Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

10 українських IT-компаній представлені на Stockholm Tech Show 2024

22.09.2024, 09:00

У Швеції завершилися найважливіша технологічна виставка на скандинавському ринку — Stockholm Tech Show, яка обʼєднала покупців високотехнологічних рішень, інвесторів, розробників, ІТ-лідерів і технологічних новаторів. Головними темами цьогорічного заходу стали: AI & Big Data, Cyber Security & Cloud, Data Center, DevOps та Mobility.

 

Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес та Open Trade Gate Sweden у співпраці з Асоціацією «IT Ukraine» вже вдруге організували Колективний стенд України, у межах якого цьогоріч представлені 10 українських ІТ-компаній, що займаються розробкою програмного забезпечення, автоматизацією бізнес-процесів, пропонують інноваційні рішення на основі хмарних технологій, кібербезпеки, а також надають консалтингові послуги для FinTech, EdTech, Retail, Logistics та інших індустрій. 

 

Stockholm Tech Show 2024 — одна з найпотужніших міжнародних технологічних виставок Північної Європи, яка є чудовою платформою для промоції інновацій та технологічних продуктів, а також для обміну досвідом, установлення надійних партнерських зв’язків і розвитку ІТ-бізнесу.

Протягом двох насичених днів компанії-учасники Колективного стенда України провели 300 B2b-зустрічей з потенційними партнерами зі Швеції, Норвегії, Фінляндії, Данії, Нідерландів, Великої Британії, США, Словаччини, Німеччини, Бельгії, Португалії, Польщі, Туреччини та Аргентини.

У перший день заходу українську експозицію відвідали Надзвичайний і Повноважний Посол України в Королівстві Швеція Андрій Плахотнюк, а також Діана Янсе — Державний секретар Міністерства закордонних справ Королівства Швеція.

 

Окрім того, учасники Колективного стенда України — Geniusee, InDevLab, Partnerway, а також партнери стенда Асоціація IT Ukraine взяли участь у конференції виставки. Під час панельної дискусії «Innovating Through Adversity: Ukrainian IT's Path to Resilience and Growth», українські компанії поділилися багатогранними стратегіями, які вони використовують для управління ризиками, посилення заходів кібербезпеки, створення середовища стійкості й стратегічної гнучкості.

 

У межах участі в Колективному стенді України учасники отримали всебічну підтримку в підготовці до міжнародної виставки, обладнане робоче місце для презентування продукції та проведення B2b-зустрічей, розміщення профілю компанії в цифровому каталозі заходу, а також коучинг-сесії зі шведськими IT-експертами.

Колективний стенд України організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та Open Trade Gate Sweden у співпраці з Асоціацією «IT Ukraine».

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Потужна українська ІТ-делегація на GITEX EUROPE 2025
З 21 до 23 травня 2025 року українські айтівці доєдналися до участі в GITEX EUROPE 2025. Виставка відбулася у Берліні й об’єднала топові компанії, інвесторів, стартапи та інноваторів із понад 100 країн світу.
logo
Виставкова діяльність
Як BIOFACH 2023 посприяв виходу українських органічних кавунів та динь на ринки ЄС
Аграрне підприємство «Дунайський аграрій» з Одещини, що спеціалізується на вирощуванні натуральних овочів, фруктів, зернових культур та виробництві продуктів тваринного походження, стало одним з учасників Національного павільйону України на найбільшій у світі виставці органічної продукції BIOFACH 2023.
Виставкова діяльність
Перший досвід участі компанії «Дубномолоко» у виставці «Anuga Dairy» та контракт на постачання 50 тонн плавлених сирів до Латвії
Компанія «Дубномолоко», ТМ «КОМО» — провідний український виробник твердих, плавлених, м’яких сирів та вершкового масла. Бренд на ринку вже понад 15 років. Сучасний завод-сироварня, розташований у місті Дубно, є одним із найпотужніших в Україні.
Виставкова діяльність
Дослідження, менторська підтримка та міжнародна виставка: що допомагає OGO FOOD масштабувати бізнес
За останні роки глобальний ринок здорових перекусів стрімко розширився. Споживачі дедалі більше цінують натуральні продукти, без доданого цукру та консервантів. Український бренд OGO FOOD став частиною цього тренду ще п’ять років тому, розпочавши з виробництва корисних снеків без глютену та цукру.