Пирогова
Популяризація домашньої та національної кухонь завдяки бізнесу з випікання та продажу пирогів — вкрай актуальна сфера діяльності. Особливістю такого закладу стане позиціювання як кафе з домашньою випічкою.
Заплануйте, які види послуг заклад надаватиме:
- виробництво та подача різних пирогів; 
- пироги на винос; 
- доставка пирогів. 
Цей перелік послуг покликаний охопити максимальну аудиторію та задовольнити попит різних категорій споживачів. Успіх справи залежатиме від правильності вибору формату роботи. Продавати пироги можна по-різному: у власній пекарні, у кіоску, на прилавку і навіть через автомат.
Як вибрати інгредієнти?
Традиційні інгредієнти пирогів добре відомі навіть далеким від кулінарії людям. Бізнес використовує такі ж продукти, лише у промислових масштабах. Від обраних інгредієнтів залежатиме якість продукції та попит на неї. Для випікання пирогів на продаж необхідно знайти постачальників таких продуктів: борошно, дріжджі, вершкове масло, цукор, сіль, картопля, яйце, капуста, ягідне та яблучне варення, м'ясо, риба, сир.
Як відкрити свою пекарню з нуля покроково:
- Знайти свій формат та концепцію. 
- Провести дослідження попиту продукції. 
- Створити власну асортиментну матрицю: для початку хоча б 5-10 популярних видів продукції. 
- Визначити технологічний процес та яке необхідне обладнання для виробництва. 
- Знайти приміщення, яке підійде під вашу концепцію та бюджет. 
- Продумати, де продавати: запустити доставку, відкрити кафе чи магазин у прохідному місці. 
- Обрати кваліфікований персонал. 
- Запустити рекламу. 
- Постійно аналізувати свої технологічні карти, сировину від постачальників, статистику продажів.