Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Національний павільйон України на EuroShop 2023

20.09.2024, 09:00
Story Image

У лютому 2023 року 7 українських компаній були представлені на Національному Павільйоні України на «EuroShop 2023». EuroShop – виставка торгової індустрії для магазинів, складського обладнання, дизайну магазинів та мерчандайзингу. Проводиться кожні три роки на території Messe Düsseldorf.

З моменту свого дебюту в 1966 році EuroShop перетворилася на першу у світі виставку роздрібних інвестицій.

Виставка є барометром тенденцій та інноваційною платформою для експонентів. Вона пропонує міжнародну програму з привабливими та практичними конференціями та семінарами. Основна цільова група EuroShop включає фахівців з усіх сфер торгівлі та її партнерів, а також архітекторів, графічних дизайнерів, менеджерів виставок та експертів з маркетингу.

Будучи орієнтованою на динаміку та майбутнє, як і сама галузь, виставка представляє себе у десяти захоплюючих торгових аспектах з усіма тенденціями та темами, які прагнуть у майбутнє.

Категорії виставки EuroShop:

  • Торговельне обладнання, меблі для магазинів, дизайн магазину та візуальний мерчендайзинг;
  • Освітлювальні прилади
  • Холодильні системи;
  • Обладнання для сфери громадського харчування та гостинності;
  • Будівельна техніка та управління енергоспоживанням;
  • POP маркетинг;
  • Роздрібна торгівля;
  • Будівництво стендів та організація заходів;
  • Загальні умови;
  • Довідкові проєкти.

Роздрібні продажі:

  • Роздрібні продажі зростатимуть за всіма регіонами світу;
  • Азійсько-Тихоокеанський регіон залишиться найбільшим регіоном роздрібних продажів. Північна Америка і Західна Європа є наступними за величиною регіонами;
  • При чому обсяги продажів в Північній Америці та Західній Європі будуть зростати меншими темпами, ніж інші регіони в наступні 4 роки. Найбільше зростання – в країнах Африки та Перської затоки коштом зростаючої кількості молодого населення;
  • Північна Америка та Азіатсько-Тихоокеанський регіон продовжуватимуть лідирувати за обсягами електронної комерції.

У 2022 році середньорічна інфляція цін на харчові продукти була найвищою в регіоні Європи та Центральної Азії. Зростання цін на продовольчі товари тут сягало в середньому 18%. Для порівняння, у Східній Азії та Тихоокеанському регіоні інфляція сягнула в середньому 5,9% – найменше серед усіх регіонів у 2022 році.

Інфляція відштовхне споживачів від гіпермаркетів до дисконтних роздрібних магазинів у 2023 рік.

Супермаркети та гіпермаркети втратять частку ринку на користь дискаунтерів у 2023 році, оскільки зниження купівельної спроможності змушує багатьох людей із середнім доходом зменшувати витрати.

Вплив трендів на ритейл:

  • Цифровізація залишається найважливішою тенденцією, яка формує роздрібну торгівлю, і залишатиметься такою протягом наступних п’яти років. Цифровізація продовжує кардинально змінювати те, як споживачі здійснюють покупки, від першого пошуку до кінцевої транзакції
  • Споживачі очікують більш персоналізованого досвіду покупок завдяки цифровізації та кількості даних, якими споживачі діляться з роздрібними продавцями;
  • Очікується, що нові варіанти оплати та ініціативи сталого розвитку дадуть найбільші зміни протягом наступних п’яти років;
  • Протягом 2022 року скорочення операційних витрат, збільшення доходу в онлайн-каналах і покращення взаємодії з клієнтами названі головними пріоритетами фахівців згідно з Euromonitor International на наступні 12 місяців;
  • Інвестувати в ініціативи сталого розвитку визначено найпріоритетнішим на наступні 5 років. Інвестиції в нові технології є другим найбільшим пріоритетом на наступні 5 років.

 

Перелік компаній:
ТОВ «Компанія «Чернігів Пекедж» Інтернет-магазин «ГОРІХОВОД»
ТОВ «ВК «Анро» Креативна агенція «Partyzan»
ТОВ «КОНСАЛТИНГ ФОР РИТЕЙЛ» ФОП Біла Марія / ТМ «Булова»
ТОВ «Вент-сервіс» / ТМ «AeroStar»
 

Каталог учасників Національного Павільйону України на EuroShop 2023



Національний Павільйон України організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес під патронатом Міністерства економіки України за підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини в межах програми міжнародного співробітництва «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку в Україні реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

 



Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на Anuga Organic 2023
7–11 жовтня 2023 року у німецькому місті Кельн пройде одна з найбільших у світі міжнародних виставок харчових продуктів та напоїв «Anuga 2023». Захід проводять щодва роки у виставковому центрі «Koelnmesse». 
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на Boutique Design New York 2023
Захід є провідною подією у сфері готельно-ресторанного бізнесу та інноваційним майданчиком для нетворкінгу, пошуку інтер’єрних рішень для сектору туризму, гостинності, який об’єднав дизайнерів інтер’єрів, архітекторів, агентів із закупівель, власників готелів, розробників з усього світу.
Виставкова діяльність
Від локального до глобального: як Wanted Vegan реалізує експортні амбіції
Вихід на міжнародні ринки став новим етапом розвитку для компанії «КР Інгредієнтс» (ТМ Wanted Vegan), яка спеціалізується на постачанні харчових інгредієнтів та виробництві рослинних альтернатив м’ясу та рибі.
logo
Виставкова діяльність
Від участі у BIOFACH 2023 до укладення контрактів на 700 000 євро: історія компанії «УКР-ВОЛНАТ»
УКР-ВОЛНАТ — підприємство родом з Хмельниччини, є одним з провідних постачальників волоських горіхів, що успішно представило свою продукцію на міжнародній виставці BIOFACH 2023 в межах Національного павільйону України й уклало контракти на загальну суму 700 000 євро.