Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Історії успіху

Легко про бізнес із засновниками бренду Creative Depo

29.10.2023, 22:00

Юрій Жайворон та Денис Левченко засновники бренду Creative Depo 

  • 2022 рік — переможці програми  «Ре:старт. Безпечний простір для вашого бізнесу» 

Ідея створення бренду 
Юрій: прийшла тоді, коли ми придбали власне обладнання для друку на одязі для одного проєкту. Але через COVID-19 той проєкт почав різко згасати та нам треба було вирішувати, як ще ми можемо застосовувати власне обладнання.
Денис: після покупки обладнання ми хотіли більше розкрити свій потенціал у ніші одягу та обирали між двома цікавими напрямками: створенням власного бренду та робота з гуртовими клієнтами. Почали з B2B напрямку.

Корисний навики, які допомагають в роботі:
Юрій: аналітичне мислення, уважність, бажання до систематизації процесів. 
Денис: постійне бажання здивувати клієнта та зробити продукт кращим. Коли ти постійно вдосконалюєш свій проєкт, то в підсумку приходиш до своєї унікальної концепції.

Найважливіша порада, яку я отримав в житті
Юрій: такої немає, адже протягом життя зустрічаю різних людей, книги, фільми, які впливають на мене. Звідти я і черпаю щось важливе для себе на тому чи іншому етапі.
Денис: «Займайся тим, що тобі подобається». Всі роки у бізнесі я в партнерстві брав на себе ті напрямки, які мені були найцікавіші, в яких хотілось розібратись та розвиватись. А тому можу виокремити такі: створення продукту, маркетинг та робота з командою.

Три основних кити філософії мого бізнесу
Юрій: в нас існує одне правило — робити або якісно, або не робити зовсім.
Денис: 
1. Робіть свій продукт не так, як це роблять усі та не бійтесь реалізовувати шалені ідеї. 
2. Робити свою роботу тільки якісно та стильно. 
3. Будувати команду під себе, з якою комфортно працювати та створювати щось нове.

Криза в бізнесі та вихід з неї
Юрій: раніше ми працювали виключно в B2B сегменті, після повномасштабного вторгнення всі компанії почали різати витрати компанії, як результат — замовлень на мерч у нас не було зовсім. Тоді ми переформатували компанію на B2C напрямок, зробили українську колекцію та почали працювати в такому форматі, який ви можете спостерігати зараз (про наш шлях просування бренду без грошей через рекламу, а саме як це все відбувалося можна багато розповідати, але писати дуже довго).
Денис: до того як ми почали працювати як бренд одягу, ми декілька років працювали з B2B напрямком докладаючи багато зусиль, але не виходячи на той рівень, який ми б хотіли. Після того як отримали успіх з брендом одягу, після початку повномасштабного вторгнення, тоді ми сильно покращили показники по B2B напрямку, бо наш бренд став основним інструментом до залучення новий гуртових клієнтів.

Найкраща реклама це: 
Юрій: якісно виконувати свою роботу, а отже запам'ятовуватись та викликати бажання у покупців бути частиною бренду.
Денис: коли клієнти нашого магазину стають нашими амбасадорами та з радістю розповідають про нас. Ми доклали чимало зусиль, щоб наш бренд викликав такі позитивні емоції у людей.

Гроші люблять
Юрій: їх ефективне використання.
Денис: бути витраченим на те, що несе користь та робить когось щасливим. 

Бізнес через 5 років —
Юрій: відомий український бренд, як на території нашої країни, так і закордоном. З достатньо широким асортиментом для фізичної присутності (магазини/шоуруми), розвитком онлайн продажів по всьому світу, зі збільшеною командою та офісом.
Денис: популярний інтернаціональний бренд одягу з оффлайн магазинами за кордоном. 

Я знаходжу натхнення у 
Юрій: спостереженні за іншими українськими (і не тільки) брендами/людьми, які роблять якісні, круті проєкти.
Денис: цікавих ідеях, які можна буде втілювати й у нашому проєкті. Я уявляю, як це буде виглядати у майбутньому і це захоплює настільки, що хочеться пришвидшити його реалізацію.

Гаряча новинка/технологія/продукт мого бізнесу —
Юрій: розробка нового товару. На цей зимовий сезон ми розробляємо нові позиції — штани та зіп-худі. Для нас завжди виклик знайти найкращій крій та фасон для своїх виробів.
Денис: круті співпраці. Зараз ми дуже захоплені колабораціями з благодійними фондами в партнерстві з якими ми розробляємо благодійні колекції одягу. Весь прибуток спрямовуємо у фонд. 

Запитання, яке б я хотів почути для максимального розкриття своєї діяльності 
Юрій: чи використовує людина сама та рекомендувала б своїм рідним те, чим займається? Ми самі регулярно носимо свої речі та часто даруємо їх своїм близьким та друзям.
Денис: в чому запорука успіху бренду? Ми з командою створюємо не просто магазин одягу, а бізнес який надихає, мотивує та допомагає. Ділимось українською культурою зі світом та просуваємо українське. 

Моя порада підприємцям
Юрій: якісно виконувати свою роботу.
Денис: створюйте свій продукт так, щоб ви самі від нього кайфували.

Правила / Успішного / Бізнесу

Нова колонка експертки із сорсингових запитів Офісу з розвитку підприємництва та експорту Валентини Ляшенко познайомить вас із ідеями бізнесу, порадами та інсайтами українських та міжнародних підприємців.

Легка розмова про не завжди прості ситуації, виклики та насолоду від перемог.
Валентина Ляшенко
Історія від
Валентина Ляшенко
Експертка із сорсингових запитів ДУ «Офісу з розвитку підприємництва та експорту»