Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

єРобота: виробник металорізальних лазерних верстатів планує подвоїти своє виробництво завдяки гранту

12.01.2024, 15:00
Story Image

Інвестиції у технології, сервісне обслуговування та робота з персоналом — така формула успіху компанії ARAMIS. Уже 15 років поспіль підприємство Сергія Шевченка спеціалізується на виробництві високотехнологічного обробного обладнання і є одним із провідних виробників металорізних лазерних верстатів у Східній Європі. 30% своєї продукції ARAMIS, що має структурний підрозділ у Чехії, експортує. Водночас на українському ринку її доля перевищує 40%.

 

Робота у поєднанні з навчанням

Компанія готує власних спеціалістів — як робітників, так і фахівців науково-дослідного і конструкторського відділів. Для цього було створено освітню академію, розроблено програму навчання та систему атестації. Сергій певен, що інвестиції в освіту необхідні, оскільки це дозволяє зберігати кадровий потенціал компанії, що в умовах війни вкрай важливо. Навчають людей не призовного віку та демобілізованих. Зараз у штаті компанії понад сотня працівників. 

 

Інвестиції в розвиток

Сергій постійно інвестує кошти у розвиток та обладнання, адже дуже важливо забезпечувати можливості для масштабування бізнесу. 

«Це високотехнологічна галузь, для розвитку якої потрібне ефективне виробництво, власні конструкторські відділи, постійне вдосконалення програмного забезпечення та технологічного процесу», — Сергій Шевченко, засновник та CEO компанії ARAMIS

Попри повномасштабне вторгнення, компанія планує за три роки подвоїти виробництво.

«За час війни ми інвестували близько 60 мільйонів гривень у різні засоби виробництва і, в першу чергу, в підвищення продуктивності, автоматизації виробництва і, як наслідок, ефективності підприємства. І те, що держава допомагає грантами, дозволяє нам швидше розвиватися», — Сергій Шевченко, засновник та СЕО компанії ARAMIS

 

На грант для переробних підприємств від Міністерства економіки України компанія придбала обладнання та складські навантажувальні системи, що дозволило значно покращити бізнес-процеси. 

 

My image

Довідково:

Урядова грантова програма «єРобота» діє з 1 липня 2022 року і передбачає підтримку малого і середнього бізнесу. Серед її переваг — можливість для кожного охочого створити чи розвивати власний бізнес за напрямками:

  • Грант на власну справу

  • Грант на переробне підприємство

  • Грант для ветеранів та членів їхніх сімей

  • Грант на сад

  • Грант на теплицю

Програму запущено з ініціативи Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, Міністерства економіки України спільно з Міністерством цифрової трансформації України, Міністерством аграрної політики та продовольства України, Державною службою зайнятості України та Ощадбанком.

Державна програма підтримки підприємців «єРобота»
Історія від
Державна програма підтримки підприємців «єРобота»
Інші історії
Всі історії
logo
Масштабування
Відкриття магазину на Etsy: як уникнути розповсюджених помилок під час реєстрації в Payoneer для Etsy Payments
Відкриття онлайн-магазину на міжнародних маркетплейсах — це чудовий шанс для українських виробників продавати свої товари мільйонам потенційних покупців по всьому світу.
logo
Масштабування
Розвиток бренду Gusto: історія успіху фіналістки Grand Pitch Day акселератора «Власне» Наталії Щербини
Завдяки участі в проєкті фіналістка змогла залучити до 900 000 гривень на розвиток власної справи. Отримані кошти допомогли їй не лише зміцнити позиції бренду на ринку, але й підготуватися до подальшого зростання.
logo
Масштабування
Як створюються успішні бізнеси: історії фіналістів Grand Pitch Day програми «Власне»
Програма надала 4 000 учасників освітню, менторську та фінансову підтримки, забезпечуючи підприємців необхідними знаннями та наставництвом для успішного зростання їхніх бізнесів.
logo
Масштабування
Масштабування бізнесу: як вийти за межі соціальних мереж та збільшити продажі
На певній стадії розвитку бізнесу в соцмережах виникає момент, коли ці платформи перестають задовольняти базові підприємницькі потреби. А тому виникає необхідність перейти до більш комплексного рішення — створення повноцінного інтернет-магазину.