У лютому 2023 року 7 українських компаній були представлені на Національному Павільйоні України на «EuroShop 2023». EuroShop – виставка торгової індустрії для магазинів, складського обладнання, дизайну магазинів та мерчандайзингу. Проводиться кожні три роки на території Messe Düsseldorf.
З моменту свого дебюту в 1966 році EuroShop перетворилася на першу у світі виставку роздрібних інвестицій.
Виставка є барометром тенденцій та інноваційною платформою для експонентів. Вона пропонує міжнародну програму з привабливими та практичними конференціями та семінарами. Основна цільова група EuroShop включає фахівців з усіх сфер торгівлі та її партнерів, а також архітекторів, графічних дизайнерів, менеджерів виставок та експертів з маркетингу.
Будучи орієнтованою на динаміку та майбутнє, як і сама галузь, виставка представляє себе у десяти захоплюючих торгових аспектах з усіма тенденціями та темами, які прагнуть у майбутнє.
Категорії виставки EuroShop:
Роздрібні продажі:
У 2022 році середньорічна інфляція цін на харчові продукти була найвищою в регіоні Європи та Центральної Азії. Зростання цін на продовольчі товари тут сягало в середньому 18%. Для порівняння, у Східній Азії та Тихоокеанському регіоні інфляція сягнула в середньому 5,9% – найменше серед усіх регіонів у 2022 році.
Інфляція відштовхне споживачів від гіпермаркетів до дисконтних роздрібних магазинів у 2023 рік.
Супермаркети та гіпермаркети втратять частку ринку на користь дискаунтерів у 2023 році, оскільки зниження купівельної спроможності змушує багатьох людей із середнім доходом зменшувати витрати.
Вплив трендів на ритейл:
Національний Павільйон України організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес під патронатом Міністерства економіки України за підтримки Європейського Союзу та уряду Німеччини в межах програми міжнародного співробітництва «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку в Україні реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
З 19 до 23 жовтня 2024 року у Парижі відбувалася виставка SIAL Paris 2024 — одна з найбільших міжнародних подій харчової промисловості, що збирає понад 7 000 компаній зі 190 країн.
У Швеції завершилися найважливіша технологічна виставка на скандинавському ринку — Stockholm Tech Show, яка обʼєднала покупців високотехнологічних рішень, інвесторів, розробників, ІТ-лідерів і технологічних новаторів. Головними темами цьогорічного заходу стали: AI & Big Data, Cyber Security & Cloud, Data Center, DevOps та Mobility.