Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Магія штучного інтелекту: то що ж мені робити з тим ШІ?

16.11.2023, 10:00
Story Image
Використовувати. 
 

Це фінальний матеріал і його головний сенс вкладається у коротке речення — штучним інтелектом треба користуватися. Проте ми в MOST Franchising разом з партнерами з Krasivo Group маємо й більш ґрунтовні висновки. Тому не будемо затримувати, а одразу перейдемо до справи.

 

Чим є штучний інтелект для франчайзингового бізнесу?

Протягом процесу розробки всіх матеріалів ми повторювали, ШІ — не панацея. І саме цей факт треба тримати у голові. Сприймати нейромережі варто як розумних помічників. Вони здатні розвантажити кожен з ваших відділів — аналітики, фінансів, продажів, маркетингу. Проте не можуть виконувати 100% роботи за працівників. У залежності від потреб делегувати ШІ можна 30-70% задач.

Так у спеціалістів з’являється більше часу на глибше занурення у ринок, налагодження ще кращого емоційного зв’язку з клієнтами чи на творчість. Працюючи над проєктами ми активно звертаємось до нейромереж, але не замінюємо ними фахівців. 

До того ж це різні платформи, які добираються відповідно до напряму роботи та задач. Якщо будете користуватися тільки найпопулярнішими інструментами, то отримати бажаний результат не вийде. Процеси мають бути послідовними, продуманими й адаптивними. Як і завжди у бізнесі.

 

Помилятися — не страшно, коли готовий виправляти помилки

Щоб отримати круті результати від нейромереж, потрібно навчитися користуватися ними. З першого разу навряд вийде підготувати рекламний кампейн, гідний Каннського лева. Ми теж робили помилки, але не дарма говорять, що на них треба вчитися.

Тож, проаналізувавши власний досвід та поспілкувавшись з іншими користувачами нейромереж, склали список з десяти типових помилок. Ось і він:

  1. Незрозумілий запит. ШІ видасть очікуваний або хоча б приблизно очікуваний результат, тільки якщо запит буде чіткий, конкретний та міститиме підказки. Ви отримаєте абсолютно різні відповіді, якщо спитаєте у того ж СhatGPT: «Що ти знаєш про електромобілі?» та «Розкажи про останні найпопулярніші моделі електромобілів».
  2. Довгі підказки. Підказувати ШІ дійсно важливо, але не перетворюйте підказку на художній твір. Це тільки заплутає нейромережу. Все лаконічно та по суті. 
  3. Відсутність контексту. Опустите контекст — все, запит пропав. Нейромережу треба ввести в курс справи, трохи навчити. У попередньому матеріалі ви вже бачили, що значно цікавіші слогани виходили після того, як ми «згодовували» ШІ комунікаційну стратегію бренду.
  4. Навчання нейромережі тому, на чому ви самі не розумієтесь. Ще раз наголошуємо: ШІ — це помічник для фахівців. Навчати нейромережу має спеціаліст, що розуміється на власній роботі. Тоді й результат буде якісним.
  5. Сліпа довіра. Штучний інтелект точно розумний, але може «хитрити і видумувати». Тому дані обов'язково треба перевіряти. 
  6. Брак терпіння. Одного запиту мало, щоб отримати якісну відповідь. ШІ може працювати швидше за спеців, але й нейромережі не здатні згенерувати топову відповідь за 5-7 хвилин. Запити треба повторювати, розумно розширювати та доповнювати корисною інформацією. 
  7. Відсутність фідбеку. Все працює, як у людей — даєте конструктивний зворотний зв’язок після виконання завдання, отримаєте змогу покращити наступні результати. Пам’ятайте, що робота ШІ побудована на навчанні, а фідбек — одна з його складових.
  8. Образливі чи дивакуваті підказки. Так, буває й таке. Ми вже згадували вище, що у роботі з нейромережами все так само як і з людьми. Ображаючи ШІ, ви самотужки забираєте шанс на класне виконання роботи. Все має бути етично, без шкідливого чи оманливого змісту.
  9. Нехтування різноманітністю. Попри те, що ШІ постійно працюють з величезними об’ємами даних, щодо певних тем вони все ще можуть лишатися упередженими. Ваше завдання тут — навчити нейромережі неупередженості та заохотити до розуміння різних досвідів і поглядів.
  10. Коли результат ШІ стає фінальним рішенням. Інколи виключно роботи нейромережі дійсно вистачає. Наприклад, коли це генерація зображень чи аналітика даних. Якщо ж це мовні моделі, то без вашого втручання не обійтись. Нейромережі можуть будувати речення дещо кострубато або робити їх занадто «штучними». Тож не забувайте додавати емоцій, за якими до вас йдуть клієнти.

 

То що ж з рештою?

Виклались! Готові підбивати підсумок. Він буде лаконічний — вивчайте штучний інтелект. Знайомтесь з різними платформами, тестуйте нові способи взаємодії, закладайте у пам’ять ШІ якомога більше інформації про ваш бізнес або проєкт партнера чи клієнта. І побачите, як сильно вдасться оптимізувати роботу команди.

Штучний інтелект не забере ваших робочих місць. Це історія про класну оптимізацію та ще більшу автоматизацію процесів. Менше рутини та більше творчості — ось перспективи, які несе взаємодія з нейромережами.

 

Довідково:
  • MOST Franchising — українська консалтингова компанія з повним спектром послуг у франчайзингу. Побудували нову систему франчайзингу, засновану на систематизації, автоматизації, маркетингу та IT. Створюють перші в Україні цифрові франшизи з автоматизованою платформою Franchising Management System (FMS). 

  • Krasivo Group — українська маркетингова агенція. Якщо точніше — це бутикова агенція, де власники самостійно та разом працюють над проєктами. Назвою команда обігрує та дещо гіперболізує фразу: «робити все красиво», бо саме це закладено в концепт роботи. Працюють з бізнесами у сферах HoReCa, FMCG, будівництва, виробництва, освіти, ритейлу та франчайзингу.

 

MOST Franchising
Історія від
MOST Franchising
Українська консалтингова компанія з повним спектром послуг у франчайзингу
Інші історії
logo
Цифровізація
ADMA scanner — методика оцінки цифрової зрілості для виробничих МСП

У світі існують десятки методик оцінки цифрової зрілості підприємств. У проєкті GDT Textile, що реалізується національними асоціаціями АППАУ, Укрлегпром та Івано-Франківською ТПП за підтримки ПРООН, вибір був зроблений на користь європейської платформи ADMA. 

logo
Цифровізація
Захист компаній від кіберзагроз: безоплатні послуги для українського бізнесу
У сучасному цифровому світі кібербезпека — це захист не лише від зовнішніх атак, а й гарантія стабільності бізнесу. Загрози стають все витонченішими, а наслідки успішної атаки можуть поставити під загрозу як репутацію, так і фінансову стабільність компанії.
logo
Цифровізація
Як бізнесу обрати платформу для онлайн-навчання
Сьогодні зручні онлайн-інструменти допомагають бізнесам продовжувати роботу, а учням — здобувати нові знання дистанційно.
logo
Цифровізація
5 речей, про які треба знати про міграцію в «хмару»
Міграція в «хмару» надає такі переваги:підвищення безпеки, оптимізація витрат, зростання ефективності процесів, масштабування за потреби, мобільність та доступність.