Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Українські компанії відкрили нові шляхи для масштабування: підсумки торговельної місії до Латвії

11.04.2025, 12:41

Із 7 до 8 квітня 2025 року відбулася торговельна місія до Латвії, організована Офісом з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами й за підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини. До неї долучилося 10 українських компаній, що спеціалізуються на виробництві товарів і рішеннях для вантажного та пасажирського транспорту й логістики. Серед них — обслуговування та модернізація локомотивів, виробництво залізничних осей для колісних пар, систем автоматизації, вагового обладнання, IT-рішень й інших інноваційних продуктів. 


Метою місії було створення нових експортних можливостей, зміцнення економічної співпраці між Україною та Латвією, а також розширення бізнес-зв’язків у країнах  Балтії. Зокрема, компанії-учасники:

  • Отримали інсайти — візит до офісу та безпосереднього будівництва Rail Baltica — наймасштабнішого інфраструктурного проєкту країн Балтії на найближчі 5 років, що об’єднає Таллінн та Вільнюс спільним логістичним коридором довжиною  659 км через усі три країни. 

  • Провели огляди — знайомство із сучасними пасажирськими електропотягами залізничного оператора ViVi, їх обслуговуванням та специфікою роботи.

  • Провели 100 B2B-зустрічей — індивідуальні перемовини з потенційними партнерами з Латвії, Литви та Естонії: дистриб’юторами, представниками портів, обслуговувачами електропотягів і локомотивів тощо.
     

У межах торговельної місії також проведено бізнес-форум на 70+ учасників. Подія об’єднала представників урядових структур з Латвії та України, а також бізнесу з України, Латвії, Литви та Естонії. Українську бізнес-делегацію очолив Володимир Федорчук, заступник державного секретаря Кабінету Міністрів України, який урочисто відкрив бізнес-форум 8 квітня у Ризі. Також з вітальним словом виступила керівниця компонента програми EU4Business Анна Гайдучок. 
Учасники змогли ознайомитися з презентаціями від експертів щодо стану ринку обох країн, трендів та можливостей співпраці, а саме: 

  • Крістіна Малнача, заступниця державного секретаря Міністерства транспорту Латвії, презентувала огляд проєкту державного значення Rail Baltica, його імплементацію, фази виконання та опції для залучення бізнесу, зокрема українського до публічних закупівель у межах проєкту. 

  • Патрікс Маркевич, директор залізничного департаменту Міністерства транспорту Латвії, поділився аналітикою щодо стану вантажних і пасажирських перевезень у країні, стратегією щодо модернізації та можливостями співпраці з ЄС у розвитку мультимодальних перевезень. 

  • Олексій Грушецький, заступник директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту, презентував огляд українського ринку залізничного обладнання й тенденції, які визначила повномасштабна війна з російською федерацією, зокрема щодо збільшення експорту до  Європейського Союзу, особливо до країн Балтії. 
     

Також у панельній дискусії Beyond borders: Transforming supply chains експерти обговорили виклики та можливості, що виникають на тлі змін у глобальній логістиці, поділилися прикладами адаптації бізнес-моделей, підходами до формування ефективного постачання та важливістю стратегічного партнерства в найближчому майбутньому.


Торговельна місія до Латвії стала важливим кроком для просування українського бізнесу на нові ринки та сприятиме посиленню економічної співпраці між Україною і країнами Балтії. 

Довідково
Торговельна місія до Латвії організована Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес у межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом й урядом Німеччини.

Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення найкращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту. Детальніше: www.eu4business.org.ua.

Зміст публікації є виключною відповідальністю Офісу з розвитку підприємництва та експорту й не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини.

Інформаційний партнер — видання «Залізничне постачання».

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Інноваційний тріумф snEco: від сирного перекусу до глобального визнання
Сучасна харчова індустрія стрімко розвивається, і нові бренди, як український стартап snEco, пропонують інноваційні рішення для свідомих споживачів. Заснований у 2020 році, snEco прагне змінити підхід до звичних перекусів.
logo
Виставкова діяльність
Від візитера до експонента: шлях компанії «Арніка органік» та результати участі у BIOFACH 2023
Агропромислова група (АГ) «Арніка» («Арніка органік») — один з найбільших виробників та експортерів органічної сільськогосподарської продукції в Україні, а також один із найбільших органічних холдингів Європи за обсягом сертифікованого земельного банку.
logo
Виставкова діяльність
Участь у практичній програмі Export to Sweden та тендер на постачання 20 000 пляшок українського вина: історія Villa Tinta
Компанія «Винхол Оксамитне» — сімейна виноробня з повним циклом виробництва, заснована Валерієм Тінтуловим у 1998 році в Одеській області на території, де 120 років тому розташовувалося виноградне шато графа Давидова.
logo
Виставкова діяльність
Національний стенд України на Hannover Messe 2024
Hannover Messe 2024 - найбільша у світі промислова виставка, яка щорічно збирає близько 6 000 експонатів та до 250 000 відвідувачів з усього світу.