Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Від дебюту на міжнародних виставках — до полиць європейських супермаркетів

12.02.2025, 15:14

«Мед України» — компанія, яка вже понад десять років займається переробкою меду та є одним із ключових гравців на українському ринку. Власник і CEO компанії Едуард Кричфалушій разом зі своєю командою пройшов шлях зі звичайної торгівлі українським медом до потужного бренду, який успішно конкурує на світовому ринку. Сьогодні продукція компанії наявна майже в усіх торговельних мережах України.

 

BIOFACH 2024: дебют на міжнародному ринку 

Після шести років відвідування виставки як візитер, у 2024 році компанія вперше представила свою продукцію на найбільшій у світі виставці органічних харчових продуктів та напоїв BIOFACH. За словами Едуарда Кричфалушія, участь у заході  — можливість не лише заявити про себе, а й стати лідером у галузі.

«Ми готувалися до цього понад 10 років. Це не просто наша перша участь — ми прагнули бути лідерами й отримати результат, який відповідає нашим амбіціям», — зазначає підприємець.

My image

Протягом виставкових днів компанія підписала низку контрактів з німецькими та скандинавськими партнерами. Компанія впевнена, що продовження співпраці на цих ринках може принести значні прибутки, які вимірюються сотнями тисяч доларів.

«Ми продовжимо працювати й розвивати нові категорії продуктів. Наша мета — не просто бути присутніми на ринку, а й активно розвивати його», — додає Едуард Кричфалушій.

 

Виставка GastroNord у Стокгольмі: нові горизонти для українського меду

Навесні 2024 року компанія «Мед України» під торговою маркою Organic Export уперше взяла участь у виставці GastroNord 2024, представивши свою продукцію на Колективному стенді України. Це провідна міжнародна виставка північної Європи для виробників харчових продуктів та баєрів з HoReCa і ритейлу, яка щорічно збирає понад 7 400 професійних відвідувачів з усього світу.

Підприємство продемонструвало свою продукцію на висококонкурентному ринку, а також уклала нові перспективні контакти з партнерами з Норвегії та Швеції. У результаті — продукція Organic Export представлена на полицях супермаркетів цих країн.

 

Інновації в галузі медопереробки та плани на майбутнє

Компанія прагне, щоб українські споживачі відчували різницю між медом із Черкащини, Полісся чи Сумщини так само, як вони відчувають різницю між винами Франції або Чилі.

«Український мед заслуговує на те, щоб стати візитівкою нашої країни на світовій арені, і ми щодня працюємо, щоб досягти цієї мети», — зазначив Едуард Кричфалушій, СЕО «Мед України».

 

My image

«Мед України» активно готується до участі у BIOFACH 2025, яка залишається найбільшим майданчиком для зустрічей виробників та імпортерів органічної харчової продукції з усього світу. Компанія прагне зміцнити свою позицію та розвивати нові ринки, що дасть їй змогу ще більше заявити про себе на міжнародній арені.

Довідково: 

  • Національний павільйон України на BIOFACH 2024 організований державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес, під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України, за сприяння громадських спілок «Органічна Україна» та «Органічна ініціатива», за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); ЄБРР за фінансування Швейцарії в межах Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР; Ukraine-Moldova American Enterprise Fund (UMAEF).

  • Колективний стенд України на міжнародній виставці GastroNord 2024 організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес та урядовою організацією Швеції Open Trade Gate Sweden.

Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Історія від
Офіс з розвитку підприємництва та експорту
Інші історії
Всі історії
logo
Виставкова діяльність
Національний стенд України на Hannover Messe 2024
Hannover Messe 2024 - найбільша у світі промислова виставка, яка щорічно збирає близько 6 000 експонатів та до 250 000 відвідувачів з усього світу. 
Виставкова діяльність
Контракти на постачання 4 тисяч тонн продукції: досвід участі компанії «Галекс-Агро» у BIOFACH 2024
Компанію «Галекс-Агро» заснували у 2008 році, щоб покращити якість безпечної та корисної органічної продукції.
logo
Виставкова діяльність
Участь у міжнародних виставках — інструмент для залучення нових контрактів: історія бренду волоських горіхів Slow Walnuts
Компанія «Натсі», ТМ Slow Walnuts, спеціалізується на переробленні ядер волоського горіха, гарбузового насіння та є досвідченим підприємством, яке експортує продукцію вже понад 15 років.
logo
Виставкова діяльність
Від візитера до експонента: шлях компанії «Арніка органік» та результати участі у BIOFACH 2023
Агропромислова група (АГ) «Арніка» («Арніка органік») — один з найбільших виробників та експортерів органічної сільськогосподарської продукції в Україні, а також один із найбільших органічних холдингів Європи за обсягом сертифікованого земельного банку.