Це фінальний матеріал і його головний сенс вкладається у коротке речення — штучним інтелектом треба користуватися. Проте ми в MOST Franchising разом з партнерами з Krasivo Group маємо й більш ґрунтовні висновки. Тому не будемо затримувати, а одразу перейдемо до справи.
Протягом процесу розробки всіх матеріалів ми повторювали, ШІ — не панацея. І саме цей факт треба тримати у голові. Сприймати нейромережі варто як розумних помічників. Вони здатні розвантажити кожен з ваших відділів — аналітики, фінансів, продажів, маркетингу. Проте не можуть виконувати 100% роботи за працівників. У залежності від потреб делегувати ШІ можна 30-70% задач.
Так у спеціалістів з’являється більше часу на глибше занурення у ринок, налагодження ще кращого емоційного зв’язку з клієнтами чи на творчість. Працюючи над проєктами ми активно звертаємось до нейромереж, але не замінюємо ними фахівців.
До того ж це різні платформи, які добираються відповідно до напряму роботи та задач. Якщо будете користуватися тільки найпопулярнішими інструментами, то отримати бажаний результат не вийде. Процеси мають бути послідовними, продуманими й адаптивними. Як і завжди у бізнесі.
Щоб отримати круті результати від нейромереж, потрібно навчитися користуватися ними. З першого разу навряд вийде підготувати рекламний кампейн, гідний Каннського лева. Ми теж робили помилки, але не дарма говорять, що на них треба вчитися.
Тож, проаналізувавши власний досвід та поспілкувавшись з іншими користувачами нейромереж, склали список з десяти типових помилок. Ось і він:
Виклались! Готові підбивати підсумок. Він буде лаконічний — вивчайте штучний інтелект. Знайомтесь з різними платформами, тестуйте нові способи взаємодії, закладайте у пам’ять ШІ якомога більше інформації про ваш бізнес або проєкт партнера чи клієнта. І побачите, як сильно вдасться оптимізувати роботу команди.
Штучний інтелект не забере ваших робочих місць. Це історія про класну оптимізацію та ще більшу автоматизацію процесів. Менше рутини та більше творчості — ось перспективи, які несе взаємодія з нейромережами.
MOST Franchising — українська консалтингова компанія з повним спектром послуг у франчайзингу. Побудували нову систему франчайзингу, засновану на систематизації, автоматизації, маркетингу та IT. Створюють перші в Україні цифрові франшизи з автоматизованою платформою Franchising Management System (FMS).
Krasivo Group — українська маркетингова агенція. Якщо точніше — це бутикова агенція, де власники самостійно та разом працюють над проєктами. Назвою команда обігрує та дещо гіперболізує фразу: «робити все красиво», бо саме це закладено в концепт роботи. Працюють з бізнесами у сферах HoReCa, FMCG, будівництва, виробництва, освіти, ритейлу та франчайзингу.
У світі існують десятки методик оцінки цифрової зрілості підприємств. У проєкті GDT Textile, що реалізується національними асоціаціями АППАУ, Укрлегпром та Івано-Франківською ТПП за підтримки ПРООН, вибір був зроблений на користь європейської платформи ADMA.