Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Під час війни Укрзалізниці вдалося налагодити системну евакуаційну кампанію та успішно працювати на економіку держави

07.04.2022, 13:00
Story Image

Евакуаційна кампанія на українській залізниці відбувається системно і злагоджено. За місяць війни перевезено понад 3 мільйони людей з центру, півдня та сходу країни на захід, а також 400 тис. — до сусідніх країн. Евакуаційні рейси всередині країни — безкоштовні.

Центральний залізничний вокзал  Києва став головним транспортним хабом для людей, які вимушені залишати свої домівки та виїжджати у більш безпечні міста і селища на захід країни та за кордон. З 24 лютого вокзал вже прийняв понад 1,5 млн пасажирів. На вокзалі надають пасажирам всю можливу допомогу – консультативні послуги, харчування, першу медичну допомогу, супровід маломобільних громадян. Координують і допомагають пасажирам волонтери, які працюють з першого дня війни. Менеджмент вокзалу створив базу даних всіх волонтерів, залучених до евакуації пасажирів, розвантаження гуманітарної допомоги, надання харчування та іншої роботи. Їх забезпечено необхідним інвентарем та посвідченнями.

«Укрзалізниця» продовжила вдосконалення сервісів для зручності пасажирів навіть під час війни. Так, на сайті Укрзалізниці доступна мапа всіх працюючих кас на вокзалах, у понад 60 населених пунктах країни. Графік роботи кас змінюється залежно від оперативної ситуації у регіоні. Усі залізничні каси, які реалізують квитки на поїзди далекого сполучення, обладнані терміналами безготівкової оплати.

Для киян Укрзалізниця запустила повноцінний кільцевий маршрут електрички. Так, шатл Дарниця — Святошин подовжено кільцем навколо Києва, що дало змогу мешканцям лівого берега від Воскресенки до Лівобережного масиву, Дарниці та Березняків безпечно та швидко діставатися  Центрального вокзалу.

Укрзалізниця з перших днів війни перевезла понад 7 тис. тонн гуманітарної допомоги із заходу на схід у пасажирських вагонах. Визначено 50 вагонів у 32 пасажирських поїздах, які  призначені на окремих маршрутах спеціально під доставку гуманітарного вантажу. Це дозволяє чітко відокремити гуманітарну місію Укрзалізниці від безпосередньої роботи – перевезення пасажирів та вантажів, а також забезпечує додаткову безпеку гуманітарного вантажу. Розвивається і вантажний напрямок – це більше 1400 вагонів з гуманітарною допомогою, які відправлені за місяць. А також контейнерний напрямок, який підвозить допомогу із сусідніх країн. Найбільше допомоги надходить до Києва, Харкова, Запоріжжя та Одеси. Сьогодні головний  фокус у роботі «Укрзалізниці» — це залізна економіка.

«Кожен, хто не тримає в руках зброю, сьогодні запитує себе: що зробити для перемоги? Відповідь проста. Знайти своє місце у строю. «Укрзалізниця» своє місце знайшла. Це порятунок людей, гуманітарні вантажі та відбудова нової, залізної економіки. У цьому – наша допомога ЗСУ та країні. Ми розуміємо, що країна має навчитись жити і працювати під час війни. Віримо, що війна скоро закінчиться, що вона закінчиться нашою перемогою, але кожен день, який не працює економіка – це дуже дорого для країни, і ми як залізниця, як інфраструктурна опора економіки маємо дати можливість нашому бізнесу тимчасово евакуювати своє виробництво, налагодити нові логістичні маршрути. Ми все це робимо», — голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.

У війну «Укрзалізниця» увійшла найбільшим роботодавцем країни зі штатом 231 000 співробітників, виторгом $3,2 млрд. та прибутком $17 млн. Компанія забезпечує 82% вантажних та майже 50% пасажирських перевезень усіма видами транспорту. 

«Укрзалізниця»  — учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів». В компанії працює 9573 людей з інвалідністю, 85 239 людей елегантного віку, 1376 молодих людей, що працюють перший рік. Принципи роботі компанії — рівність, інклюзівність та недопущення бар’єрів при веденні бізнесу.

«Бізнес без бар’єрів» — спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

«Бізнес без бар’єрів»
Історія від
«Бізнес без бар’єрів»
Спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
Інші історії
Всі історії
logo
Бізнес без бар'єрів
Не зупинятися ні на день: як Укрпошта тримає поштовий стрій під час війни
Від початку повномасштабної війни Укрпошта поєднала роботу за двома пріоритетними векторами: нарівні з основними робочими завданнями компанія задіяла всі можливості, щоб підтримувати країну та протистояти агресору.
logo
Бізнес без бар'єрів
ПУМБ боронить фінансову стабільність і підтримує Збройні Сили України
Пріоритетами діяльності банку у воєнний час залишається збереження бізнесу, клієнтів та команди, а також допомога українським захисникам.
logo
Бізнес без бар'єрів
Фокстрот розповів, кому і як допомагав протягом трьох місяців війни
Техніку від ритейлера отримали майже 200 військових частин ЗСУ та Нацгвардії, 62 громадські та 42 волонтерські організації, 37 лікарень та військових шпиталів, 19 загонів рятувальників у регіонах тощо.
logo
Бізнес без бар'єрів
Пріоритети ПУМБ під час війни — забезпечення безперебійної роботи бізнесу, підтримка клієнтів та ЗСУ
ПУМБ перерахував понад 62 мільйони гривень на підтримку українських захисників: 30 млн на ЗСУ і понад 32 млн на Сили територіальної оборони та ДСНС.