Як налагодити нові ланцюги постачання, підвищити конкурентоспроможність і відкрити нові експортні можливості? Відповіді на ці запитання шукатимуть українські компанії під час бізнес-туру до Нідерландів, що відбудеться 20-24 травня 2025 року.
Програма пропонує українським бізнес-асоціаціям та представникам органічного сектору ознайомитися з досвідом нідерландських компаній. Адже європейські колеги мають сучасні підходи до взаємодії з органічною ягідною продукцією та ефективне управління ланцюгами постачання.
У межах поїздки заплановано ділові зустрічі та візити до:
ягідного кооперативу;
підприємства з глибокої переробки ягід;
компанії-імпортера;
роздрібної мережі;
бізнес-асоціації.
Також програма бізнес-туру передбачає участь у провідній європейський виставці World of Private Label International Trade Show (PLMA), яка відбудеться в Амстердамі. Захід щорічно збирає сотні виробників, баєрів і ритейлерів з усього світу та є однією з ключових платформ для встановлення ділових контактів в індустрії private label.
Цьогоріч 10 українських компаній з ознайомлювальним візитом відвідають подію.
|
Бізнес-тур стане важливим кроком для українських бізнес-асоціацій та компаній у набутті практичного досвіду, ознайомленні з ефективними моделями організації бізнес-процесів та впровадженні найкращих європейських практик у сфері органічного виробництва.
Довідково
Бізнес-тур організований Асоціацією «Ягідництво України», державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес, громадською спілкою «Органічна Ініціатива» за підтримки Швейцарії в межах трьох програм:
Швейцарської програми сприяння імпорту (SIPPO), що впроваджується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт»,
Глобальної Програми якості та стандартів (Фаза 2), що імплементується ЮНІДО (спеціалізованою агенцією Організації Об’єднаних Націй),
Швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві з SAFOSO AG (Швейцарія).
Оновлення митного законодавства України, впроваджене Законом №3926-IX, стало кроком до гармонізації української митної системи з європейськими стандартами. Відтепер митні брокери поділяються на два типи: прямі та непрямі, що надає нові можливості для бізнесу, але також змушує клієнтів ретельно аналізувати свої потреби та відповідальність.
Понад 290 українських компаній пройшли навчання за безоплатною освітньою програмою Export Academy 2024, яка була створена для українських малих та середніх підприємств, що ведуть зовнішньоекономічну діяльність або планують експортувати.