Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Як бренду транслювати власні цінності так, щоб клієнти хотіли їх розділяти. Поради від комунікаційної агенції «ВАРТО»

21.01.2024, 09:53
Story Image

У своїх комунікаціях бізнесу важливо ефективно транслювати «я» бренду. Маніфестуючи власні цінності та позиції, компанія здобуває найважливіше — прихильність аудиторії. Стати lovemark та розбудувати власну спільноту вдасться, якщо залучати клієнтів за допомогою спільних цінностей. Як брендам комунікувати про свою філософію так, щоб вона знаходила відгук у серцях широкого кола споживачів — діляться досвідом та порадами фахівці агенції комунікацій «ВАРТО».

 

Для чого компаніям цінності

Мрія кожного бізнесу — стати брендом, який викликає позитивні емоції в аудиторії та діє як магніт для людей, близьких за цінностями та естетикою. Наразі більшість споживачів сприймає цінності компаній як пріоритетний критерій, на рівні з якістю та вартістю. Так за даними RepTrack Trust Report 2023, 63% клієнтів з усього світу віддають перевагу товарам та послугам, які мають місію, що відображає їхні цінності та переконання, і уникають тих, хто цього не робить. Спільні цінності зближують компанію зі її цільовою аудиторією і посилюють їхнє бажання взаємодіяти з брендом якомога частіше. Так люди вирізняють ті бізнеси, з якими їм приємніше мандрувати життям. Рішення бути на одній хвилі з аудиторією може гарантувати підприємству  прихильність клієнтів на довгі роки. 

Аби цінності компанії не перетворювалися на порожні слова на сайті в розділі «про нас», їх треба активно впроваджувати у комунікаційну стратегію. Адже поки корпоративні принципи не вплітаються в повсякденну комунікацію, вони можуть лишатись непомітними. Тому musthave для кожного бізнесу — регулярно публічно підсвічувати ті речі, які відрізняють компанію від інших конкурентів на ринку.

 

Локальна специфіка перемагає глобальність

Іноді регіональний вайб та локальний колорит — те, що здатне об'єднати бізнес з цільовою аудиторією. Наприклад, так сталося з одеською мережею супермаркетів після їхнього оновлення. Запуск нового позиціювання як місцевого бренду дозволило локальній мережі конкурувати з національними торговельними гігантами, які заходили в місто. 

Виявилося, що автентичний супермаркет по-одеськи — те, що найбільше подобається жартівливим одеситам. Саме це відобразили в новому візуалі компанії. Прогресивність та інтелігентна місцева неповторність, яку бренд транслював у своїх комунікаціях, змінив ставлення містян до знайомої мережі магазинів. А вже за рік після початку впровадження змін у стратегію комунікацій, вдалося збільшити середній чек на 8% та залучити нову цільову аудиторію 35-45 років, яка найактивніше здійснює покупки.

 

Індивідуальність бренду

Типова помилка сучасних компаній — транслювати чужу або шаблонну щирість і відкритість, декларувати це як цінності компанії. Хоча насправді, бренд піддивився такий стиль в іншої компанії. Так розмивається індивідуальність підприємства, втрачається його особливість. Але ж про що тоді розповідати?

Можемо порадити зосередитися на найсильніших сторонах компанії, які вдаються їй винятково добре. У нашого клієнта, львівської мережі дитячих поліклінік, була дилема: залишатися суто дитячою клінікою чи розвивати ще й послуги для дорослих. У межах розробки комунікаційної стратегії було проведено опитування. Згідно з результатами, респонденти наголосили, що для них цінніше та важливіше знати, що вони звертаються до лікарів, які спеціалізуються саме на дитячій медицині. Так наявна філософія компанії з акцентом на високу експертність та спеціалізованість на дітях стала точкою опори для побудови всієї комунікаційної стратегії. Виняткові характеристики компанії лягли в основу позиціювання бренду. 

 

Говорити про цінності треба системно

Системний підхід до просування цінностей — важлива  складова успішних комунікацій.  Практично неможливо ефективно та цілісно доносити позиціювання бренду без синхронізації всіх засобів спілкування каналів у різних точках дотику зі споживачем. Так, наприклад, в однієї української мережі шкіл англійської мови виникла проблема множинності інтерпретацій цінностей компанії. Адже кожен філіал на старті співпраці транслював принципи роботи по-своєму, не було якогось одного узгодженого стилю. Тому формування єдиної комунікаційної стратегії для просування послуг стало основним методом для створення цілісного позиціювання бренду. Важливо було досягнути єдності як візуального, так і текстового контенту для всіх філіалів школи та його відповідності задачам та цілям стратегії бренду.

Зміни можна було помітити вже за три місяці: усі медіаканали зазвучали в унісон, скоординований tone of voice підсилив головні меседжі, а кількість нових учнів зросла.

Привертаючи увагу до своєї філософії та позиціювання, бізнес завойовує найважливіший актив — підтримку аудиторії та нових клієнтів. Транслювати власні цінності так, щоб клієнти хотіли їх розділяти — задача не проста. Але із продуманою комунікаційною стратегією — цілком реалістична.

Агенція комунікацій «ВАРТО»
Історія від
Агенція комунікацій «ВАРТО»
Інші історії
Всі історії
logo
Маркетинг
5 фундаментальних правил копірайтингу для збільшення продажів
Текст — сильний та ефективний інструмент комунікації між бізнесом та клієнтами. Застосування фундаментальних правил копірайтингу допоможуть вибудувати міцні стосунки з покупцями, підвищити лояльність аудиторії та збільшити продажі.
logo
Маркетинг
SMM-тренди 2025: як дієво просувати бренд у соцмережах
Аудиторія стає вибагливішою, а конкуренція жорсткішою через велику кількість контенту. Тому SMM у 2025 вже не буде таким, як торік.
logo
Маркетинг
Як організувати святковий розпродаж із вигодою для бізнесу
Розпродаж у сезон свят — це нагода «ввімкнути» інтерес у клієнтів: залучити нових, а також приємно вразити лояльних та активувати тих, хто давно не купував.
logo
Маркетинг
Які бізнес-задачі може вирішити якісний SMM. Рекомендації від агенції комунікацій «ВАРТО»
Ефективно реалізований SMM підсилює інформаційне поле бренду. Завдяки різним соціальним мережам аудиторія компанії отримає можливість першими дізнаватися про новини вашого бренду, першими читати свіжі публікації у ЗМІ та брати участь у житті бренду через голосування або обговорення в коментарях.