Як налагодити нові ланцюги постачання, підвищити конкурентоспроможність і відкрити нові експортні можливості? Відповіді на ці запитання шукатимуть українські компанії під час бізнес-туру до Нідерландів, що відбудеться 20-24 травня 2025 року.
Програма пропонує українським бізнес-асоціаціям та представникам органічного сектору ознайомитися з досвідом нідерландських компаній. Адже європейські колеги мають сучасні підходи до взаємодії з органічною ягідною продукцією та ефективне управління ланцюгами постачання.
У межах поїздки заплановано ділові зустрічі та візити до:
ягідного кооперативу;
підприємства з глибокої переробки ягід;
компанії-імпортера;
роздрібної мережі;
бізнес-асоціації.
Також програма бізнес-туру передбачає участь у провідній європейський виставці World of Private Label International Trade Show (PLMA), яка відбудеться в Амстердамі. Захід щорічно збирає сотні виробників, баєрів і ритейлерів з усього світу та є однією з ключових платформ для встановлення ділових контактів в індустрії private label.
Цьогоріч 10 українських компаній з ознайомлювальним візитом відвідають подію.
|
Бізнес-тур стане важливим кроком для українських бізнес-асоціацій та компаній у набутті практичного досвіду, ознайомленні з ефективними моделями організації бізнес-процесів та впровадженні найкращих європейських практик у сфері органічного виробництва.
Довідково
Бізнес-тур організований Асоціацією «Ягідництво України», державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес, громадською спілкою «Органічна Ініціатива» за підтримки Швейцарії в межах трьох програм:
Швейцарської програми сприяння імпорту (SIPPO), що впроваджується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт»,
Глобальної Програми якості та стандартів (Фаза 2), що імплементується ЮНІДО (спеціалізованою агенцією Організації Об’єднаних Націй),
Швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві з SAFOSO AG (Швейцарія).
Оновлення митного законодавства України, впроваджене Законом №3926-IX, стало кроком до гармонізації української митної системи з європейськими стандартами. Відтепер митні брокери поділяються на два типи: прямі та непрямі, що надає нові можливості для бізнесу, але також змушує клієнтів ретельно аналізувати свої потреби та відповідальність.