Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Українська бізнес-делегація вирушає до Нідерландів

14.05.2025, 14:18
My image

Як налагодити нові ланцюги постачання, підвищити конкурентоспроможність і відкрити нові експортні можливості? Відповіді на ці запитання шукатимуть українські компанії під час бізнес-туру до Нідерландів, що відбудеться 20-24 травня 2025 року. 

Програма пропонує українським бізнес-асоціаціям та представникам органічного сектору ознайомитися з досвідом нідерландських компаній. Адже європейські колеги мають сучасні підходи до взаємодії з органічною ягідною продукцією та ефективне управління ланцюгами постачання.
 

У межах поїздки заплановано ділові зустрічі та візити до:

  • ягідного кооперативу;

  • підприємства з глибокої переробки ягід;

  • компанії-імпортера;

  • роздрібної мережі;

  • бізнес-асоціації.

Також програма бізнес-туру передбачає участь у провідній європейський виставці World of Private Label International Trade Show (PLMA), яка відбудеться в Амстердамі. Захід щорічно збирає сотні виробників, баєрів і ритейлерів з усього світу та є однією з ключових платформ для встановлення ділових контактів в індустрії private label. 

Цьогоріч 10 українських компаній з ознайомлювальним візитом відвідають подію.

 

ТОВ «Біонеріка» 

ФГ «Золота Ягода»

ТОВ «Органік Експерт»

ТОВ «Вест Беррі»

ТОВ «Кам’янка-Бузький завод продовольчих товарів»

ТОВ «Поділляагробізнес» 

ТОВ «Диво Ягода»

ТОВ  «Лаки – 2017»

ТОВ  «Сав Агро Партнер»

 

ТОВ «Торіс»


Бізнес-тур стане важливим кроком для українських бізнес-асоціацій та компаній у набутті практичного досвіду, ознайомленні з ефективними моделями організації бізнес-процесів та впровадженні найкращих європейських практик у сфері органічного виробництва.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
Експорт
Молодіжний акселератор Step In Export: як українські студенти розвинули експортні навички та перші кар’єрні можливості
Акселератор Step In Export перетворив студентів та молодих випускників з ентузіастів без досвіду в міжнародній торгівлі на фахівців, здатних розробляти реальні експортні плани й захищати їх перед бізнесом.
logo
Експорт
Вихід на міжнародний ринок: історії учасників національної освітньої програми «Світанок»
Для участі у Програмі було відібрано 100 учасників зі всієї України, які проходили інтенсивне навчання в офлайн- та онлайн-форматах на базі центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес.
logo
Експорт
Як українському бізнесу ефективно працювати із ЗЕД в умовах обмежень
Сьогодні зовнішньоекономічна діяльність — не просто напрям бізнесу, а стратегічна лінія оборони економіки України. Після початку повномасштабної війни міжнародна торгівля постала перед безпрецедентними викликами. Проте саме завдяки ЗЕД українські компанії мають змогу залучати валюту, підтримувати виробництво, зберігати робочі місця та утримувати бізнес на плаву.
logo
Експорт
Як перевірити контрагента та укласти безпечний ЗЕД-контракт
Вихід на зовнішні ринки — це великий крок для будь-якого бізнесу, але разом із новими можливостями з’являються і нові юридичні виклики. Часто підприємці, які тільки починають працювати з іноземними партнерами, стикаються з низкою проблем, припускаються дрібних, але критичних помилок у документах.