Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Національний павільйон України на EuroShop 2023

20.09.2024, 09:00

У лютому 2023 року 7 українських компаній були представлені на Національному Павільйоні України на «EuroShop 2023». EuroShop – виставка торгової індустрії для магазинів, складського обладнання, дизайну магазинів та мерчандайзингу. Проводиться кожні три роки на території Messe Düsseldorf.

З моменту свого дебюту в 1966 році EuroShop перетворилася на першу у світі виставку роздрібних інвестицій.

Виставка є барометром тенденцій та інноваційною платформою для експонентів. Вона пропонує міжнародну програму з привабливими та практичними конференціями та семінарами. Основна цільова група EuroShop включає фахівців з усіх сфер торгівлі та її партнерів, а також архітекторів, графічних дизайнерів, менеджерів виставок та експертів з маркетингу.

Будучи орієнтованою на динаміку та майбутнє, як і сама галузь, виставка представляє себе у десяти захоплюючих торгових аспектах з усіма тенденціями та темами, які прагнуть у майбутнє.

Категорії виставки EuroShop:

  • Торговельне обладнання, меблі для магазинів, дизайн магазину та візуальний мерчендайзинг;

  • Освітлювальні прилади

  • Холодильні системи;

  • Обладнання для сфери громадського харчування та гостинності;

  • Будівельна техніка та управління енергоспоживанням;

  • POP маркетинг;

  • Роздрібна торгівля;

  • Будівництво стендів та організація заходів;

  • Загальні умови;

  • Довідкові проєкти.

Роздрібні продажі:

  • Роздрібні продажі зростатимуть за всіма регіонами світу;

  • Азійсько-Тихоокеанський регіон залишиться найбільшим регіоном роздрібних продажів. Північна Америка і Західна Європа є наступними за величиною регіонами;

  • При чому обсяги продажів в Північній Америці та Західній Європі будуть зростати меншими темпами, ніж інші регіони в наступні 4 роки. Найбільше зростання – в країнах Африки та Перської затоки коштом зростаючої кількості молодого населення;

  • Північна Америка та Азіатсько-Тихоокеанський регіон продовжуватимуть лідирувати за обсягами електронної комерції.

У 2022 році середньорічна інфляція цін на харчові продукти була найвищою в регіоні Європи та Центральної Азії. Зростання цін на продовольчі товари тут сягало в середньому 18%. Для порівняння, у Східній Азії та Тихоокеанському регіоні інфляція сягнула в середньому 5,9% – найменше серед усіх регіонів у 2022 році.

Інфляція відштовхне споживачів від гіпермаркетів до дисконтних роздрібних магазинів у 2023 рік.

Супермаркети та гіпермаркети втратять частку ринку на користь дискаунтерів у 2023 році, оскільки зниження купівельної спроможності змушує багатьох людей із середнім доходом зменшувати витрати.

Вплив трендів на ритейл:

  • Цифровізація залишається найважливішою тенденцією, яка формує роздрібну торгівлю, і залишатиметься такою протягом наступних п’яти років. Цифровізація продовжує кардинально змінювати те, як споживачі здійснюють покупки, від першого пошуку до кінцевої транзакції

  • Споживачі очікують більш персоналізованого досвіду покупок завдяки цифровізації та кількості даних, якими споживачі діляться з роздрібними продавцями;

  • Очікується, що нові варіанти оплати та ініціативи сталого розвитку дадуть найбільші зміни протягом наступних п’яти років;

  • Протягом 2022 року скорочення операційних витрат, збільшення доходу в онлайн-каналах і покращення взаємодії з клієнтами названі головними пріоритетами фахівців згідно з Euromonitor International на наступні 12 місяців;

  • Інвестувати в ініціативи сталого розвитку визначено найпріоритетнішим на наступні 5 років. Інвестиції в нові технології є другим найбільшим пріоритетом на наступні 5 років.

Компанії-учасниці

ТОВ «Компанія «Чернігів Пекедж»Інтернет-магазин «ГОРІХОВОД»
ТОВ «ВК «Анро»Креативна агенція «Partyzan»
ТОВ «КОНСАЛТИНГ ФОР РИТЕЙЛ»ФОП Біла Марія / ТМ «Булова»

ТОВ «Вент-сервіс» / ТМ «AeroStar»

Каталог учасників Національного Павільйону України на EuroShop 2023

Довідково

Національний павільйон України організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес під патронатом Міністерства економіки України за підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини в межах програми міжнародного співробітництва «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку в Україні реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
Виставкова діяльність
Посилюємо міжнародну співпрацю: українська бізнес-делегація відвідає Латвію
10 українських компаній активно готуються представити свої товари та послуги під час Торговельної місії до Латвії, організованої Офісом з розвитку підприємництва та експорту спільно з партнерами й за підтримки уряду Німеччини.
logo
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на FOODEX JAPAN 2024
5-8 березня 2024 року відбулася найбільша в Азії виставка харчових продуктів та напоїв «FOODEX JAPAN». Це була вже 49-та виставка, яка традиційно обʼєднала відвідувачів із понад 60 країн, серед яких імпортери, гуртові, роздрібні торговці та дистриб’ютори. 
logo
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на Innotrans 2024: результати виставки

Офіс з розвитку підприємництва та експорту й національний проєкт Дія.Бізнес спільно з партнерами організували Національний павільйон України на виставці «Innotrans 2024», яка проходила  24-27 вересня 2024 року в Берліні.

logo
Виставкова діяльність
Національний стенд України на Hannover Messe 2024
Hannover Messe 2024 - найбільша у світі промислова виставка, яка щорічно збирає близько 6 000 експонатів та до 250 000 відвідувачів з усього світу.