Пирогова
Популяризація домашньої та національної кухонь завдяки бізнесу з випікання та продажу пирогів — вкрай актуальна сфера діяльності. Особливістю такого закладу стане позиціювання як кафе з домашньою випічкою.
Заплануйте, які види послуг заклад надаватиме:
- виробництво та подача різних пирогів;
- пироги на винос;
- доставка пирогів.
Цей перелік послуг покликаний охопити максимальну аудиторію та задовольнити попит різних категорій споживачів. Успіх справи залежатиме від правильності вибору формату роботи. Продавати пироги можна по-різному: у власній пекарні, у кіоску, на прилавку і навіть через автомат.
Як вибрати інгредієнти?
Традиційні інгредієнти пирогів добре відомі навіть далеким від кулінарії людям. Бізнес використовує такі ж продукти, лише у промислових масштабах. Від обраних інгредієнтів залежатиме якість продукції та попит на неї. Для випікання пирогів на продаж необхідно знайти постачальників таких продуктів: борошно, дріжджі, вершкове масло, цукор, сіль, картопля, яйце, капуста, ягідне та яблучне варення, м'ясо, риба, сир.
Як відкрити свою пекарню з нуля покроково:
- Знайти свій формат та концепцію.
- Провести дослідження попиту продукції.
- Створити власну асортиментну матрицю: для початку хоча б 5-10 популярних видів продукції.
- Визначити технологічний процес та яке необхідне обладнання для виробництва.
- Знайти приміщення, яке підійде під вашу концепцію та бюджет.
- Продумати, де продавати: запустити доставку, відкрити кафе чи магазин у прохідному місці.
- Обрати кваліфікований персонал.
- Запустити рекламу.
- Постійно аналізувати свої технологічні карти, сировину від постачальників, статистику продажів.