Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Від дебюту на міжнародних виставках — до полиць європейських супермаркетів

12.02.2025, 15:14

«Мед України» — компанія, яка вже понад десять років займається переробкою меду та є одним із ключових гравців на українському ринку. Власник і CEO компанії Едуард Кричфалушій разом зі своєю командою пройшов шлях зі звичайної торгівлі українським медом до потужного бренду, який успішно конкурує на світовому ринку. Сьогодні продукція компанії наявна майже в усіх торговельних мережах України.

 

BIOFACH 2024: дебют на міжнародному ринку 

Після шести років відвідування виставки як візитер, у 2024 році компанія вперше представила свою продукцію на найбільшій у світі виставці органічних харчових продуктів та напоїв BIOFACH. За словами Едуарда Кричфалушія, участь у заході  — можливість не лише заявити про себе, а й стати лідером у галузі.

«Ми готувалися до цього понад 10 років. Це не просто наша перша участь — ми прагнули бути лідерами й отримати результат, який відповідає нашим амбіціям», — зазначає підприємець.

My image

Протягом виставкових днів компанія підписала низку контрактів з німецькими та скандинавськими партнерами. Компанія впевнена, що продовження співпраці на цих ринках може принести значні прибутки, які вимірюються сотнями тисяч доларів.

«Ми продовжимо працювати й розвивати нові категорії продуктів. Наша мета — не просто бути присутніми на ринку, а й активно розвивати його», — додає Едуард Кричфалушій.

 

Виставка GastroNord у Стокгольмі: нові горизонти для українського меду

Навесні 2024 року компанія «Мед України» під торговою маркою Organic Export уперше взяла участь у виставці GastroNord 2024, представивши свою продукцію на Колективному стенді України. Це провідна міжнародна виставка північної Європи для виробників харчових продуктів та баєрів з HoReCa і ритейлу, яка щорічно збирає понад 7 400 професійних відвідувачів з усього світу.

Підприємство продемонструвало свою продукцію на висококонкурентному ринку, а також уклала нові перспективні контакти з партнерами з Норвегії та Швеції. У результаті — продукція Organic Export представлена на полицях супермаркетів цих країн.

 

Інновації в галузі медопереробки та плани на майбутнє

Компанія прагне, щоб українські споживачі відчували різницю між медом із Черкащини, Полісся чи Сумщини так само, як вони відчувають різницю між винами Франції або Чилі.

«Український мед заслуговує на те, щоб стати візитівкою нашої країни на світовій арені, і ми щодня працюємо, щоб досягти цієї мети», — зазначив Едуард Кричфалушій, СЕО «Мед України».

 

My image

«Мед України» активно готується до участі у BIOFACH 2025, яка залишається найбільшим майданчиком для зустрічей виробників та імпортерів органічної харчової продукції з усього світу. Компанія прагне зміцнити свою позицію та розвивати нові ринки, що дасть їй змогу ще більше заявити про себе на міжнародній арені.

Довідково: 

  • Національний павільйон України на BIOFACH 2024 організований державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України, за сприяння громадських спілок «Органічна Україна» та «Органічна ініціатива», за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); ЄБРР за фінансування Швейцарії в межах Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР; Ukraine-Moldova American Enterprise Fund (UMAEF).

  • Колективний стенд України на міжнародній виставці GastroNord 2024 організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та урядовою організацією Швеції Open Trade Gate Sweden.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
Виставкова діяльність
Національний павільйон України на Boutique Design New York 2023
Захід є провідною подією у сфері готельно-ресторанного бізнесу та інноваційним майданчиком для нетворкінгу, пошуку інтер’єрних рішень для сектору туризму, гостинності, який об’єднав дизайнерів інтер’єрів, архітекторів, агентів із закупівель, власників готелів, розробників з усього світу.
logo
Виставкова діяльність
Колективний стенд України на Gastronord 2024
GastroNord 2024 — провідна міжнародна виставка Північної Європи для виробників харчової продукції та баєрів з категорії HoReCa і ритейлу, яка щорічно збирає 7 400+ професійних відвідувачів з усього світу.
Виставкова діяльність
Перший досвід участі компанії «Дубномолоко» у виставці «Anuga Dairy» та контракт на постачання 50 тонн плавлених сирів до Латвії
Компанія «Дубномолоко», ТМ «КОМО» — провідний український виробник твердих, плавлених, м’яких сирів та вершкового масла. Бренд на ринку вже понад 15 років. Сучасний завод-сироварня, розташований у місті Дубно, є одним із найпотужніших в Україні.
logo
Виставкова діяльність
Україна на SIAL PARIS 2024
SIAL PARIS  — одна з найвпливовіших міжнародних виставок харчової промисловості у світі, яка відбувається щодва роки у Франції та обʼєднує понад 150 000 провідних світових роздрібних покупців і виробників харчових продуктів з Європи, Близького Сходу, Африки та Азії.