумілу і привабливу креативну ідею, за якою охоче піде аудиторія. Іноді для цього достатньо проявити пильність у ситуативі, а іноді слід розробити справді великий задум. Нижче розглянемо такі приклади успішних колаборацій БФ «Діти Героїв» з бізнесами різного спрямування.
Благодійні плюшеві ведмеді від Cher17 на 14 лютого
Напередодні Дня святого Валентина масмаркет-бренд CHER17 та компанія BigMishki відкрили збір на потреби Фонду «Діти Героїв», аби допомогти Фонду закрити критичні потреби підопічних. У межах благодійної компанії впродовж майже двох тижнів клієнти могли придбати у магазинах CHER17 м’які іграшки. Сто відсотків прибутку з продажів плюшевих ведмедів бренд переводив до Фонду. Реалізація такої тематичної колаборації двох різних бізнесів змогла стати дуже корисною благодійному сектору.
Благодійні дні в екопарку Dereville
Кількість підопічних Фонду щодня зростає, тож зростає і кількість родин, яким потрібна екстрена матеріальна допомога. Аби пришвидшити фінансове забезпечення для 60 нових родин Фонду, екопарк Dereville на Чернігівщині запустив збір на суму 300 000 гривень. Кожен гість парку може допомагати дітям, купуючи квиток на екскурсію, 20% вартості якої перераховуються до Фонду. Окрім цього відвідувачі можуть додатково долучитись до ініціативи та перерахувати до Фонду власну суму.
Екопарк також запустив ініціативу, спрямовану на психологічну реабілітацію підопічних: вони відвідують безкоштовні екскурсії та відновлюють душевний стан контактуючи з унікальною природою та більше, ніж сорока видами тварин. Уся реабілітація відбувається під наглядом психолога.
Перша лімітована колекція одягу «Україна» від Platfor.ma
На день Соборності Platfor.ma випустила лімітовану колекцію вʼязаного одягу на честь українських регіонів: Донбас, Галичина, Таврія, Наддніпрянщина, Крим, Полісся тощо. У набір увійшли светр, шкарпетки та шарф. Дроп розігрували на аукціоні з мінімальним кроком у 100 грн, а виручені кошти розподілили серед важливих соціальних ініціатив, серед яких був і БФ «Діти Героїв».
Для компанії така колекція стала першою та засвітилася у багатьох інфлюєнсерів. А також ініціатива отримала потужний фідбек від аудиторії, яка охоче приєдналась до благодійності. Таким чином діджитал-бренд вперше зміг фізично «вийти у світ», а разом з цим направити кошти на допомогу важливим соціальним ініціативам.
Стратегічна консультація для брендів за донат у Co.lab
БФ «Діти Героїв» та брендингова агенція Co.lab запустили тримісячну програму, завдяки якій бізнеси отримують стратегічні консультації з розвитку свого продукту в обмін на донат до Фонду. В межах проєкту підприємства отримують експрес-аудит та брейншторм для виходу на нові ринки, рекомендації щодо пошуку цільової аудиторії, правильні брендингові акценти. На основі отриманих даних агенція надає план дій, який стане в пригоді як стартапам, так і великим виробникам. Консультуючись у Co.lab, учасники ініціативи допомагають дітям Фонду отримати все необхідне для навчання, лікування, психологічного розвитку та комфортного життя.
Для українських реалій взаємодія бізнесу та благодійності стає дедалі більш звичною історією. Адже окрім пришвидшення досягнення мети благодійних зборів, співпраця з соціально важливими ініціативами допомагає брендам знайти нових клієнтів та зміцнити лояльність тих, хто є прихильниками компанії. Також для бізнесу, який креативно та доречно підходить до турботи про соціум, така взаємодія допоможе підвищити репутацію.