Ecommerce-конструктор — це платформа, яка дає можливість створити вітрину з товарами без знання програмування. Завдяки готовим шаблонам, ви швидко запускаєте сайт за кілька годин-днів-тижнів, не витрачаючи додатковий бюджет на розробників. Однак тут виникає два закономірних питання:
Переваги та недоліки сайтів-конструкторів
Є кілька основних переваг, чому підприємці відмовляються від власної розробки, а йдуть до конструкторів. В основному це:
Попри це є і певні недоліки конструкторів, серед яких:
Ненадійність безпеки, бо лише на окремому сайті ви зможете використовувати власні сертифікати SSL (засіб захисту особистої інформації користувачів).
Просування магазину на конструкторі. Як правильно будувати стратегію?
Маркетинг магазину створеного на конструкторі, відрізняється від маркетингу сайту власної розробки в декількох основних аспектах:
Ще 5-7 років тому усі digital-маркетологи казали, що просувати магазин, який було створено на конструкторі, важко й дорого. Але ринок змінився завдяки розвитку IT-технологій — майже усі конструктори сьогодні добре функціонують в синхроні з Google Ads/Facebook Ads та іншими інструментами. Сайти здатні витримувати постійний стабільний трафік. Це говорить про розвиток NoCode/LowCode-технологій (платформи, які дозволяють бізнесам розгортати програми без спеціальних знань в IT).
Якими каналами просувати магазин, створений на конструкторі?
Якщо узагальнювати, то у вас є всього 6 каналів, по яких до вас можуть прийти покупці, незалежно від того, просуваєте ви сайт власної розробки чи створений на конструкторі:
І це все. Інших каналів трафіку для магазину немає. Тому якщо ви створили вітрину на конструкторі, і думаєте, яким чином отримати продажі — проаналізуйте 5-10 сайтів конкурентів і дивіться, як вони розподіляють рекламні бюджети.
Під час підготовки стратегії особливу увагу зверніть на:
Акцентування уваги: якщо у вас невеликий сайт на конструкторі, вкладайте бюджет лише в ті канали, які дадуть продажі в найближчій перспективі. Це важливо, адже малому бізнесу потрібно, щоб інвестиції в маркетинг приносили результат якомога швидше.
З урахуванням конкуренції на онлайн-ринку, просування магазину на конструкторі може потребувати певних ресурсів, однак якщо ви дотримуєтесь відповідної стратегії та орієнтуєтеся в першу чергу на канали трафіку, вказані вище, то результату можна досягти в найближчі 3-4 місяці. Основне питання, на яке ви маєте відповісти — звідки у вашого конкурента покупці? Відштовхуючись від цієї відповіді, ви й маєте будувати маркетингову стратегію.