Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Як просувати інтернет-магазин, створений на конструкторі

01.03.2024, 09:00
Story Image

Ecommerce-конструктор — це платформа, яка дає можливість створити вітрину з товарами без знання програмування. Завдяки готовим шаблонам, ви швидко запускаєте сайт за кілька годин-днів-тижнів, не витрачаючи додатковий бюджет на розробників. Однак тут виникає два закономірних питання:

  • Чи витримає такий сайт стабільний трафік?
  • Чи підходить така онлайн-вітрина вашого магазину для запуску Google Shopping, Performance Max та інших маркетингових кампаній? 

 

Переваги та недоліки сайтів-конструкторів

Є кілька основних переваг, чому підприємці відмовляються від власної розробки, а йдуть до конструкторів. В основному це:

  • Нижча вартість: не потрібно наймати розробників або звертатися до вебагенції.
  • Швидкість: такий сайт створюється швидше, а розробка не потребує спеціальних навичок.
  • Можливість інтеграції з сервісами та продуктами, які потрібні підприємцю для організації продажів. В Україні це інтеграції з поштовими компаніями, банками, платіжними системами тощо. 

Попри це є і певні недоліки конструкторів, серед яких:

  • Відсутність 100% контролю над кодом сайту, що унеможливлює додавання унікальних функцій, які можуть бути потрібні.
  • Залежність від оновлень ecommerce-платформи, на якій створено сайт. Тож якщо в коді конструктора збій, то він транслюється на усі сайти, що створені на базі однієї платформи. 
  • Ненадійність безпеки, бо лише на окремому сайті ви зможете використовувати власні сертифікати SSL (засіб захисту особистої інформації користувачів).

     

Просування магазину на конструкторі. Як правильно будувати стратегію?

Маркетинг магазину створеного на конструкторі, відрізняється від маркетингу сайту власної розробки в декількох основних аспектах:

  • Швидкість інтеграції з іншими сервісами: в конструкторі, зазвичай, вже вбудовані можливості інтеграції з різноманітними маркетинговими сервісами, необхідними для інтернет-магазину. А от при власній розробці ви маєте сплачувати команді розробників за кожну інтеграцію окремо. Це значно впливає на витрати з вашого бюджету.
  • Унікальність дизайну: сайти, створені на конструкторі, можуть мати обмежені можливості для створення унікального дизайну, оскільки вони базуються на шаблонах. Разом з тим нерідко  дизайни магазинів в одній і тій самій ніші подібні. Подивіться лише на популярні українські магазини — у них UX (User Experience, досвід користування) максимально схожий між собою. Навіть рекламні банери часто розташовані в одних і тих же місцях.
  • Реклама від ecommerce-платформи: деякі конструктори можуть розміщувати сторонню рекламу або свій логотип на вашому сайті. Щоб прибрати рекламу, підприємцю потрібно додатково оплачувати цю послугу. 

 

Ще 5-7 років тому усі digital-маркетологи казали, що просувати магазин, який було створено на конструкторі, важко й дорого. Але ринок змінився завдяки розвитку IT-технологій — майже усі конструктори сьогодні добре функціонують в синхроні з Google Ads/Facebook Ads та іншими інструментами. Сайти здатні витримувати постійний стабільний трафік. Це говорить про розвиток NoCode/LowCode-технологій (платформи, які дозволяють бізнесам розгортати програми без спеціальних знань в IT). 

 

Якими каналами просувати магазин, створений на конструкторі? 

Якщо узагальнювати, то у вас є всього 6 каналів, по яких до вас можуть прийти покупці, незалежно від того, просуваєте ви сайт власної розробки чи створений на конструкторі:

  • Direct — це прямий трафік; коли людина напряму вводить адресу сайту в браузері.
  • Email — мейл-маркетинг; трафік з ваших розсилок поштою.
  • Referrals — реферальні посилання зі сторонніх ресурсів.
  • Social — трафік з соцмереж.
  • Organic search — трафік з пошуковиків, SEO.
  • Paid search — платний трафік з пошуковиків, PPC. Сюди також відносять Google Shopping як, напевно, найефективніший маркетинговий інструмент наразі для магазинів.
  • Display ads — трафік з відеореклами. 

 

І це все. Інших каналів трафіку для магазину немає. Тому якщо ви створили вітрину на конструкторі, і думаєте, яким чином отримати продажі — проаналізуйте 5-10 сайтів конкурентів і дивіться, як вони розподіляють рекламні бюджети. 

 

Під час підготовки стратегії особливу увагу зверніть на:

  • Якість контенту: важливо, щоб контент вашого магазину був цікавим та корисним.
  • Постійне вдосконалення: вам потрібно регулярно оновлювати та покращувати рекламні оголошення. 
  • Акцентування уваги: якщо у вас невеликий сайт на конструкторі, вкладайте бюджет лише в ті канали, які дадуть продажі в найближчій перспективі. Це важливо, адже малому бізнесу потрібно, щоб інвестиції в маркетинг приносили результат якомога швидше. 

     

З урахуванням конкуренції на онлайн-ринку, просування магазину на конструкторі може потребувати певних ресурсів, однак якщо ви дотримуєтесь відповідної стратегії та орієнтуєтеся в першу чергу на канали трафіку, вказані вище, то результату можна досягти в найближчі 3-4 місяці. Основне питання, на яке ви маєте відповісти — звідки у вашого конкурента покупці? Відштовхуючись від цієї відповіді, ви й маєте будувати маркетингову стратегію. 

Василь Солонецький
Історія від
Василь Солонецький
СЕО агенції Sova Marketing