Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Оподаткування

ДПС: Як правильно проводити розрахункові операції через РРО у разі продажу товарів через Інтернет

img

Кременчуцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області роз'яснює, що використання реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних РРО в Інтернет-магазинах залежить від того, у якій формі проводяться грошові операції: безготівковій чи готівковій.

 

Обов’язкове використання РРО

Може скластися хибне враження, що це питання для Інтернет-магазинів не актуальне, адже зазвичай оплата проходить без передачі готівки з рук у руки, але це не так. Адже коли покупці розраховуються за товар з використанням сервісу онлайн-оплати — цей розрахунок не вважається безготівковим, а значить застосування РРО є обов’язковим.

Також це стосується і звичайних переводів на номер платіжної картки з іншої картки. Окрім того, без РРО не обійтись, якщо в інтернет-магазину є кур’єрська служба, яка передає товар та приймає оплату.

 

Безготівкова форма розрахункових операцій

Інтернет-магазин не зобов’язаний використовувати РРО, коли грошові операції проводяться лише у безготівковій формі:

  1. Товар оплачується переводом з розрахункового рахунку покупця на розрахунковий рахунок Інтернет-магазину. Наприклад, оплата через номер IBAN.
  2. Товар оплачується через касу банку, переказом на розрахунковий рахунок магазину. Попри те, що покупець використовує готівку, така операція вважається безготівковою.
  3. Товар оплачується через банківський термінал самообслуговування. Такі термінали можна часто зустріти у відділеннях банку та за їх межами. Не варто плутати з POS-терміналами, які обслуговуються касирами.
  4. Якщо товар передає кур’єр поштової служби й сам приймає оплату, фіскальний чек видає він.
  5. Відсутнє місце здійснення розрахунку. Якщо Інтернет-магазин займається продажем товарів або послуг, які передаються покупцю через Інтернет, РРО не застосовується. Це можуть бути послуги зі створення дизайну, продаж програм або додатків тощо.

 

Але, якщо підприємець займається створенням, наприклад, макету банера, а потім роздруковує його та передає покупцю — застосування РРО є обов’язковим.

В усіх інших випадках, коли розрахункові операції не вважаються безготівковими, РРО обов’язкове.