Юрій Жайворон та Денис Левченко засновники бренду Creative Depo
Ідея створення бренду
Юрій: прийшла тоді, коли ми придбали власне обладнання для друку на одязі для одного проєкту. Але через COVID-19 той проєкт почав різко згасати та нам треба було вирішувати, як ще ми можемо застосовувати власне обладнання.
Денис: після покупки обладнання ми хотіли більше розкрити свій потенціал у ніші одягу та обирали між двома цікавими напрямками: створенням власного бренду та робота з гуртовими клієнтами. Почали з B2B напрямку.
Корисний навики, які допомагають в роботі:
Юрій: аналітичне мислення, уважність, бажання до систематизації процесів.
Денис: постійне бажання здивувати клієнта та зробити продукт кращим. Коли ти постійно вдосконалюєш свій проєкт, то в підсумку приходиш до своєї унікальної концепції.
Найважливіша порада, яку я отримав в житті
Юрій: такої немає, адже протягом життя зустрічаю різних людей, книги, фільми, які впливають на мене. Звідти я і черпаю щось важливе для себе на тому чи іншому етапі.
Денис: «Займайся тим, що тобі подобається». Всі роки у бізнесі я в партнерстві брав на себе ті напрямки, які мені були найцікавіші, в яких хотілось розібратись та розвиватись. А тому можу виокремити такі: створення продукту, маркетинг та робота з командою.
Три основних кити філософії мого бізнесу
Юрій: в нас існує одне правило — робити або якісно, або не робити зовсім.
Денис:
1. Робіть свій продукт не так, як це роблять усі та не бійтесь реалізовувати шалені ідеї.
2. Робити свою роботу тільки якісно та стильно.
3. Будувати команду під себе, з якою комфортно працювати та створювати щось нове.
Криза в бізнесі та вихід з неї
Юрій: раніше ми працювали виключно в B2B сегменті, після повномасштабного вторгнення всі компанії почали різати витрати компанії, як результат — замовлень на мерч у нас не було зовсім. Тоді ми переформатували компанію на B2C напрямок, зробили українську колекцію та почали працювати в такому форматі, який ви можете спостерігати зараз (про наш шлях просування бренду без грошей через рекламу, а саме як це все відбувалося можна багато розповідати, але писати дуже довго).
Денис: до того як ми почали працювати як бренд одягу, ми декілька років працювали з B2B напрямком докладаючи багато зусиль, але не виходячи на той рівень, який ми б хотіли. Після того як отримали успіх з брендом одягу, після початку повномасштабного вторгнення, тоді ми сильно покращили показники по B2B напрямку, бо наш бренд став основним інструментом до залучення новий гуртових клієнтів.
Найкраща реклама це:
Юрій: якісно виконувати свою роботу, а отже запам'ятовуватись та викликати бажання у покупців бути частиною бренду.
Денис: коли клієнти нашого магазину стають нашими амбасадорами та з радістю розповідають про нас. Ми доклали чимало зусиль, щоб наш бренд викликав такі позитивні емоції у людей.
Гроші люблять
Юрій: їх ефективне використання.
Денис: бути витраченим на те, що несе користь та робить когось щасливим.
Бізнес через 5 років —
Юрій: відомий український бренд, як на території нашої країни, так і закордоном. З достатньо широким асортиментом для фізичної присутності (магазини/шоуруми), розвитком онлайн продажів по всьому світу, зі збільшеною командою та офісом.
Денис: популярний інтернаціональний бренд одягу з оффлайн магазинами за кордоном.
Я знаходжу натхнення у
Юрій: спостереженні за іншими українськими (і не тільки) брендами/людьми, які роблять якісні, круті проєкти.
Денис: цікавих ідеях, які можна буде втілювати й у нашому проєкті. Я уявляю, як це буде виглядати у майбутньому і це захоплює настільки, що хочеться пришвидшити його реалізацію.
Гаряча новинка/технологія/продукт мого бізнесу —
Юрій: розробка нового товару. На цей зимовий сезон ми розробляємо нові позиції — штани та зіп-худі. Для нас завжди виклик знайти найкращій крій та фасон для своїх виробів.
Денис: круті співпраці. Зараз ми дуже захоплені колабораціями з благодійними фондами в партнерстві з якими ми розробляємо благодійні колекції одягу. Весь прибуток спрямовуємо у фонд.
Запитання, яке б я хотів почути для максимального розкриття своєї діяльності
Юрій: чи використовує людина сама та рекомендувала б своїм рідним те, чим займається? Ми самі регулярно носимо свої речі та часто даруємо їх своїм близьким та друзям.
Денис: в чому запорука успіху бренду? Ми з командою створюємо не просто магазин одягу, а бізнес який надихає, мотивує та допомагає. Ділимось українською культурою зі світом та просуваємо українське.
Моя порада підприємцям
Юрій: якісно виконувати свою роботу.
Денис: створюйте свій продукт так, щоб ви самі від нього кайфували.
Нова колонка експертки із сорсингових запитів Офісу з розвитку підприємництва та експорту Валентини Ляшенко познайомить вас із ідеями бізнесу, порадами та інсайтами українських та міжнародних підприємців.